Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö kondomia vakisuhteessa? Mua ällöttää olla ilman,

Vierailija
09.10.2010 |

vaikka mies haluaisi niin.

Ällöä, kun valuu sitten joka paikkaan.

Lapset on jo hankittu ja ehkäisy kunnossa, joten se ei syy kondomin käyttöön.

On vaan siistimpää hommaa, kun käyttää.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kärsinyt runsaista kuukautisista koko elämäni! Kuparikierukka lisää näissä tapauksissa vuotoa vielä entisestään! Siksi olen kateellinen teille kaikille, jotka voitte olla onnellisia pillereinenne ja kierukoinenne.

Mulla tämä ehkäisyongelma on vaikuttanut erittäin vahvasti seksielämääni koko elämäni ajan. Raskaudenpelko aina aivan kamala ja aborttikin takana. Lapsia on. 4 raskautta, 3 vahinkoa.

mutta hormonikierukka on vienyt vuodot likipitäen pois. Pikkuhousunsuojalla pärjään nykyään kun ennen käytin välillä yösiteitä päivälläkin. Ja paperilla piti tilkitä itsensä siksi ajaksi kun nousi pöntöltä ja ehti vetää housut jalkaan, muuten verta olisi ollut pitkin reisiä ja vaatteita.

Suosittelen hormonikierukkaa. On upeaa rakastella koska vaan ilman kondomia.

Pillerit eivät sopineet minulle.

Vierailija
42/47 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen ruikkia lastinsa sinun päällesi, jos et sisuksiin halua. Pesullahan sitä on käytävä joka tapauksessa. Toivottavasti vaan miehellä kunto kestää, että kerkeät saada oman nautintosi ennen kuin lasti lähtee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheaa...miten joillakin tuntoaistiin vaikuttaa kondomin käyttö..

minusta se tuntuu erilaiselta tietty jos kondomi on mutta ei se kyllä tuohon vaikuttanut mitenkään

Yhtä hyvää se seksi on vaikka olisikin välissä kumi

Vierailija
44/47 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tykätä alistamisesta, jotta tuohon haluaisi ryhtyä. Aika harva tykkää.

Meillä on keskeytetty yhdyntä ja spermat ei todellakaan tule minun päälleni, vaan mies ottaa ne siististi kouraansa tai pyyhkeeseen.

Anna miehen ruikkia lastinsa sinun päällesi, jos et sisuksiin halua. Pesullahan sitä on käytävä joka tapauksessa. Toivottavasti vaan miehellä kunto kestää, että kerkeät saada oman nautintosi ennen kuin lasti lähtee..

Vierailija
45/47 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ällöttää ilman kondomia.

Vierailija
46/47 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jotka kärsivät ns nopeasti laukeamisesta, niin kondomi hieman vähentää tuntoa ja pidentää näin yhdynnnän kestoa!

Vierailija
47/47 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetään kumia koska mä en ota enää mitään hormonia itseeni. Olisin ilman jos olis nyt jokin muu vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän