AV:n naurettavin viesti pitkään aikaan
"Toisaalta mitä muutakaan voisi odottaa miehiltä, jotka palstailevat täällä ja ottavat vimmatusti kantaa keskusteluun miehen pituudesta :-) !
Sanonpa, että mielestäni yhtä tuntemaani noin 176-senttistä miestä lukuunottamatta, alle 180-senttiset miehet ovat aivan naurettavan näköisiä. Tämä on toki tottumiskysymys, sillä sekä mieheni että minun suvussani naiset ovat järjestään yli 175 cm ja miehet yli 185 cm (suurin osa yli 190 cm).
Terveisin se jota on kutsuttu tässä ketjussa esim. vitun tyhmäksi (olen kahden tutkinnon akateeminen ja tohtoriksikin väitellyt, mutta älykkyys ja tyhmyyskin on suhteellista :-) )
PS: hassu juttu muuten tuli mieleen. Mun ja miehen pitkissä suvuissa oikein kuhisee tohtoreita ja patenttien saajia. Olisikohan pituudella yhteyttä älykkyyteen? Korrelaatio voisi hyvinkin löytyä..."
Tässä kiteytyy kaikki, mitä inhoan tässä palstassa.
Kommentit (10)
Ajatella, jos toi tyyppi on oikeasti tohtori :D
Voi hitto mitä johtopäätöksiä..
Sittisontiaispalkinnon voittaja tämä viesti on(oho, tuli yoda-kieltä).
Muistaakseni Yhdysvalloissa asiaa tutkittiin. Johtavissa asemissa olevat miehet olivat keskimäärin pidempiä kuin alemmat toimihenkilöt.
Olisikohan pituudella yhteyttä älykkyyteen? Korrelaatio voisi hyvinkin löytyä..."
Ensin viestitolkulla ja monessa ketjussa todetaan, että alle 180-senttinen mies ei ole mies lainkaan ja lähes kelpaamaton suhteeseen minkään pituisen naisen kanssa. 180-senttinen nainen onkin sitten korsto, transu ja "kaikkien miesten pilkan kohde".
Ei tämä yksi lyhyisiin naisiin kolahtanut viesti juuri muusta argumentoinnista eronnut.
Tosin kun lukee hieman av-palstaa, törmää tälläisiin viesteihin usein.
Entä tosielämässä? Ehkä tunnen ja tiedän vaan vääränlaisia ihmisiä, kun en ole moisiin juttuihin törmännyt.
Pituudella ja johtoasemalla oli korrelaatio, ei johtoasemalla ja älykkyydellä. Toisin sanoen, jos on kaksi yhtä pätevää hakijaa, on todennäköisenpää, että pitempi heistä saa paikan.
Ja joo, todella surullista...Tätä ajatusmaailmaa näkee täällä paljon. Mutta kaiketi av-mammat ovat itse täydellisiä, kun eivät kestä vikoja muissa ihmisissä.
Kukaan tuskin jää kaipaamaan, vaikka oikein tohtori olet:D
"Toisaalta mitä muutakaan voisi odottaa miehiltä, jotka palstailevat täällä ja ottavat vimmatusti kantaa keskusteluun miehen pituudesta :-) !
Sanonpa, että mielestäni yhtä tuntemaani noin 176-senttistä miestä lukuunottamatta, alle 180-senttiset miehet ovat aivan naurettavan näköisiä. Tämä on toki tottumiskysymys, sillä sekä mieheni että minun suvussani naiset ovat järjestään yli 175 cm ja miehet yli 185 cm (suurin osa yli 190 cm).
Terveisin se jota on kutsuttu tässä ketjussa esim. vitun tyhmäksi (olen kahden tutkinnon akateeminen ja tohtoriksikin väitellyt, mutta älykkyys ja tyhmyyskin on suhteellista :-) )
PS: hassu juttu muuten tuli mieleen. Mun ja miehen pitkissä suvuissa oikein kuhisee tohtoreita ja patenttien saajia. Olisikohan pituudella yhteyttä älykkyyteen? Korrelaatio voisi hyvinkin löytyä..."
Tässä kiteytyy kaikki, mitä inhoan tässä palstassa.
Enpä ole ihan varma, oliko tuo ap:n inaama viesti yhtään naurettavampi kuin ap:n oma viesti, joka oli ihan älytön ja tosiaan tohtoristason ihmiseltä aika pelottava... Mistähän aiheesta se ap:n väikkäri on tehty ja mikä arvosana siitä on saatu ;)
Tälläiset viestit ovat juuri hauskoja kaikessa älyttömyydessään.