Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa olet kertonut esikoiselle, että saa sisaruksen?

Vierailija
11.10.2010 |

Eihän tuo lapsi mahan kasvamista huomaa, mutta muut huomaavat ja lapselle pitää kertoa ensin. Mutta ei liian aikaisin kuitenkaan. Milloin olet kertonut? Kiitos!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen meidän 7veelle.

Vierailija
2/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen meidän 7veelle.

Poika oli silloin 4v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen ja muutenkin halusin, että lapsi kuulee sen minulta, eikä joltain ajattelemattomalta sukulaiselta, joka menee lapselta kyselemään, onko kivaa, kun sinusta tulee isosisko/isoveli.

Vierailija
4/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ajankohta parin viikon päästä. Sitten kuukauden päästä pienet lähisuvun juhlat ja epäilen, että voisin mahaa piilottaa, koska se pömpöttää jo. Mielelläni kertoisin muille vasta lähempänä joulua:-)

Esikoinen on 3,5v.

ap

Vierailija
5/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrottiin alle 2-vuotiaalle. Leluja ollaan ostettu yhdessä ja vaunuja on saanut tutkia. vauvan vaatteiden pesu ja lajittelu on ollut kivaa yhteistä puuhaa ja iltaisin lapsi painaa päänsä masulleni ja kuuntelee nukkuuko vauva. :)

Vierailija
6/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkoi en muista.mutta vasta kunnolla kerrottiin useampi kuukausi sitten meidän 3 vuotiaalle.(olen jo rv 30+?) ja ihan hyvin ottanut. antaa pusuja,halaa ja sanoo ihana rakas.... toivottelee öitä jne.

Vierailija
7/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo. Olen hoikka, ei ole muuten pömppöä, mutta nyt on sellainen turvonnut.

ap

Vierailija
8/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten naapurit ym

Vierailija
9/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkään kaikki huomaa että olen raskaana. Edes työterveyslääkärini ei huomannut..

tuo ajankohta parin viikon päästä. Sitten kuukauden päästä pienet lähisuvun juhlat ja epäilen, että voisin mahaa piilottaa, koska se pömpöttää jo. Mielelläni kertoisin muille vasta lähempänä joulua:-)

Esikoinen on 3,5v.

ap

Vierailija
10/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkään kaikki huomaa että olen raskaana. Edes työterveyslääkärini ei huomannut..

tuo ajankohta parin viikon päästä. Sitten kuukauden päästä pienet lähisuvun juhlat ja epäilen, että voisin mahaa piilottaa, koska se pömpöttää jo. Mielelläni kertoisin muille vasta lähempänä joulua:-) Esikoinen on 3,5v. ap

Ei taas merkkaa mitään, useimmilla, varsinkin hoikilla, noilla viikoilla on jo hyvinkin selvä maha. Itselläni on noilla viikoilla ollut jo hyvinkin selvä raskausmaha joka kerta.

Ja juu, minä olen aina "jäänyt kiinni" viimeistään rv14 tienoilla raskauksien suhteen, niin selvästi maha on pömpöttänyt, tokihan se alussa on turvotustakin, mutta heti rv 16 maissa turvotus on laskenut, ja selvä vauvakumpu on näkynyt.

Vierailija
11/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se toinen raskaus alkaa näkyä paljon aikaisemmin kuin ensimmäinen, etenkin jos synnytysten välissä ei ole montaa vuotta välissä. Maha antaa melkein heti periksi.. omaa suolistoaanhan siinä saa alkuun ihailla, mutta näin se vaan menee.

Itse sain toisessa raskaudessa ensimmäiset Onnittelut rv7, joten se maha todellakin pullahti jo plussatessa, vaikka vauvalla ei kokoa ollutkaan juuri mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan