Käytättekö kondomia vakisuhteessa? Mua ällöttää olla ilman,
vaikka mies haluaisi niin.
Ällöä, kun valuu sitten joka paikkaan.
Lapset on jo hankittu ja ehkäisy kunnossa, joten se ei syy kondomin käyttöön.
On vaan siistimpää hommaa, kun käyttää.
Kommentit (47)
Anna miehen ruikkia lastinsa sinun päällesi, jos et sisuksiin halua. Pesullahan sitä on käytävä joka tapauksessa. Toivottavasti vaan miehellä kunto kestää, että kerkeät saada oman nautintosi ennen kuin lasti lähtee..
kauheaa...miten joillakin tuntoaistiin vaikuttaa kondomin käyttö..
minusta se tuntuu erilaiselta tietty jos kondomi on mutta ei se kyllä tuohon vaikuttanut mitenkään
Yhtä hyvää se seksi on vaikka olisikin välissä kumi
Täytyy tykätä alistamisesta, jotta tuohon haluaisi ryhtyä. Aika harva tykkää.
Meillä on keskeytetty yhdyntä ja spermat ei todellakaan tule minun päälleni, vaan mies ottaa ne siististi kouraansa tai pyyhkeeseen.
Anna miehen ruikkia lastinsa sinun päällesi, jos et sisuksiin halua. Pesullahan sitä on käytävä joka tapauksessa. Toivottavasti vaan miehellä kunto kestää, että kerkeät saada oman nautintosi ennen kuin lasti lähtee..
Minuakin ällöttää ilman kondomia.
ne jotka kärsivät ns nopeasti laukeamisesta, niin kondomi hieman vähentää tuntoa ja pidentää näin yhdynnnän kestoa!
Käytetään kumia koska mä en ota enää mitään hormonia itseeni. Olisin ilman jos olis nyt jokin muu vaihtoehto.
mutta hormonikierukka on vienyt vuodot likipitäen pois. Pikkuhousunsuojalla pärjään nykyään kun ennen käytin välillä yösiteitä päivälläkin. Ja paperilla piti tilkitä itsensä siksi ajaksi kun nousi pöntöltä ja ehti vetää housut jalkaan, muuten verta olisi ollut pitkin reisiä ja vaatteita.
Suosittelen hormonikierukkaa. On upeaa rakastella koska vaan ilman kondomia.
Pillerit eivät sopineet minulle.