Käytättekö kondomia vakisuhteessa? Mua ällöttää olla ilman,
vaikka mies haluaisi niin.
Ällöä, kun valuu sitten joka paikkaan.
Lapset on jo hankittu ja ehkäisy kunnossa, joten se ei syy kondomin käyttöön.
On vaan siistimpää hommaa, kun käyttää.
Kommentit (47)
oletko jotenkin estynyt tai neuroottinen?
EIhän se tunnu miltään, kummallekin on paljon parempi ilman! Kamala ajatuskin kumin kanssa, yäk! Spermat voi huuhtaista pois, niin ei valu. Miten miehesi suostuu, sääliksi käy!
mä en ota enää mitään hormonia itseeni. Olisin ilman jos olis nyt jokin muu vaihtoehto.
Toki se pois valuu, mutta usein osa jää miehen penikseen ja loput menee vessanpönttöön.
mies on valinnut toistaiseksi kumin eikä ole vielä koskaan kieltäytynyt seksistä :D onko tuntoaistissa sit jotain vikaa eräillä? Ei meillä ole tuntemisen kans ollu mitään ongelmaa seksin aikana...
Tämä tiedoksi niille jotka kummastelevat miten mies suostuu ja kovasti säälittelevät miestä :D
mies on valinnut toistaiseksi kumin eikä ole vielä koskaan kieltäytynyt seksistä :D onko tuntoaistissa sit jotain vikaa eräillä? Ei meillä ole tuntemisen kans ollu mitään ongelmaa seksin aikana...
Ärsyttävintä on ehkä se, että kesken kaiken tarvii ruveta säheltään kortsun kanssa, mutta vähän huumoria kehiin =)
vaihdevuosiin. Tätä elämää vain jaksettava. Vaikka monille aiheuttavat vaikeita sivuvaikutuksia.
Kohta kolme vuotta ollut hormonikierukka lähtee multa ja olen sitten vaikka selibaatissa! Kamalia vuotoja, tulehduksia, pillereistä pahoja sivuvaikutuksia.
En ole ap, mutta ajatelkaa naiset, että kaikilla ei ole yhtä helppoa ehkäisyn kanssa, kuten teillä! Kateellinen olen.
Toki se pois valuu, mutta usein osa jää miehen penikseen ja loput menee vessanpönttöön.
Joten ei kannata yleistää.
minulle kun ei tunnu ehkäisyrengas sopivan, pillereitä en muista ottaa, kierukkaa en halua / uskalla laitattaa ja muita ehkäisykeinoja (laastari, kapseli tms.) en ole jaksanut kokeilla.
estynyt millään tavoin. Kyselin vaan, miten muilla, olenko harvinainen joka tuntee näin.
ap
Ps. jos mies muuten tyytyväinen parisuhteeseen, niin ei se kumin käyttö säälittäväksi tee: D
Joten ei kannata yleistää.
Mielestäni en yleistänyt!
Töissä veskissa käydessä lähinnä huvittaa ja pistää hymyilyttään se sperman katku. Juu juu, siis pesuista huolimatta. Kyllä sen ite haistaa...
paljas ja lämmin muna tuntuu ihan mielettömän hyvältä, samoin miehen laukeaminen. Spermasta tulee hyvälle mielelle, se sisältää jotakin endorfiinin tapaan vaikuttavia kemikaaleja (tutkittu juttu). Ei valu eikä sotke, kun käy alapesulla.
mutta eihän se tunnu missää ku kortsuu käyttää!
tuntuuhan se elin,mutta on ku kuminuijan kans nais.eli kyllä se on vaa ihanempaa ilman!
harvoin suuseksiä.
Sen kerran kyllä kestän nippa nappa: D.
Ja mun ukko mua monta vuotta nuorempi ja ei ole ainakaan vielä kiinni jäänyt uskottomuudesta.
Useita vuosia ollaan yhdessä oltu, talot rakennuttu, lapset tehty jne.
Jos sen takia tarvitsee vieraisiin lähteä, kun kumia joutuu käyttään, niiiin olisiko suhteessa parantamisen varaa,ehkä?
Suhteen alkuvuosina ei tietenkään käytetty, kun lapsia toivottiin, mutta nyt mua se onkin alkanut ällöttämään.
Ja varmaan tähän joku laittaa, että mun ukko joku lökäpöksy kaljamaha,niin ei ole vaan kelpaisi kyllä muillekkin: D.
mutta eihän se tunnu missää ku kortsuu käyttää!