Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Kuka vaihtaa autoosi renkaat?

Vierailija
11.10.2010 |

Sinä itse vai joku muu?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni autokorjaamo, joka tekee sen tosi nopsaan ja edulllisesti. Joten en viitsi ostaa tunkkia, ulkoistan mieluummin kuin teen ( mies ei selkävikansa takia voi)

Jos edullisesti pääsee niin eihän se väärin ole :) Itsekin joskus maksan jollekin tutulle pari kymppiä siitä jos vaihtaa silloin kun en itse ehdi.

Vierailija
22/30 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni autokorjaamo, joka tekee sen tosi nopsaan ja edulllisesti. Joten en viitsi ostaa tunkkia, ulkoistan mieluummin kuin teen ( mies ei selkävikansa takia voi)

Jos edullisesti pääsee niin eihän se väärin ole :) Itsekin joskus maksan jollekin tutulle pari kymppiä siitä jos vaihtaa silloin kun en itse ehdi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tällä kertaa (ostetaan mun autoon uudet talvirenkaat, saadaan samalla kertaa vanhat renkaat pois).

Muuten vaihtelevasti joko mies tai liike. Itsekin osaisin kyllä, olen teininä ollut useampaankin kertaan isälläni apuna renkaanvaihdossa.

Toisaalta meillä ei mies tee ruokaa jos minä olen kotona vaikka osaisikin :-)

Vierailija
24/30 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos maksaa paljon niin sitten on väärin?

Mulla ei ole sen vertaa että maksaisin vaihdosta ja säilytyksestä esim Vianorille.

Ja tuo "ei se väärin ole"-juttu on vain sellainen sanonta mikä näköjään valitettavasti on mullekin tarttunut, valitettavasti siksi, että se jotakuta risoo.

Vierailija
25/30 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

autoliike, kun laittavat samalla aluvanteet. Osaan tosin vaihtaa renkaan, mutta meidän huushollissa on paljon näitä "miesten ja naisten hommia".

Vierailija
26/30 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajetaan kesärenkailla ja auto vaihtuu niinusein, ettei renkaita siinä välissä tarvi vaihtaa.

Vierailija
27/30 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajetaan syys- ja pääsiäislomalla maalle, siellä on myös paremmin tilaa säilyttää renkaita. Muuten käytäisiin rengasliikkeessä ja jätettäisiin renkaat säilytykseen sinne.

Vierailija
28/30 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne nyt voi silti vaihtaa. Eihän siinä ole niitä renkaitakaan jatkuvasti mukana, mutta mystisesti ne saa jostain muualta sinne auton alle taiottua, niillä muualta tuotavilla työkaluilla.

Vierailija
29/30 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäri vuoden ajetaan kesärenkailla ja auto vaihtuu niinusein, ettei renkaita siinä välissä tarvi vaihtaa.

Vierailija
30/30 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään vain mies. Ostettiin uudet vanteet autoon ja mutterit kiristyy ajaessa :/ Tekee miehelle jo tiukkaa saada auki niitä joten mulla ei olis mitään saumaa ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän