Oikeestiko jollekin merkitsee miehen pituus niin paljon,
että sitä ei voi ottaa omakseen? Vaikka muuten olis täydellinen? En tajuu. Mun mies sattuu olemaan mua 30 cm pidempi (188), mutta vaikka se olisi 165, se olisi aina mun oma rakas, alusta asti. Ugh, olen puhunut.
Kommentit (33)
181 senttinen ja roteva. Kyllä noin samanpituisen tai vähän lyhyemmän ottaisin, mutta en oikein kauhean hoikkaa.
Eipä tällä koolla niin hirveästi sitä valinnanvaraa ole, uskokaa pois. Vaikken painakaan "kuin" 77 kiloa, niin olen aika romuluinen muuten.
Oikeestiko jollekin merkitsee miehen pituus niin paljon, että sitä ei voi ottaa omakseen? Vaikka muuten olis täydellinen? En tajuu. Mun mies sattuu olemaan mua 30 cm pidempi (188), mutta vaikka se olisi 165, se olisi aina mun oma rakas, alusta asti. Ugh, olen puhunut.
165-mies olisi vielä kirjoittajaa pidempi, samasta asiasta, mistä pitkät naiset tekevät ongelmaa, puhuttaisiin vasta, jos mies olisi puolitoistametrinen tai alta. "Voin tapailla itseäni pidempää miestä, vaikka hän olisikin lyhyt" ei ole vielä kummoinen julistus.
Mua on aina hämmästyttänyt se, että jokin yksittäinen ulkonäköseikka voi haitata noin paljon. Nykyinen mieheni on 180cm, mutta ex-avokki oli 158cm =)
Itse olen 160cm.
Morrenkin tapauksessa mies oli käytännössä saman pituinen, ei juuri lyhyempi.Itseäni häiritsee, jos mies on lyhyt (olen 175 cm ja pidän korkeista koroista), eli alle 170-senttinen, koska olemme niin selkeästi eri paria. Jos nainen on lyhyt ja mies on lyhyt, mies on silti pidempi tai samaa kaliiperia. Harva alle 165-senttinen nainen on ollut tilanteessa, jossa on juhlavalmiudessa päätä deittiään pidempi. Vaikka tietysti voi olla, että teitä ei haittaisi, jos mies olisi 150/148 cm pitkä.
Mutta sitten tapasin mieheni ja enää ei häiritse. Tai no hän on minua sentin lyhyempi. Välillä kyllä häiritsee kun en voi käyttää korkokenkiä, mutta useimmiten muuten ei..
se miestä, jos olet pidempi? Meillä mies on pidempi mua mutta jos laitan korkkarit (käytän aina kenkiä, joissa on vähintään 10 sentin korot joten korkeimmat mitä multa löytyy on 13 senttiset) menen kevyesti ohi, eikä se meitä kumpaakaan häiritse.
Ja mies sanoi eräiden juhlien jälkeen että hänellä menee niskat kipeiksi kun joutuu katsomaan ylemmäs.. Mulle ei kyllä saisi 10cm korkoja jalkaan, olisin silloin liian pitkä omasta mielestäni, mutta esim 5cm vaikuttaa jo todella paljon. Meillä onkin ongelma että mitkä kengät laitan omiin häihimme.. Ehdotin jo että olen paljan jaloin.. =)
vaikka tietyllä tavalla huvittavaa =)
Heh, mä tulen olemaan meidän häissä miestä noin viisisenttiä pidempi, kiitos mun kenkien =D
Eihän mun välttämätöntä ole korkokenkiä silloin käyttää. Jos vain löytäisin sellaisen puvun johon sopii ne matalammat kengät tai vaikka ballerinat..
Hyvä sanoa kun on tuon mittainen mies! Ja itse olet myös aika lyhyt.. Olisitkohan huolinut jonkun 150 cm mittaisen miehen... (ja minä tunnen tälläisen, pikkuisen päälle tuon 150 cm)
kyllähän se siinä vaiheessa vaikuttaa ;) Tuntee itsensä amatsooniksi jos mies on 10 cm lyhempi.
Pieni ja siro nainen voi valita ihanan miehen pituuteen katsomatta.
Onhan noilla naiskorstoilla sekin ongelma, että kovin harva lyhyempi (mutta muuten upea) mies heihin tahtoo sekaantua, kun tosiaan ovat mieheen itseensä nähden aika matameja ;)
ja en voisi kuvitellakkaan seurustelevani alle 180cm kanssa. Kaikki miehet on olleet 186-190cm pitkiä ja punttiksella käyneitä. Lyhyin oli 182cm ja tuntui todella lyhyeltä, muutenkin kun oli hoikka. Itse en voisi kuvitella seurustelevani esim 170cm miehen kanssa. Tosin.. mistä sitä koskaaan tietää, mutta en usko.
aiemmin miehen kanssa jolla pituutta 168 ja laihakin oli. Itselläni pituutta 158. Silloin en ajatellut lyhyeksi, mutta nykyisen miehen (185) rinnalla, tuntuisi aika kääpiöltä. Jos mieheni kanssa eroaisimme, en katsoisi uudessa miehessä niinkään pituutta, kunhan ei kukkakeppi (eli laiha) olisi.
Niin tosin olisi 175 ja 185-senttisetkin, jos muuten iskisivät kuin tuhat volttia.
Oma pituus on 168cm.
Ympäristö nikottelee parisuhteelle, jossa nainen on pidempi. Kun seurustelin itseäni muutaman sentin lyhyemnän miehen kanssa, ei tuijotuksesta tullut loppua. Kommentoipa joku juntti asiaa myös ääneen. Matamimaisuutta ei ollut, pituus 179 cm ja paino 58 kiloa. Suhde päättyi tietysti ihan muista syistä. Työpaikalla ärsyttää kuunnella alle 160-senttisten naureskelua anitroille, jenni räikkösille ja leena harkimoille.
niin sen, että miehen pituus ei vaikuta hänen elämäänsä. Hän ei ole vähemmän nainen, vaikka olisi miestä pidempi. Hän voi käyttää korkokenkiä, vaikka olisi miestä pidempi. Hänen ei tarvitse määritellä itseään muiden kautta. Turhanpäiväistä seksismiä on järjetöntä jättää perinnöksi.
pitkä.En halua menninkäisiä lapsistani,kun olen itsekin lyhyt.
että sitä ei voi ottaa omakseen? Vaikka muuten olis täydellinen? En tajuu. Mun mies sattuu olemaan mua 30 cm pidempi (188), mutta vaikka se olisi 165, se olisi aina mun oma rakas, alusta asti. Ugh, olen puhunut.
Ei saman mittainen mies nyt ihan nou-nou olisi, mutta on se jotenkin kivempi, että on vähän kokoeroa pituudessa (niinkuin painossakin).
Jos olisi ihan saman kokoinen tai jopa miestänsä isompi, ei voisi edes kävellä kadulla miehen käsi harteiden ympärillä. Tai sitten voisi tietysti kävellä käsi miehen harteiden ympärillä, heh.