Olenko ainoa joka ei ymmärrä Ticketin ulkovaatteiden päälle?
Mun mielestä niissä on hirveän rumat ne vetoketjut.
TJEU:
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=46457&produc…
Mutta kai mä olen vaan outo :D Niin monet mammat on niin intona noihin.
Kommentit (41)
mielipde on se että en ole koskaan nähnyt rumempia ja ylihinnoitellumpia vaatteita! Olin ihan pettynyt kun kyseisestä merkistä kuulin ja kävin haalareihin tutustumassa.. Ja vaikka olisin miljonääri ja haalarin materiaalina olisi käytetty puhdasta kultaa, niin en tuollaista hintaa suostuisi maksamaan! Ja tämä koskee muitakin lastenvaatteita..
Mammat kinastelee mikä haalari on paras ja jopa nimeä haukutaan. Ei voi olla näin hupaisaa :D
Hei mitä väliä!!
Tää on taas niin tätä :) Mammat kinastelee mikä haalari on paras ja jopa nimeä haukutaan. Ei voi olla näin hupaisaa :D
Hei mitä väliä!!
Öö, en mä ole väittänyt mitään haalaria parhaaksi, eikä mun mielestä kukaan muukaan tässä ketjussa. o_O
Kunhan ilmaisin mielipiteeni: en ymmärrä Ticket-haalarien hohtoa ja korkea hintaa, minun silmiini ne eivät ole hyvän näköisiä.
Saanko arvata? Olet vannoutunut Ticket-fani, joka ei suvaitse pahaa sanaa sanottavan suosikkihaalarista?
ap
jotka ostan joka syksy Sittarin mammuttimarkkinoilta. Mulle on aivan sama sointuuko värit ja onko tyylikkäät vaiko ei, kunhan ovat tarpeeksi lämpimät.
Mulla taitaa itsellänikin olla joku alesta ostettu halpis- (n. 20eur) untsikka, mutta tuntui viime talvena lämmittävän sekin. En ymmärrä vaatemerkkien päälle, en ostele kenkiä, en omista ainuttakaan käsiveskaa jne. Mulla on elämässä muutakin mietittävää kuin se mikä on milläkin hetkellä IN.
Tää on taas niin tätä :) Mammat kinastelee mikä haalari on paras ja jopa nimeä haukutaan. Ei voi olla näin hupaisaa :D Hei mitä väliä!!
Öö, en mä ole väittänyt mitään haalaria parhaaksi, eikä mun mielestä kukaan muukaan tässä ketjussa. o_O Kunhan ilmaisin mielipiteeni: en ymmärrä Ticket-haalarien hohtoa ja korkea hintaa, minun silmiini ne eivät ole hyvän näköisiä. Saanko arvata? Olet vannoutunut Ticket-fani, joka ei suvaitse pahaa sanaa sanottavan suosikkihaalarista? ap
jos pitää miettiä muiden ihmisten haalareiden VETOKETJUJA!hei ja haloo!
Mutta provoilla tietysti voi aiheesta kuin aiheesta täällä,ja useimmiten se onnistuu.
Tää on taas niin tätä :) Mammat kinastelee mikä haalari on paras ja jopa nimeä haukutaan. Ei voi olla näin hupaisaa :D Hei mitä väliä!!
Öö, en mä ole väittänyt mitään haalaria parhaaksi, eikä mun mielestä kukaan muukaan tässä ketjussa. o_O Kunhan ilmaisin mielipiteeni: en ymmärrä Ticket-haalarien hohtoa ja korkea hintaa, minun silmiini ne eivät ole hyvän näköisiä. Saanko arvata? Olet vannoutunut Ticket-fani, joka ei suvaitse pahaa sanaa sanottavan suosikkihaalarista? ap
No ei ap sinullakaan tarpeeksi ole tekemistä jos pitää miettiä muiden ihmisten haalareiden VETOKETJUJA!hei ja haloo!
Mutta provoilla tietysti voi aiheesta kuin aiheesta täällä,ja useimmiten se onnistuu.
Anteeksi nyt, mutta tämä on AIHE VAPAA -palsta. Ticketiä hehkutetaan kaikkialla. Elloksen -50 % kupongin innoittamana minäkin menin katsastamaan noita kuuluisia Tickettejä. Törmäsin tuohon 120 euron rumaan takkiin. Kirjoitin havainnostani tänne, koska epäilytti, että olenko ainoa mamma maailmassa, joka ei näe Ticketin hohtoa. Selvisi että en ole.
On sinullakin tekemisen puutetta, kun jaksat ilman palkkiota jankuttaa jonkun haalarimerkin ihanuutta ketjussa, jonka otsikon luulisi jo karkoittavan sinut pois täältä ;)
t:ap
"Ostan Ticketin tylsän värisiä vaatteita jotta muut näkevät että minulla on tyylitajua ja varaa."
Minulla on viisi lasta enkä ole ennen tiennyt edes miltä Ticketin vaate näyttää, eikä ole kiinnostanutkaan. Joo ja en ole koskaan omistanut tuulitakkia vaikka ei ticketit kiinnosta, voiko olla mahdollista? Meillä mummo on yleensä ostanut lapsille toppavaatteet koska haluaa ostaa, en tiedä mistä ostaa, mitä maksaa eikä väliäkään. Ostaisin toki itsekin mutta ei ole tähän mennessä ennättänyt kun mummo ehtii ensin. Niillä on pärjätty.
Harmaat ja ruskeat Ticketin haalarit ovat todella kauniita. Mutta varmaan nämä yksivärisiä haalareita tylsinä pitävät mammat itsekin pukeutuvat monivärisiin tuulitakkeihin. Eli tosiaan makuja on monenlaisia...ja kaikilla ei toki varaakaan ole Ticketin vaatteisiin.
totta on että maalla suositaan Reimaa tai Reimateciä ja kaupungissa taas Ticketiä.
Helsingin keskustaan ihan missä haalarissa vaan merkistä riippumatta. Mitä tapahtuu jos lähtee vaikka Reimassa tai Seppälän haalarissa keskustaan?
t. toinen viiden lapsen äiti
Muissa on ihme kuoseja, ihme värejä, vain Ticketit ovat klassisen tyylikkäitä ja voi vaikka haalarissa lähteä keskustaan mitä ei vaikka Reimasta voi sanoa.
T. 5 lapsen äiti ja kokemusta vaikka mistä vaatteesta
takki ja kivat värit. Materiaalista tykkäisin enemmän mattana.
jos Lassiet näyttää mielestäni ihan tarpeeksi hyvältä että kehtaan ostaa sellaisen lapselleni, niin ettei mun tarvitse maksaa itseäni kipeäksi? Olen siis köyhä? Juntti? Tyylitajuton+ Eikä lapseni saa kavereita? Tää alkaa olla oikeesti aika pelottavaa...!
vaalenapunainen haalari. Pojalleni tahtoisin samanlaisen (tumman)suklaanruskeana.
jos Lassiet näyttää mielestäni ihan tarpeeksi hyvältä että kehtaan ostaa sellaisen lapselleni, niin ettei mun tarvitse maksaa itseäni kipeäksi? Olen siis köyhä? Juntti? Tyylitajuton+ Eikä lapseni saa kavereita? Tää alkaa olla oikeesti aika pelottavaa...!
tässä ketjussa yritetään taas yleistää että kaikki Ticketin ostajat ovat vaan hulluja kun ostavat "muodin mukaan". vaikka todellisuudessa lähes jokaisella on omat syynsä miksi mitäkin ostaa.
Onko se NIIIIIN vaikea ymmärtää että jotkut vaan tykkää YKSIVÄRISESTÄ, JOKA KESTÄÄ.??
