Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

meen huomenna emättimen kiristykseen.

Vierailija
14.09.2010 |

Nyt vasta alkoi kunnolla jännittää. Tuleekohan pitkä toipumisaika? Tätä olen jo monta vuotta suunnitellut ja odottanut, kun en palautunutkaan ennalleen viisikiloisen lapsen synnyttämisestä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen huonekaverille oli tehty kyseinen kiristysleikkaus ja se oli jotenkin epäonnistunut ja se nainen oli kuolla kun paska ei päässytkään ulos,se nainen jouduttiin leikkaamaan monta kertaa,vaikka piti olla pieni leikkaus.

Vierailija
2/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan takia otat ison riskin, jumppaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auta. Ammollaan repsottaa. Olen nuori nainen vielä enkä halua elää ammottavan valtavan pillun kanssa loppuelämääni.

Vierailija
4/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani suunnitteli samaa.

Vierailija
5/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinen vai julkinen ja mitä maksaa.

Itse repesin pahasti kohdunsuusta ja paikkoja korjattiin leikkaussalissa synnytyksen jälkeen. Jättimäisen vuodon jälkeen emättimessä oli harsoliinan kokoinen taitos koko yön tukkeena. Emätin on selvästi venynyt ja tuntu heikentynyt.

Kaikki eivät oikeasti palaudu synnytyksestä.

Itse en vain kehtaa mennä lääkärille ongelmaa tunnustamaan.

Vierailija
6/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten pääsit?? Nyt kiinnostaa.

Vierailija
7/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei synnytyksessä yhtä dramaattisesti käynykään, kuten ap:lla, niin löysä mikä löysä. Kudokset joustivat liiankin paljon ja kävi kuten vanhalle kuminauhalle. Jousti, muttei palautunutkaan. Ei se jumppa nyt niin autuaaksi tekevää ole, että kaikilla se riittäisi.

Vierailija
8/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 synnytyksen jälkeen kiristytin, ite maksoin yksityisellä, ja oli kyllä hintansa väärti.

Muistaakseni 6 viikkoa piti olla seksittä ja tunnon kokonaan normalisoitumiseen meni varmaan vuosi, mutta sen jälkeen on paikat ollu timmit.

Välilihan leikkauksessahan (mulle tehty peräti kaksi kertaa!) lihakset leikataan poikki, niitä ei edes pysty jumppaamaan, vaan pitää ensin liittää ne takaisin yhteen, selitti lääkäri.

Vierailija
9/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella kävin kyselemässä mut sanoivat ettei minussa ole mitään vikaa: seksielämän huonontuminen ei ole riittävä syy heille. Maksaa 2000euroa josta kelalta saa muutaman satasen takaisin.