Oikeestiko jollekin merkitsee miehen pituus niin paljon,
että sitä ei voi ottaa omakseen? Vaikka muuten olis täydellinen? En tajuu. Mun mies sattuu olemaan mua 30 cm pidempi (188), mutta vaikka se olisi 165, se olisi aina mun oma rakas, alusta asti. Ugh, olen puhunut.
Kommentit (33)
Haluan että mies tuntuu turvalliselta ja pitkä mies tuntuu.
5 cm minua pidemmän kanssa, mutta sekin tuntui liian lyhyeltä. Turvallisuuden tunne tulee koosta ja pituus on yksi sen osa-alue.
mutta erään miehen kanssa suhde kariutui 70% sen vuoksi, että mies oli niin lyhyt (162 cm) lisäksi oli vielä hieman huonoryhtinen, joten näytti vielä muutaman sentin lyhyemmältä.
ei voi mitään, mutten tuntenut olevani Miehen kanssa.
170 cm mies taas on jo mullekin ihan ok.
eli mies ei saa olla liijan pitkä, koska itse olen vain 148 senttinen.
178 cm, joka on muuten suomalaisten miesten keskipituus, on ihan siinä makuni ylärajoilla. Oma mieheni on 172 cm.
178 cm, joka on muuten suomalaisten miesten keskipituus, on ihan siinä makuni ylärajoilla. Oma mieheni on 172 cm.
Tiedän että kuulostaa pinnalliselta, mutta parisuhteessa toivoisin, että mies olisi vähintään minun pituiseni eli 170 senttinen ja siitä ylöspäin.
Olen itse 165 cm ja mun mies on 170 cm :)
Aikoinaan sanoin että pitää olla aikankin 185 cm.
Kaikki riippuu miehen egosta! Omani ei kärsi pituudestaan ollenkaan, hän on erittâin sinut oman itsensä kanssa. Lisäksi testosteronilla varustettu. ¨
Enemminkin otan ton testosterinisonnin kuin vain pituugeeniellä varustetun.
Mutta sitten tapasin mieheni ja enää ei häiritse.
Tai no hän on minua sentin lyhyempi.
Välillä kyllä häiritsee kun en voi käyttää korkokenkiä, mutta useimmiten muuten ei..
jättävät tutustumatta muuten mielenkiintoisiin ihmisiin. Siinä on se riski, että vaikkapa "se oikea" menee ohitse.
Mutta sitten tapasin mieheni ja enää ei häiritse. Tai no hän on minua sentin lyhyempi. Välillä kyllä häiritsee kun en voi käyttää korkokenkiä, mutta useimmiten muuten ei..
se miestä, jos olet pidempi?
Meillä mies on pidempi mua mutta jos laitan korkkarit (käytän aina kenkiä, joissa on vähintään 10 sentin korot joten korkeimmat mitä multa löytyy on 13 senttiset) menen kevyesti ohi, eikä se meitä kumpaakaan häiritse.
ulkonäköseikka voi haitata noin paljon. Nykyinen mieheni on 180cm, mutta ex-avokki oli 158cm =)
Itse olen 160cm.
Jos joku miehen kropassa merkitsee, se on leveäharteisuus ja tietty urheilullisuus. Sekin kertoo enemmän elämäntavoista minulle.
Exä oli 194cm ja nykyinen taitaa olla 175cm, ja voin sanoa, että tässä nykyisessä on miestä 10 kertaa enemmän kuin vanhassa. Olokin on paljon turvallisempi tämän kanssa.
Mutta sitten tapasin mieheni ja enää ei häiritse. Tai no hän on minua sentin lyhyempi. Välillä kyllä häiritsee kun en voi käyttää korkokenkiä, mutta useimmiten muuten ei..
se miestä, jos olet pidempi?
Meillä mies on pidempi mua mutta jos laitan korkkarit (käytän aina kenkiä, joissa on vähintään 10 sentin korot joten korkeimmat mitä multa löytyy on 13 senttiset) menen kevyesti ohi, eikä se meitä kumpaakaan häiritse.
Ja mies sanoi eräiden juhlien jälkeen että hänellä menee niskat kipeiksi kun joutuu katsomaan ylemmäs..
Mulle ei kyllä saisi 10cm korkoja jalkaan, olisin silloin liian pitkä omasta mielestäni, mutta esim 5cm vaikuttaa jo todella paljon.
Meillä onkin ongelma että mitkä kengät laitan omiin häihimme.. Ehdotin jo että olen paljan jaloin.. =)
eli mies ei saa olla liijan pitkä, koska itse olen vain 148 senttinen.
jotka OIKEASTI voivat rajata vaikka alle 180cm miehet pois.
se miestä, jos olet pidempi? Meillä mies on pidempi mua mutta jos laitan korkkarit (käytän aina kenkiä, joissa on vähintään 10 sentin korot joten korkeimmat mitä multa löytyy on 13 senttiset) menen kevyesti ohi, eikä se meitä kumpaakaan häiritse.
Ja mies sanoi eräiden juhlien jälkeen että hänellä menee niskat kipeiksi kun joutuu katsomaan ylemmäs.. Mulle ei kyllä saisi 10cm korkoja jalkaan, olisin silloin liian pitkä omasta mielestäni, mutta esim 5cm vaikuttaa jo todella paljon. Meillä onkin ongelma että mitkä kengät laitan omiin häihimme.. Ehdotin jo että olen paljan jaloin.. =)
vaikka tietyllä tavalla huvittavaa =)
Heh, mä tulen olemaan meidän häissä miestä noin viisisenttiä pidempi, kiitos mun kenkien =D
koe että tarvitsen miehen minua suojelemaan vaan päinvastoin olen mielelläni itse se suojelija. Johtuu kenties isosta egosta...Minä rakastan suunnattomasti mieheni siroa ja jäntevää kroppaa. On samanpituinen kun minä (170cm) mutta minä olen täysin erinlainen ruumiinrakentteltani, eli miestäni leveämpi vähän joka suunnasta.
Monien teorioiden mukaan nainen etsii isänsä kaltaista miestä. Hassua, että rauhallinen pieni mieheni on isäni täysi vastakohta. Isi on 187cm ladonovi, jolla on käpälät kuin karhulla. Luonteeltaan dominoiva ja temperamenttinen, kuten minäkin (ei kuitenkaan negatiivisella tavalla :) ). Mistä sitten johtunee tällainen poikkeus. Myös siskojeni miehet ovat hoikkia ja lyhyehköjä.
lyhempää miestä. samanpituinen ok, jos muuten on leveä ja skorode. mutta samanpituinen laiheliini, hyi...