Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhimillinen tekijä

Vierailija
12.10.2010 |

Katsoin viimeisen Inhimillisen tekijän ja itkin. Omassa perheessämme on tapahtunut hyvin samanlainen samanikäisen pienen tytön seksuaalinen hyväksikäyttö. Tytär on samanikäinen kuin ohjelman tyttö. Tekijä oli meidänkin tapauksessa perhetuttu, joten kuvio oli sama.

Erona ohjelman tapaukseen meillä on se että tytär on kertonut tapauksesta vasta vajaa vuosi sitten ja avun saamiseen on mennyt kuukausia.

Tyttö on oireillut jo useita vuosia, murrosikä on ollut kaikkien kannalta todella raskas. Syy ongelmiin selvisi vasta tuolloin. Minulle, äidille ei apua ole tarjottu kuin sanomalla että voin tarvittaessa ottaa yhteyttä. Olen ollut osittaisella sairaslomalla puoli vuotta, ja aika on mennyt tytön asioiden selvittelyyn.

Tekijää ei meidän tapauksessamme saada välttämättä koskaan tuomittua koska tapahtuneesta on kulunut niin pitkä aika, eikä tytär ole ainakaan vielä valmis puhumaan asiasta poliisille.

Minun maailmastani on ikuisesti osa rikki. Toivon että tyttäreni pystyy vielä jonain päivänä olemaan yhtä vahva kuin ohjelman Iina.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Iina on oikeasti niin selvillä vesillä kuin näytti. Hienoa että tulivat julkisesti kertomaan.

Ped**ilia on järkyttävä yleistä!

Tsemppiä Sinulle ap ja lapsellesi!

Vierailija
2/4 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et välttämättä saa vastauksia enää tänä yönä. Men sinäkin nukkumaan. Huomenna uusi päivä. Otan osaa tyttäresi kokemaan ;-(((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen asioita, joita tyttäresi joutunut kokemaan

Vierailija
4/4 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut ohjelmaa,j oten kerrotko lyhyesti taustat Pahoittelen asioita, joita tyttäresi joutunut kokemaan

voi katsoa Ylen Areenasta, kuten minä tein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi