Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi reimat,jonathan ja remu on OUT??

Vierailija
11.10.2010 |

kun kaikki haukkuu niitä merkkejä???

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvemmalla saa upeita ja parempia haalareita, esim. cupcaken haalari 136 e ja reimatecin perushaalari 149e. Reimatec on vanhanaikaisen näköinen ja cupcake laadukas sekä todella hyvännäköinen.

Vierailija
42/56 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä mutta totta, nykyäidille lapsen haalarin valinta voi olla haastavaa; pitää olla kallis haalari joka on hienompi kuin naapurin lapsella.

Mä oon tosi tyytyväinen noihin kaikkiin mainitsemiisi merkkeihin, kaikista niistä kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä silti kolme lasta puetaan pääasiassa reiman ulkovaatteisiin. Remut ja rasavil on rumia ja kuitenkin haluan suosia suomalaista merkkiä. Tiedän että suurin osa reimoista kyllä ommellaan Kiinassa, mutta niin kaikki muutkin vaatteet.

Popin ulkovaatteet on yksinkertaisenvärisiä, mutta niiden ulkonäkö ei mielestäni ole silti kovin kaunis. Sitä paitsi niitä on saanut Suomesta vasta niin vähän aikaa, että en ole oikeastaan voinut niitä edes vielä ostaa.

Ticket, cupcake, minymo, ovat kyllä aika kalliita. Eikä niitäkään saa täältä meiltäpäin mistään. Sitä paitsi ulkonäkö on melko kirjava. Suosin selkeitä malleja ja yksinkertaisia väriyhditelmiä. Cupcake-vaatteen voisin ostaa, jos löytäisin jostain sopivan vaikka alennuksesta.

Meillä päin, pieni maalaikaupunki Länsi-Suomessa, lapsemme ovat erittäin merkkitietoisesti ja tyylikkäästi puetut reimoissaan. Meilläpäin kun suurin osa kulkee lassien puvuissa tai markettihaalareissa.

Silti lienee tärkeintä, että vaate on ehjä ja puhdas.

on kyllä kalliimpi kuin cupcake...

Vierailija
44/56 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Minymon haalari jonka juuri ostin maksoi 89e. Ja miellyttää silmää enemmän. Laadusta en vielä tiedä kun ei meillä tätä merkkiä ole ennen ollut.

Vierailija
45/56 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reiman laadusta on esim.tälläkin palstalla kuultu tosi paljon vain huonoa, menevät rikki heti,reklamaatiot ei toimi jne.

En haaskaa rahaani sellaiseen. talvivaatteiden pintamateriaali todella p....skaa.

Pari vuotta Reiman tuotteita nyt aktiivisesti käyttäneenä en todellakaan ole samaa mieltä materiaalin "paskuudesta". Viime talven puvut täysin uudenveroisessa kunnossa!

Jokainen tykkää erilaisesta ja se siitä. Makuasioista ei voi kiistellä.

Vierailija
46/56 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalleni sopii parhaiten lassien malli. Ja kestävät mallit on ollut meillä tosi kestäviä oikeasti.

Mä valitsenmieluiten sillä perusteella mikä on lapsen päälle paras. en tosiaan voi ostaa jotain pukua mistä hirveästi tykkään mutta mikä kiristää lasta mahasta.

Vierailija
47/56 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no meilläpäin marketit on just reimaa ja remua ja lassieta täynnä, että...

Vierailija
48/56 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ominaisuudet on paremmat kuin esim. reimatecin niin kulutuksen kestävyydessä, hengittävyydessä kuin vedenkestossakin 7000mm. Hinta myös paljon halvempi kuin reimatec/ticket yms. Ja ennenkaikkea hienoimmat!

Vierailija
49/56 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pääasia on vanhempien pätemisentarve eli aina pitää olla hienompaa kuin muilla. Säälittävää! Eli tästä jaottelusta se jo lapsuudessa alkaa, kun äiti päättää nyt otetaan tuota uutta merkkihaalaria, sitä ei toivottavasti kellään ole ym.

Vierailija
50/56 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin on hinta-laatu-suhteellaan ollut sopivia meille. Välikausivaatteissa on ollut myös Jonathania ja Lenneä. Ja jatkossakin tulen niitä ostamaan vaikka ne olisivat kuinka out.

Mä myönnän reilusti, ettei mua juurikaan kiinnosta se minkä näköisiä/värisiä ym. vaatteet ovat, kunhan ne ovat ehjät ja säähän sopivat. Esim. tänään oli 2-vuotiaalla ulkoillessa Lennen v.sin. haalari, tummansin. kurahousut, oranssi hattu, neonvihr. kurarukkaset ja pun. kumisaappaat. Hän leikki siellä aivan samalla lailla kun naapurin poika sävy sävyyn olleissa Pop:in vaatteissaan.

Vierailija
51/56 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion ostaa jatkossa aina olkoon kuinka out tai in :) Ei paljon hetkauta kun hinta-laatu suhde on enemmän kuin kohdillaan ja haalarit ja takit ja housut on kivan näköisiä.

Vierailija
52/56 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri Jonatanin haalarin lapselle.

Ehkä tämä on ikäkysymys. Olen ns. mummoäiti, enkä jaksa päätäni vaivata haalarien merkillä.

Pääasia että ovat hyvät, kestävät ja kauniit.

Rakastan itse vaatteita, ostan varmaan joka viikko jotain (vaikka kodinhoidontuella elelen) eli kyse ei ole siitä, etteivätkö vaatteet kiinnostaisi.

Tuollainen merkkihärdelli on vain niin joutavanpäiväistä.

Naureskelee täällä...

Vierailija
53/56 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh

Vierailija
54/56 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en vain kertaikkiaan siedä niiden ulkonäköä...hirveän värisi yhdistettynä vielä hirveämmän värisiin suikalekaistaleisiin :(.

Vierailija
55/56 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haalarin osto aloitukseen, niin voin vastata omasta puolesta. Minun mielestä reima esim. on laadullisesti hyvä mutta jotenkin ne mallit tökkii ja ehkä suurimpana, ne värit! Mä haluan mukulalle haalarin joka miellyttää omaa silmää.

Toisekseen noissa kotimaisissa on niin leveä mitoitus että meille käy paremmin kapeat ulkomaiset haalarit.

Ei muuta, enkä dissaa. Meille en vaan halua :)

Vierailija
56/56 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mua ei paskaakaa kiinnosta mitä muut ajattelee, jos mulla on reimatekkiä ja jonathania!

Mut kysyin kysymyksen vaan mielenkiinnosta, mikä on siihen syy,kun täällä suurin osa haukkuu näitä merkkejä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme