Rehellisesti: menetkö hautaan toinen käsivarsi tatuoituna värityskirjaksi?
Menitkö muodin mukana tähän säälittävään lankaan?
Kommentit (43)
Joo, haluan tatuointeja mm. siksi että ihmiset välttäisivät minua, varsinkin muslimit.
Rehellisesti: Miksi se sinun perzettäsi kutittaa niin paljon? :D
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti: Miksi se sinun perzettäsi kutittaa niin paljon? :D
Eli menet 😂
Vierailija kirjoitti:
Sä oot säälittävä.
Sinä olet värityskirjakäsivarsi 😂😂😂😂
Ei, multa poistetaan ennen hautausta kaikki tatuoidut raajat ja syötetään ne naapurin koirille. Sitten vasta arkkuun, kun kaikki musteet on poissa.
Ryppyinen vanhusnahka onkin sitten tosi hieno, kun siihen on lyöty kuvaa oikein urakalla 😅
Mädätyssammioon vaan kaikki
kaasusta ja lannoitteesta olet tullut, kaasuksi ja lannoitteeksi olet tuleva.
Menen hautaan koko kroppa tatuoituna.
En ole ottanut tatuointeja. Onneksi näin. En myöskään haluaisi kärvistellä kivusta. Enkä keksi mitä haluaisin tatuoida.
Vierailija kirjoitti:
Ei, multa poistetaan ennen hautausta kaikki tatuoidut raajat ja syötetään ne naapurin koirille. Sitten vasta arkkuun, kun kaikki musteet on poissa.
Parempi sekin, kuin ottaa riski ettei Pietari portilla erota sinua sateenkaaritaustasta!
En, vaan molemmat käsivarret. Chew that!
En mene. Mulla on kyllä tatuointi molemmissa olkavarsissa.
Ap, menetkö hautaan hulluna? Hoitoakin olisi.
Mietin et onko niiden tatuoitujen pakko vaan lisätä ja lisätä niitä leimoja? Onko jotenkin noloa olla vain vähän tatuoitu?
Mä otin varpaista pimppitaipeeseen vasemman koiven täyteen erillaista piiperryskuvaa. Sattui kyllä, mutta erotun massasta!
Minut tuhkataan, en meinaa mennä hautaan vaan kansallispuistoon lannoittamaan ikipetäjiä. Ai juh, ei ole tatskoja ja olen henkisesti terve toisin kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
Mietin et onko niiden tatuoitujen pakko vaan lisätä ja lisätä niitä leimoja? Onko jotenkin noloa olla vain vähän tatuoitu?
Ennen otettiin sellaisia pieniä aivopieruja ympäri kehoa, mutta sitten tosiaan tuli tämä käsivarsitatuointimuoti.
Mitä sitten, se on muatia!