Voi Hyvä Jumala!!!
Jos joku vielä tässä kohtaa kehtaa väittää, että kaikki vauvat on söpöjä, niin täytyy olla päässä vikaa...
http://www.iltalehti.fi/raskausjalapset/201010080101405_rb.shtml
Järkyttävää...
Kommentit (16)
Minulla ei todellakaan ole itsellä lapsia, eikä tule, koska koosta riippumatta vastasyntyneet vauvat ovat ällöttäviä. Näin ollen en voi linkittää kuvaa "rääpäleestä", ellette halua nähdä koiraani?!? Tämä linkki ihan vaan siksi, että tässä kohtaa saattaa jo joku vauvaintoilijakin tajuta, että ei ne niin kauniita ole.
hohhoijjakkaa..
söpö tai ei, mutta sian porsaalta näyttää :)
ennen omaa lasta olin samaa mieltä kuin ap, että vauvat on ällöjä ja limaisia. kauhistelin sitä miten sen vastasyntyneen voi ottaa syliin kun se on juuri tullut ulos...
Kylläpä muuttui ääni kellossa kun sain oman ihana palleron :) nykyään kaikki vauvat, varsinkin vastasyntyneet on niin lutuisia että tekisi mieli rutistaa syliin.
Siis juuri synnytyksen jälkeen punnituksessa,ovat ruttuisia ja punakoita kaikki.
iso toki, mutta ei koko rumaksi tee.
(hirvittää vaan ajatus siitä, että ois joutunut noin ison mukelon punnertamaan ulos, meidän muksut olivat molemmat n. 3,6 kg)
ei yli 5 kg vauvojen syntymä nyt niin ihmeellistä ole
Ja kyllä tuokin on söpö
Laitapas se omasi 2kg rääpäleen kuva niin raati päättää kumpi on söpömpi!
Munkin vauva oli pulska tyttö, tosin "vain " 4,5 kiloa mutta oli just tuollainen joka paikasta pyöreä. Suloinen!!!
on. Tosi söpö ja just sopivan pullero!
Voi hyvä jumala minä sanoisin aloittajalle itselleen. Ei taida paljon sinunkaan korviesi välissä olla. Söpömpiä minun mielestäni ovat hieman pyöreät vauvat, kuin sellaiset alipainoisina syntyneet,jotka ovat kuin linnunpoikasia.
tuo on...eikä syntymäpaino kerro totuutta millainen on kun vähän tuosta kasvaa.Vauva kun vauva on se joka äidin/isän maailman kaunein!!=)
Vastasyntyneet on aina niin liikuttavia ja pullerot vauvat on niitä söpöimpiä.
Vähän pullea, mutta ei se vauvasta tee rumaa.
vaikka huiman kokoinen syntyessään. Miksi niin useat nuoret naiset arvostelevat vauvojen ulkonäköä ??? Säälittävää !
tuohan oli hänen syntymäpainonsa- ja ulkonäkönsä.
Hän on tällä hetkellä kuitenkin sisarusparvensa siroimmasta päästä, mikäli oikein muistan äidin kertomuksen (nyt katsoin vain äkkiä kuvan; en tiedä, oliko koko juttu siinä myös kirjoitettuna).
Mutta, mutta...
Yhtä mautonta kuin isokokoisen vauvan haukkuminen rumaksi tms., on pienikokoisen vauvan haukkuminen rääpäleeksi, kuten joku tohkeissaan jo ehti ap:lle "kostamaan". Ei kannata vajota samalle tasolle...
Onko ihan pakko aloittaa ulkonäkökeskeisyyden korostaminen jo vastasyntyneistä vauvoista? Pelkkä ihminen itsessään ei vielä riitä, niinkö?
Minulla ei todellakaan ole itsellä lapsia, eikä tule, koska koosta riippumatta vastasyntyneet vauvat ovat ällöttäviä. Näin ollen en voi linkittää kuvaa "rääpäleestä", ellette halua nähdä koiraani?!?
Tämä linkki ihan vaan siksi, että tässä kohtaa saattaa jo joku vauvaintoilijakin tajuta, että ei ne niin kauniita ole.