Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuurin kyläkaupassa käyneitä?

Vierailija
10.10.2010 |

Onko siellä oikeasti halpaa vai pitääkö olla silmä kädessä, jos mielii löytää jotain oikeasti edullista? Onko siellä esim. vaatepuolella myynnissä merkkituotteita vai tarjoustalo-kamaa vai sekä että? Minkälainen on lastentarvikevalikoima, onko turvaistuimia tms. isompia tuotteita? Vinkkejä mitä kannattaisi ostaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä siellä oikeestaan halvempaa oo kuin muuallakaan. osittain kalliimpaa.

Vierailija
2/13 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tarjoustalokamaa ja merkkituotteita. kannattaa varata aikaa reippaasti, se on iso ja sekava paikka :)

t: tuurilainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä siis valikoimaa niin paljon vai ovatko opasteet huonot vai onko se ahdas vai mitä kaikkea? :) Sekava tyyliin Tarjoustalo? ap

Vierailija
4/13 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkaa Helsingistä?

Vierailija
5/13 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä siis valikoimaa niin paljon vai ovatko opasteet huonot vai onko se ahdas vai mitä kaikkea? :) Sekava tyyliin Tarjoustalo? ap

olen käynyt moneen kertaan, se on iso, opasteet ovat hyvät eikä ole sekava.

Vierailija
6/13 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käynyt siellä yli 15 vuoden ajan ja siltikin joka kerta hoksaan, että ei hemmetti taaskaan en tiedä, että missä sitä ollaan.

90-luvulla Keskinen oli vielä halvempi kuin muut. Nykyään hinnat ovat suurinpiirtein samaa luokkaa kuin taviskaupoissakin. Mutta aina sieltä löytää jotain tosi tarpeellista ihan naurettavan halvalla. Ehkä olen jäävi vastaamaan mitään, koska mulle Keskisellä käyminen on traditio, seikkailu sinänsä, vaikka ei niin mitään löytäisikään.

Vierailija
7/13 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä käytiin ja mitään ostettavaa ei löytyny. Peruskamaa eikä mun mielestä halpaa. Eipä tarvi toiste mennä!

Vierailija
8/13 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjouksia esim. meikeissä ja karkeissa jne. Kandee katsoa netistä niiden tarjouslehti. Löytyy kyläkaupan nettisivuilta.

Vierailija
9/13 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sieltä pääse sisäkautta edes läpi elintarvikepuolelle, vaan pitää ulkoa talsia kilsa. Jäi matkaeväät ostamatta. Me käytiin vaan ravintolassa, oli ihan hyvää ruokaa, mut ei jaksettu etsiä ostettavaa jättihallista. Helpommallakin voi päästä muualla.

Vierailija
10/13 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka siellä oli silloin remppa menossa kun siellä käytiin.

Me ostettiin aivan hirveästi kaikkea tarpeellista kun oli niin halpaa.

Lapsille sadeasut, maksoi jonkun 14€ (takki ja housut, olivat tosi laadukkaat, ovat jo toisella käyttäjällä. Kumpparit, maksoi jonkun 5-6€

DVD-elokuvia, maksoi puolet siitä mitä meidän kaupungissa maksoivat.

Miehelle työvaatteita iso kasa.

Hotelli oli aivan ihana. iso sviitti, maksoi saman verran kun normi huone muissa hotelleissa.

Vierailija
11/13 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ite tykkään käydä niin, että on aikaa paljon, ensin kiertää tavaratalo rauhassa, kattella hyviä tarjouksia, aina on jotain löytynyt. Empä tiedä, ei normaalihinnat varmaan poikkea muista vastaavista paikoista, paitsi tarjoukset.. No, sitten kun tavaratalo kierretty, käyn syömässä (ruokapaikkoja siinä kassojen jälkeen). Sit ruokapuolelle. Vaikea sanoa, pakostakin olen puolueellinen, kun olen paikkakuntalainen... Ja meille siellä käyminen on ihan joka viikkoista. Voi kai sitä pöllömpiäkin paikkoja olla.

On tosiaan merkkituotteita, ja sit sitä tarjoustalokamaa.

Lastenvaatteita on paljon, samoin pienempiä vauvantarvikkeita, ja esim syöttötuoleja ja kylpyammeita.

Istuimia ja vaunuja tosi suppeat valikoimat.

Mutta noin yleensä kaikissa tuotteissa laajat valikoimat,paitsi ehkä kirjoissa. Kauniita sisustusjuttuja.

Vierailija
12/13 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja tosiaan, me tykätään käydä ihan muuten vaankin, kun vieressä asutaan :) eikä mielestäni ole sekava.

Vierailija
13/13 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun mielestä kannata ainakaan Tampereelta sinne mennä, ellei ole muuta asiaa sinne päin. Ideparkistakin löytää paremmin ja hyviä tarjouksia. Minusta ihan normaali hintoja ja sellaista mitä löytää muualtakin. Alennusmyyntiaikana ehkä kannattaa heti käydä, en tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi