Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi ollut koskaan viikonloppua yksin lastenne kanssa?

Vierailija
10.10.2010 |

Jos ei niin miksi ei?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi ollut, niin syynä olisi se, etten ikinä kävisi missään ilman perhettä.

Vierailija
2/22 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempää ei ole sen takia että ei mulla ole ollut viikonloppumenoja. Joskus käy vanhempiensa mökillä lasten kanssa ja viipyvät 3-4 päivää, mutta siellä siis appivanhemmat ovat apuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halua ei pärjää lasten kanssa eikä halua että menen minnekään viikonlopuksi

Vierailija
4/22 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun isäni kuoli ja menin äitilleni tueksi toiselle paikkakunnalle, hän oli vajaan viikon lasten kanssa.

On niin paljon lasten kanssa, että saatoin vain pakata laukkuni ja lähteä. Ei tarvinnut ohjeistaa ja hyvin pärjäsivät.

Vierailija
5/22 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yötä enempää... mihin mä menisin koko vkl:ksi? tulisi liian ikävä, siis lasta ei miestä =))))

Vierailija
6/22 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oikein mietin niin eipä taida olla ollut koskaan koko viikonloppua lasten kanssa - korkeintaan jonkin ruotsinristeilyn ajan tai koulutuspäivän kun olen ollut yhden yön poissa. Ja lapset jo 14 ja 16-vuotiaita! Itse kyllä olen ollut vaikka kuinka monta kertaa tyttöjen kanssa kun herra on ollut mm. päiviä kestävillä kalareissuillaan. Ja nyt en välttämättä edes halua jättää miestä noiden murkkuikäisten kanssa, mies kun ei oikein ymmärrä että myös teinijä pitää "vahtia" ja katsoa että tulevat ajoissa ja kunnossa kotiin.

Vierailija
7/22 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ystäväni luo toiseen kaupunkiin viettämään tyttöjen viikonloppua. Tietysti muutenkin hoitaa lapsia, ihan samallalailla kuin minäkin.

Vierailija
8/22 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei vain ole viikonloppumenoja. Nyhjään aina kotona tietokoneen ääressä =D

Vierailija
9/22 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hoitanut ja hoitaa vieläkin lapsia vähintään yhtä pajlon, kuin minä. Varmaan pärjää, siinä kuin minäkin.

Vierailija
10/22 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin vastuullinen aikuinen osaa hoitaa omat lapsensa. Aika huolestuttavaa, jos ei osaisi...

Vierailija
11/22 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdu siitä, ettei mies pärjäisi lasten kanssa, vaan siitä ettei mulla vaan ole mitään yön yli menoja. Laitoksella olen ollut ja silloin mies on pärjännyt ihan hyvin.

Vierailija
12/22 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kolme kertaa ollut lasten kanssa yhdestä neljään yötä ilman minua. Kerran olen ollut humputtelemassa ja kaksi kertaa työmatkalla. Lapset silloin suunnilleen 2-v. ja 5-v.

Vierailija
13/22 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin Madonan keikalla ja synnytyssairaalassa. En kyllä muista oliko ne just viikonloppuja. Lisäksi kahdesti olen ollut työmatkalla yön yli, mutta ne ei ainakaan ole viikonloppuja.

Vierailija
14/22 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko viikonloppua, enkä myöskään minä ole ollut. Syynä on se ettei kummallakaan ole ollut tarvetta olla yhtä yötä kauempaa poissa kotoa!

Vierailija
15/22 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään joka toinen kuukausi, pisimmillään olen viisikin yötä kerrallaan. Mies myös usein mökkeilee lasten kanssa 2-5 yön reissuja ilman minua. Näin on ollut lasten syntymästä saakka ja pärjäävät aina erinomaisesti. En voisi kuvitellakaan eläväni miehen kanssa, joka ei pärjäisi lasten kanssa ilman minua!

Vierailija
16/22 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kertaakaan.

Vierailija
17/22 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on jo 10v joten onhan niitä vapaita viikonloppuja ehtinyt tulemaan mullekin jokunen.

Pisin aika mitä miehet ovat olleet keskenään, on ollut 12 päivää, jonka olin kuntoutuksessa. Poika vielä sairastui viikonloppuna, joten eivät päässeet edes vierailemaan luonani, vaikka poika niin kovasti sitä toivoi.

Vierailija
18/22 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin silloin kun olen ollut matkoilla ystävieni tai äitini kanssa, tai työmatkalla. Mikseipä olisi?

Vierailija
19/22 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko viikonloppua, enkä myöskään minä ole ollut. Syynä on se ettei kummallakaan ole ollut tarvetta olla yhtä yötä kauempaa poissa kotoa!

Onhan se ollut esikoisen kanssa 4 pv kun meidän toinen lapsi syntyi ja olin vauvan kanssa vielä laitoksella!

Vierailija
20/22 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi maaliskuussa oli viikon lapsien kanssa kun mä olin hyvän ystävän kanssa New Yorkissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi