Miksi mies ei tee mitään saadakseen naisensa takaisin?
Tilanne on se, että jatkuvan keskustelun, riitelyn ja useiden uhkausten jälkeen jätin miehen. Asiat jäivät puheen tasolle, ja mies jatkoi käytöstään uudelleen ja uudelleen, kunnes tuli se viimeinen pisara. Mies oli ko. tilanteessa tästä eri mieltä, ei olisi halunnut erota, mutta keräsi kamppeensa sitten ja poistui. Ekan viikon ajattelin, että voin harkita suhdetta vielä, kunhan mies soittaisi ja haluaisi sopia, tekisi aloitteen itse. No, ei soittanut. Mitään ei kuulunut. Musta aika selvä merkki, että häntä ei kiinnosta. Viikon kuluttua soitin itse jostain asiasta, mies valitti, ettei saa nukuttua ja voi pahoin tilanteen takia, mutta ei vieläkään tehnyt mitään aloitetta saadakseen mua takaisin. Sanoin, että toivoa olisi ollut, jos hän olisi yhden vitun kerran itse ottanut yhteyttä, muttei kuulemma ottanut, kun olin päätökseni tehnyt. Eikä sitten sen jälkeenkään, mitään ei kuulu. Mä olen naivisti siinä käsityksessä, että jos jotakuta rakastaa, ja haluaa sopia ja mahdollisesti olla yhdessä, otetaan yhteyttä ja yritetään edes saada toisen pää kääntymään. Jokainen päivä, kun mies ei edes yritä, vain vahvistaa päätöstäni.
Miten tämä nyt on, onko fiilikseni oikea, että mies on pohjimmiltaan ihan tyytyväinen eroon, tai ainakaan ei koe tarpeelliseksi yrittää saada naistaan takaisin? Kun mies ei soita, miestä ei kiinnosta? Monen vuoden yhteiselämän jälkeen olisi odottanut edes jotakin yritystä, mutta ei sitten...Vai?
Kommentit (58)
että sinulle riitti. Pitäisikö aikuisen ihmisen anella?
Sinä kerroit jättäneesi miehesi. Eikö sinun pitäisi olla tilanteeseen tyytyväinen?
Olisi jatkanut ehkä tyytyväisenä arkea ilman suuria tunteita, mutta ei ole valmis tekemään mitään saadakseen suhteen takaisin, koska miehellä ei ole tarpeeksi tunteita sinua kohtaan.
Ja sinun alitajuntasi yrittää tätä sinulle sanoa vahvistamalla tunnetta siitä, että teit oikean valinnan.
Älä huoli, tulet vielä kohtaamaan miehen joka välittää ja joka on valmis näkemään vaivaa suhteen eteen!
kamansa ja häipyi. Nyt sä kuitenkin haluat, että se alkaa kosiskelemaan ja anelemaan, jotta ottaisit takaisin? Monella miehellä on onneksi jotain itsekunnioitusta jäljellä.
Haluat kyykyttää? Vai leikkiä, että sä päätät kaiken, vain sun tapa on hyvä?
Pöljä mies, jos takaisin sut haluaa.
että kun sä jätit miehen hän tarvitsee aikaa ymmärtää tilanteen. Hän ei ole valmis soittamaan sinulle, koska ottaa tilanteen TOSISSAAN.
Otatko sinä tilanteen tosissaan, vai leivotko suhdetta suuntaan ja toiseen. Mieti, mitä haluat oikeasti älä lähde jättö- takasotto jauhantaan. Vaan jos lopetat niin lopetat.
elokuvissa. Me naiset olemme leffoissa nähneet miten miehet koittavat valloittaa naisensa takaisin ruusuilla, serenadeilla, yllätyksillä tms.
Mutta oikeassa elämäss mies ei toimi noin. Kun hänet on jätetty hän ei enää halua tulla nöyryytetyksi uudestaan ja siksi pelkää "anella" koska on siinä uskossa ettet sinä häntä enää takaisin ota.
Miehet eivät ymmärrä tällaisia "pelejä". He ajattelevat suoraviivaisesti. Kun jätit, niin tarkoitit ettei enää olla.Mies ei pysty ymmärtämään että tämän j¨lkeisillä sanomisilla tai tekemisillä olisi jotian vaikutusta teidän yhdessäoloon.
Sinun pitää SELVÄSTI sanoa että haluat olla vielä hänen kanssaan. Vihjailuista ei ole apua. EI hän niitä ymmärrä.
Itse käytökselläsi halusit miehen lähtevän. Mitä oikein haluat? Jos haluta miehen palaavan, mene pyytämään anteeksi puheitasi ja pyytämään takaisin. Jos hän ei tule, ei ole sitten kuin katsottava peiliin. Anteeksipyynnön olet sinä miehellesi velkaa. Soita hänelle heti.
silloinhan jätetään.
Mitä silloin vatuloimaan.
Ja jos jonkun pitää yrittää valloittamista, se on jättäjän tehtävä. Ei miehen.
Miehen mielipide.
Piste
että musta tuntui, ettei mies rakasta mua. Toimi välinpitämättömästi eikä kauheasti (lainkaan) tehnyt sen eteen, että käsitykseni muuttuisi. Minä olen aina ollut se, joka soittaa ja sopii riidat, eikä mies ottanut ikinä vakavasti fiiliksiäni. Joten en tod. ala enää soittelemaan enkä pyytelemään anteeksi, ehkä tämä hiljaisuus tosiaan kertoo siitä, että fiilikseni oli ihan oikea. Mies sanoi siinä viime puhelussa että kyllä hän mua rakastaa, mutta missään käytännössä se ei näy. Enkä halunnut koskaan enkä halua kukkia enkä serenadeja, vaan sen että hän joskus oma-aloitteisesti tekisi/sanoisi jotakin suhteemme eteen. No, eipä tee nytkäään, joten tosiaan päivä päivältä vahvistuu käsitys, kuten nro. 5:kin sanoi, että ratkaisuni oli oikea.
ap. -ihan sumean surullista-
silloinhan jätetään. Mitä silloin vatuloimaan. Ja jos jonkun pitää yrittää valloittamista, se on jättäjän tehtävä. Ei miehen. Miehen mielipide. Piste
omituista käytöstä aapeellä.
ja vakuuttelee rakkauttaan, älä ihan purematta niele.
muuttamaan käytöstään sillä että ottaa siitä eron. Olisit keksinyt jonkin toisen keinon testata hänen rakkauttaan.
Miehet ylipäätään näyttävät rakkautensa eri tavalla kuin naiset. Minun mieheni sanoo aina kun kysyn että miksi musta ei tunnu että rakastat mua että tietysti rakastaa, hänhän käy töissä.
TÖISSÄ?? eikö muuten kävisi töissä? Ei ilmeisesti olisi siellä paskapaikassa jollei rakastaisi ja halausi kantaa kortensa kekoon. Mies sanoo myöskin että rakastaa minua koska tiskasi, korjasi oven tms.
Miehen rakkaus näkyy siis tekoina joita naiset pitää itsestäänselvyyksinä. Kummallsita mutta otta. Ehkä et vain huomannut miehesi rakkauden merkkejä?
Se on väähän niinkuin siitä vitsistä. mies ja nainen oli ollut 60 vuotta yhdessä. nainen kysyi mieheltä rakastatko minua vielä ja mies sanoi että ilmoitan kyllä jos tilanne muuttuu...
Sinähän olet selkeästi, aloituksen perusteella ymmärrän että vielä pitkän aikaa ja moneen kertaa, puhunut erosta ja halunnut itse erota. Mies kuunteli sinua ja pakkasi tavaransa ja poistui. Nyt kuitenkin odotat että hänen pitäisi soitella perääsi ja pyydellä sinua takaisin??
Mieshän teki niinkuin sinä halusit, muutti pois. Nyt hän koettaa sopeutua tilanteeseen, kun kerran olet tehnyt selväksi että tämä oli nyt tässä. Jos olet valmis vielä yrittämään ja haluat miehen kanssa keskustella asiasta on ihan oma asiasi ottaa häneen yhteyttä. Miehellä on sen verran itsekunniotusta, onneksi, ettei soittele perääsi vaan kunnioittaa päätöstäsi.
Mielestäni olisi aika paljon yllättävämpää jos mies kaiken tuon jälkeen soittelisi perääsi ja pyytelisi takaisin.
enemmän naisia ku miehiä, ja kumpikohan teistä riidat alotti, ap? miks sä haluut nöyryyttää sitä miestä, oikeesti? Onko sun isä suhteessa ollu jotain outoa, ei normaali ihminen tolleen käyttäydy ku sä.
nainen. haluaa että mies viimeistään siinä vaiheessa ku tulee erosta puhe, herää ja tajuaa että nyt on tosi kyseessä ja muttuu homaavaiseksi ja rakastavaksi.
Ap ei vain ymmärtänyt ettei mies toimi niin. Mies jätettiin ja nyt mies jatkaa eteenpäin. Ap toivoi että mies haluasi hänet takaisin. Ap ei huomaa että mies on jo tehnyt aloitteen takasin sanomalla että rakastaa tätä edelleen. Ap:n pitäisi tarttua tuohon lauseeseen ja sanoa että tule rakas takaisin, yritämme vielä.
Ap lakkaa uhkailemisen erosta ja mies opettelee näyttämään rakkautensa niin että ap:kin sen tajuaa. Ap sanoo suoraan miten se tapahtuu ja mies toimii näin.Ei liian vaikeita asioita vaan yksinkertaisia joihin mieskin pystyy konkreettisesti.
Ap ja mies menevät parisuhdeleirille ja saavat hyviä vinkkejä elämäänsä. Ovat yhdessä onnellisesti kun kumpikaan ei vaadi mahdottomia toiselta.
8, 16 20 on sama
ooooh, meillä on oikea sherlock täällä :D ja tähänkö johtopäätökseen tulit koska... ne on hyvin kirjoitettu ja painotettu jotakin sanaa? :D
Itse laitoin että ap tietää noiden olevan saman (eli minun) kirjoittamia vastauksia.
terkuin 8,16,20 ja nyt 24
jos erotaan niin sitten erotaan, ihan tyhmää yrittää alkaa mankua toista takaisin.