Se nimi siinä haalarin kyljessä on ihan samantekevä.
Mutta jauhakaa te vaan tätä samaa jaottelua ikuisuuksiin asti ;reimatec/lassie/remu-mammat vs. ticket/-mammat. Lapsellista!
No ei ap sinullakaan tarpeeksi ole tekemistä jos pitää miettiä muiden ihmisten haalareiden VETOKETJUJA!hei ja haloo! Mutta provoilla tietysti voi aiheesta kuin aiheesta täällä,ja useimmiten se onnistuu.
Anteeksi nyt, mutta tämä on AIHE VAPAA -palsta. Ticketiä hehkutetaan kaikkialla. Elloksen -50 % kupongin innoittamana minäkin menin katsastamaan noita kuuluisia Tickettejä. Törmäsin tuohon 120 euron rumaan takkiin. Kirjoitin havainnostani tänne, koska epäilytti, että olenko ainoa mamma maailmassa, joka ei näe Ticketin hohtoa. Selvisi että en ole. On sinullakin tekemisen puutetta, kun jaksat ilman palkkiota jankuttaa jonkun haalarimerkin ihanuutta ketjussa, jonka otsikon luulisi jo karkoittavan sinut pois täältä ;) t:ap
Jos tosiaan haluat tietää millaisia malleja ticketillä on,mene niiden omalle nettisivulle!
ticket2heaven.dk.
(ja siltikin meitä jotka ticketin tyylistä ja väreistä tykkää,ei nyt niin hirveästi hetkauta että sinä et näe niissä "mitään". Mutta,kerrohhan,mitäs sinä sitten ostat?)
Eikö se tarkoita sitä ettei ole vedenpitävä?
Kamalan kallis takki, jos vaan hylkii vettä, mutta räntäsade kastelee läpimäräksi.
Juuri sen tyyppinen takki josta ekaluokkalaisemme pitää. En kyllä osta jos se ei ole täysin vedenpitävä.
tässä ketjussa yritetään taas yleistää että kaikki Ticketin ostajat ovat vaan hulluja kun ostavat "muodin mukaan". vaikka todellisuudessa lähes jokaisella on omat syynsä miksi mitäkin ostaa.
Onko se NIIIIIN vaikea ymmärtää että jotkut vaan tykkää YKSIVÄRISESTÄ, JOKA KESTÄÄ.??
Se nimi siinä haalarin kyljessä on ihan samantekevä.
Mutta jauhakaa te vaan tätä samaa jaottelua ikuisuuksiin asti ;reimatec/lassie/remu-mammat vs. ticket/-mammat. Lapsellista!
jotka ostan joka syksy Sittarin mammuttimarkkinoilta. Mulle on aivan sama sointuuko värit ja onko tyylikkäät vaiko ei, kunhan ovat tarpeeksi lämpimät. Mulla taitaa itsellänikin olla joku alesta ostettu halpis- (n. 20eur) untsikka, mutta tuntui viime talvena lämmittävän sekin. En ymmärrä vaatemerkkien päälle, en ostele kenkiä, en omista ainuttakaan käsiveskaa jne. Mulla on elämässä muutakin mietittävää kuin se mikä on milläkin hetkellä IN.
Tai on minulla yksi käsiveska mutta käytän sitä noin kerran vuodessa...
Mun mielestä niissä on hirveän rumat ne vetoketjut.
vetoketjun päällä se kaistale, joka estää lunta menemästä vetoketjun väliin, Ticketissä on palattu tässä vetoketjuasiassa takaisin 80-luvulle. Niin mut ai vitsi, eiks 80-luku oo uus trendi? ;)
Siis ei ole todellista!Tappeletteko te todella täällä jostain lasten ulkohaalareista?!Ei ihme,että lapset kiusaa ja haukkuu koulussa ja jo jopa päiksyssä toistensa vaatteita,kun äidit on noin pihalla käytöstavoista!Hävetkää aikuiset ihmiset!