Otitteko äitiyspakkausta toiselle lapselle?Kannattaako ottaa
?
Meiltä löytyy paljon vaatetta, mutta taas toisaalta luin että äp:n arvo on paljon isompi kuin se raha? Ja kyllähän siinä tarvikettakin tulee jonkun verran mukaan
Kommentit (25)
ottaa,arvo on tosiaa isompi.mä otin neljännellekkin.
Sillä rahalla saat paljon hyväkuntoista vaatetta kirppiksiltä. Ne peruskamathan ovat sinulla jo edellisestä pakkauksesta. Lisäksi tulevat esikoiselta perityt vaatteet.
Ei missään nimessä kannata ottaa äitiyspakkausta toistamiseen!
140€:lla saa kaikki tarvikkeet (käytettyinä) moneen kertaan.
Sillä ei ollut merkitystä mikä niiden tavaroiden arvo olisi ostettaessa uutena kaupasta, kun mulla oli jo ne enkä siis kuitenkaan olisi ostanut niitä uutena kaupasta.
Ihanaa että vauva sai UUDET ja OMAT tarvikkeet. Ihan tosissanneko te jätätte tälläisen mahdollisuuden käyttämättä ja ostatte sitten sillä rahalla käytettyjä rytkyjä uudelle vauvalle? Hyi.
raha olisi ollut parempi.
Meillä ei ollut mitään esikoisen vaatteita sun muita tallella, olin antanut kaikki pois, minkä takia tuon otinkin.
Mutta, me ei olla pidetty noista vaatteista kuin paria vaatekappaletta vauvan päällä. Minusta ne vain ovat ruman värisiä =D Ja koska suosin muutenkin kirppareita, olisin sillä rahasummalla saanut kirppikseltä ison kasan mieleisiä vaatteita.
Myöskään kestovaippoja emme ole vauvalla käyttäneet. Oikeastaan sideharsot ovat ainoita jotka ovat olleet käytössä. Muu tavarakin oli vähän turha, niiden ostaminen kaupasta ei olisi tullut kalliiksi.
Minun mielestä siitä pakkauksesta on enemmän hyötyä kuin rahasta. Olen sivusta seurannut kun osa ystäävistä on ottanut neljännellekin pakkauksen ja osa ei ole ottanut ensimmäisellekään, olen ajatellut ottaa kaikille lapsille tuli sitte kuinka monta tahansa.
Kaikki pakkauksen vaatteet jäivät pitämättä, kun olivat niin ällöjä ... kierrätykseen meni koko paketti. Haluan itse valita kaupasta omannäköiseni vaatteet vauvalle!
Kaikki pakkauksen vaatteet jäivät pitämättä, kun olivat niin ällöjä ... kierrätykseen meni koko paketti. Haluan itse valita kaupasta omannäköiseni vaatteet vauvalle!
Ihanaa että vauva sai UUDET ja OMAT tarvikkeet. Ihan tosissanneko te jätätte tälläisen mahdollisuuden käyttämättä ja ostatte sitten sillä rahalla käytettyjä rytkyjä uudelle vauvalle? Hyi.
Lähetin aikaisemman ulkoailla asuvalle siskolleni.
Ihan sama kait se on, kumman ottaa. Ja ne vaatteet ovat rumia, ainakin mun mielestä. Mutta turha kitistä sellaisesta minkä saa ilmaiseksi. Ja tässäkin tapauksessa kirjottaja antoi vaatteet kierrätykseen, ei laittanut sentään myyntiin niin kuin monet tekee...Kymppi ä-pakkauksen haalarista on aika tyrmäävä...
saatiin niin paljon vaatetta ja tavaraa siskoilta.
en ottais. Ekastakin käyttöön tuli vain makuupussi, tavarat ja harsot ja ne menee hyvin seuraavallekin.
Meillä kahden ensimmäisen lapsen ikäero on 1,5 vuotta, joten kaikki oli esikoiselta vielä tallessa. Ja toiselle tarvitsimme uuden turvakaukalon, joten käytimme äitiysavustusrahan siihen. Kolmannelle lapselle ajattelin pakkauksen ottaa - ikäeroa kakkoseen tulee yli 6 v ja paljon vauvatavaroita on laitettu jo pois.
kiittämätöntä siinä on, jos ei halua pakkausta? Rahahan on ihan yhtä hyvä vaihtoehto. Ei minuakaan nuo vaatteet miellyttänyt, niin otin rahan, mutta ketä miellyttää ottakoon pakkauksen.
voihan siitä rahastakin olla kiitollinen.
Ei meillä olisi ollut käyttöä niille kaikille tavaroille, mieluummin ostin mieleisiä
Säästän pakkauksista ainakin makuupussit ja mahdollisesti joitain vaatteita, ja annan ne sitten joskus lapsilleni jos saavat omia lapsia.
sillä saatavalla rahalla sain paljon enemmän käytettäviä vaatteita..
On se ihana saada. :)