G: Montako raskautta, montako keskenmenoa?
Kiinnostaisi tietää, ovatko keskenmenot todella niin yleisiä kuin sanotaan.
Minulla: eka raskaus 26v:na meni kesken. Toka raskaus 28v:na ja kolmas 30v:na sujuivat hyvin.
Kommentit (88)
2 lasta,kolme km siinä välissä :(.Lapsilla ikäeroa 10 vuotta.
luotan siihen että ehkäisyni on toiminut enkä ole tietämättäni ollut raskaana silloin kun olen käyttänyt ehkäisyä.
Silloin kun olen jättänyt ehkäisyn pois, olen tullut raskaksi eikä keskenmenoja ole tullut.
Lapset olen saanut 31 ja 33 vuotiaana.
kolme keskenmenoa siis vuoden sisällä kaikki raskausviikoilla 10-13. Ei löytynyt selittävää syytä. Yli vuosi meni sitten ilman että tulin raskaaksi ja vihdoin tärppäsi niin että tuolla tuo tuhisee oma ihana lapsi.
Ei todellakaan ole ollut helppoa tämä äidiksi tulo ja olen tästä äärettömän onnellinen ?
Kuusi elävää lasta, yksi kohtukuolema ja 3 peräkkäistä keskenmenoa. Ja nyt siis rv 15.
Sen sijaan olen tehnyt nuorena abortin. Kolme raskautta siis yhteensä.
1 km, 1 kohdunulkoinen ja 3 lasta.
Ensimmäinen raskaus meni kesken (tuulimuna, joka todettiin vasta rv12).
4 raskaus...2 mennyt kesken.yksi syntynyt ja toivon mukaan tämäkin menee loppuun asti hyvin
no ketä helvetti kiinnostaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ainakin neljä. Näistä yksi keskenmeno (kohdunulkoinen).
1 tuulimuna, huomattiin vkolla 11, 1 keskenmeno vkolla 15, 2 muuta keskenmenoa vkoilla 09 ja 10 ja 2 onnistunutta raskautta (ja lasta). :)
32 v, 35 v, 37 v. Ei yhtaan keskenmenoa.
5 raskautta, yksi lapsi ja toinen mahassa..
eka raskaus sujui ilman mitään,
seuraavat kolme km viikoilla 13,10,9.
Ja nyt menossa rv20, joten toivon että tämä sujuu.
5 synnytystä ja 3 keskenmenoa rv:t 6, 8 (kaksoset, joista ensin meni toinen ja vkon päästä toinen), 13
Eka raskaus 22v ja poika nyt 6v, toka raskaus 24v ja poika nyt 4.5v nyt kolmas raskaus 28v ja tyttö 2 viikkoa.
Eli yhtään keskenmenoa en ole tiedostetusti kokenut, tosin varhaisia saattaa ollakkin, niistä kun vain ei tiedä.
eikä tietääkseni yhtään keskenmenoa.
4 lasta
Molemmat keskenmenot olleet tuulimunia jotka selvinneet vasta rv14 ja rv10.