Jassoo! Se olis iltateet ja pari voikkaria siihen kylkeen
Kommentit (21)
Ostin Pukka three gingers teetä tänään, juon sitä. Haluaisin juoda kahvia illalla mutta en saa nukuttua jos juon.
Joillakin alkaa vasta päivällinen ja päivä.
En syö yleensä iltapalaa, vaan iltaruuan n. klo 19. Söin äsken perunamuusia, mustaamakkaraa, puolukkasurvosta ja porkkanaraastetta.
Mä en oo vielä syöny päivällistä elikkäs iltaruokaa, kun meen eka saunaan ja herkuttellaan sitten siihen päälle kanawrapilla, se voi olla samalla iltapala <3 Teen juon sitten vielä just ennen nukkumaan menoa
Olemme aloittelemassa juuri illallista. Tänään mustatorvisienikeitto ja tatti vol-au-vent alkuruoaksi, pääruokalajina nieriää kasvis-riisipedillä ja tarte tatin.
Olen reissussa matkailuautolla ja ja ei tehnyt mieli muuta syödä. Jääkaapissa on kyllä kanaa ja salaatteja. Huomenna sitten niitä
Hyydekakku ja kylkelöisenä kossupullo
Jassoo! Kiskaisin voikkarit veden kera, kera veden. Nyt en syö enää mitään, kun on yökyläilijät nukkumassa olkkarissa ja keirtiö siinä vieressä eikä ovea välissä.
Olen just aamupalan syönyt. Piti syödä ihan oikea ruoka, kun viime syöminen oli ehkä melkein vuorokausi sitten.
Pian aamusuihkuun.
Sori taas naapureille, jotka on just mennyt nukkumaan.
Kohta lämpimät tonnikala voileivät.
En syö iltapalaa. Viimeksi lapsena söin iltapalan, sen jälkeen ei ole maistanut. Nukun paremmin tyhjällä vatsalla.
Vierailija kirjoitti:
En syö iltapalaa. Viimeksi lapsena söin iltapalan, sen jälkeen ei ole maistanut. Nukun paremmin tyhjällä vatsalla.
Kupponen teetä kyllä maistuisi juuri nyt.
Aivan. Samaa ihmettelen.
Järkyttävää syömistä ja syömisen määrää.
Tykkäsin aikanaan armeijan iltapalasta. Teetä metallimukista, vaaleaa leipää, juustoa. Tosin sotilaskoti munkkeineen vei aika usein voiton.
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Samaa ihmettelen.
Järkyttävää syömistä ja syömisen määrää.
No heräsin kahdeksalta illalla. Tällä rytmillä saattaa tulla melkein vuorokauden taukoja lämpimille aterioille ja ei mulla ole välipaloja, kun kaupat on kiinni, kun minä olen hereillä. Omenoita on pussillinen yöksi.
Syön keitettyjä nakkeja ja uuniohrapuuroa,a