Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei helkkari! Harmaita hiuksia!

Vierailija
11.10.2010 |

Ikää 37 ja taas kirkkaassa päivänvalossa nypin päästäni lähes kymmenen läpiharmaata "jouhta". Surullista. Ensimmäiset harmaat bongasin viitisen vuotta sitten eikä näytä paremmaksi menevän.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 45-vuotias. Ja ekat harmaat bongasin alle 40-vee. Ihan muutaman.

Äitin harmaantui nopeasti minun jälkeeni (40-vuotias synnyttäjä) ja nyt näyttää että kuljen tässä mutsin jalanjälkiä.

Olen 45-vuotias ja minulla on taapero ja harmaita hiuksia ) :

Onneksi huomenna on taas kampaaja!

Vierailija
2/8 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä syy värjätä niitä säännöllisesti.

T. Samanikäinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitten pakko värjätä, kun nämä harmaat tosiaan erottuvat tummanruskeasta tukasta ihan selkeästi. Tai sitten hyväksyä vain tosiasia.

Vierailija
4/8 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen värjännyt niin monta vuotta etten tiedä mikä olisi tilanne jos antaisin oman värin kasvaa tilalle.

Vierailija
5/8 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytin kuopuksen 38-vuotiaana. En ole viitsinyt sitä mitenkään peitellä, päinvastoin ihmiset ihastelee, kun mulla on niin siistit raidat hiuksissa. Kampaajakin sanoi, että saisi tehdä tuntikausia töitä että saisi väreillä niin hienot sävyt aikaiseksi.

Vierailija
6/8 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo yli puolet harmaata ja annan niiden olla. Ei haittaa yhtään.

Vierailija
7/8 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sananlaskut 16:31

Vierailija
8/8 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ensimmäiset harmaat tulivat 25-vuotiaana. Nyt 39-vuotiaana ohimot kasvavat harmaata selvästi. En mitenkään niitä harmittele. Minulla on pitkät, kihartuvat, kiiltävät ja terveen näköiset hiukset, tummanruskeat pääväriltään. Harmaa sopii silmieni väriin hyvin. Toisinaan otan kevytvärin, mutta en peittääkseni harmaita. Hiusten luonnollinen väri sopii useimmille parhaiten. Ei ole rumia värejä, vaan huonoja väriyhdistelmiä.