Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollain tällaista oikeasti?!

Vierailija
11.10.2010 |

"mun exän kanssa jaettiin kaikki kulut tasan, ja siitäkös sitten alkoi hampaiden kiristely kun jäin äitiysrahalle kun mulla ei rahat riittänytkään ihan puoleen kaikesta!

Voi jestas että ukkoa otti päähän kun joutui maksamaan joskus yksin esim. sähkölaskun, vaikka minä laitoin jokaista senttiä myöten kaikki rahani yhteiseen talouteen.

Kaikki paperinsa ja tiliotteensa ja muut säilytti esim. autossa piilossa ja hoiti nettipankissa asioinnit vain silloin kun en ollut kotona. Veroilmoituksen teossa en saanut auttaa, vaikka olisin osannut, jotta en näe hänen tietojaan.

Hänellä oli säästötilillään rahaa, mutta niistä ei ollut valmis panostamaan perheen eteen lanttiakaan ja kun yhteisestä sopimuksesta kuitenkin olin jäämässä kotihoidontuelle, mies otti hatkat. Perhe tuli liian kalliiksi hänelle.

Eron jälkeen kun joutui maksamaan tappelun päälle esim. tontin vuokran yksin, (minä en sitä kotihoidontuesta yksinkertaisesti voinut maksaa kun ei ole millä maksaa) sanoi sosiaalitoimistossa lapsen tapaamisia selvitellessä että rahat ovat menneet MINUUN.

Hänen mielestään minun pitää maksaa hänelle takaisin puolet tonttivuokrastakin kunhan pystyn.

Kai sillä on joku pakkomielle rahasta ja rahan jemmaamisesta, nyt tappelee myös elatusavun määrästä ja yrittää salailla tulojaan ja venyttää asiaa.

Kellään muulla tällaista? "

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan