Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että pettturimies voi joskus olla jollekin naiselle uskollinen?

Vierailija
09.10.2010 |

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään usko että pettämisessä olisi läheskään aina kyse seksistä tai sen puutteesta. Eli mies tai nainen, joka saa vakisuhteessaan aina kun haluaa, voi silti pettää. Tuntemassani tapauksessa pettäminen johtui halusta olla mahdollisimman usein rakastumisen alkuvaiheen ja ihastumisen tilassa. Kun se ei ollut koko ajan mahdollista vakisuhteessa, sitä haettiin muualta.

Vierailija
2/37 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itsestäni petturinaisesta tiedän että pystyin jättämään pettämisen...

Ennen kelpasi kuka tahansa vastaantuleva, mutta nykyisin tämä yksi mies riittää.

Mitään kamalia tauteja ei aikoinaan tullut, joten syynä ei ole mikään kuolemanpelko vaan se että haluan nähdä, pystyykö ihminen muuttumaan. Nyt olen pysynyt uskollisena jo kolme vuotta. Se on uskomaton suoritus minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä sanoisin, että mies ei petä, jos se saa tarpeeksi kotonakin."

Monissa lapsiperheissä on se tilanne, että yhteistä aikaa ei ole. Ja sen vuoksi mies saa pettää, koska kotona ei saa. Niinkö?

Vierailija
4/37 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä sanoisin, että mies ei petä, jos se saa tarpeeksi kotonakin."

Monissa lapsiperheissä on se tilanne, että yhteistä aikaa ei ole. Ja sen vuoksi mies saa pettää, koska kotona ei saa. Niinkö?

koska miestä ei kiinnostanut edes yrittää järjestää yhteistä aikaa ja jos minä hoidin järjestelyt niin miestä ei huvittanutkaan lähteä johonkin tai sitten vaihtoehtoisesti kykkiä kotona joten yleensä hän katosi kaverilleen juomaan. Koska miestä ei kiinnostanut suhteemme eikä minä (tuntuu muuten jatkuvat rukkaset todella pahalta), vaikka kuinka yritin, niin koin "oikeudekseni" pettää.

Tosin se ei tuntunut pettämiseltä, eihän minulla mitään kumppaniakaan ollut, vain sama osoite jonkun jo vieraalta tuntuvan ihmisen kanssa.

Vierailija
5/37 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai kotona seksiä tai sitten ei.

Syynä ei ole koskaan ollut seksinpuute kun itse petän. Se on vaan ihmisen luonto. Kaikki eivät petä, mutta useimmat kyllä joskus elämänsä aikana ja jotkut säännöllisesti.

Vierailija
6/37 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin todennäköisesti sen takia, että pönkitin sillä itsetuntoani. Halusin toisen ihmisen läheisyyttä ja hyväksyntää ja olin yksinäinen.

Vierailija
7/37 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten pettäisi koska meillä oli paljon seksiä, mutta se ei kyllä hidastanut itseäni pettäjäntiellä.

Vierailija
8/37 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, löysi minut ja on uskollinen. Paskassa suhteessa pettää.

=DDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
9/37 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä lähtisi kokeilemaan sen luonteisen kanssa parisuhdetta.

Vierailija
10/37 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pelimieskään enää jaksa pettää. Esimerkkejä on monta lähipiirissä.

Vierailija
11/37 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä lähtisi kokeilemaan sen luonteisen kanssa parisuhdetta.

pettäjillä mielestäsi otsassa SARJAPETTÄJÄ tai TYKKÄÄN KÄYDÄ VIERAISSA?

Itse olen pettänyt jokaista aikaisempaa poikakaveria, enkä vielä tähän päivään mennessä ole naamassani tuollaista kirjoitusta. En myöskään ole koskaan kertonut uudelle ihastukselle että exiä petin järjestelmällisesti...

Vierailija
12/37 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti puolisoni vienyt toinen nainen kokee itsekin petetyksi tulemisen. Itse en aloittaisi vakavaa (tai muunlaistakaan)suhdetta toisena naisena. Sellaista moraalin omaavat ihmiset pystyvät välttämään.

Vierailija
13/37 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahe sieltä tule esille kunhan suhteessa on väljähtäneempi kausi menossa :)

Vierailija
14/37 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma exäni on pettänyt kumppaniaan kaikissa suhteissaan, ja näitä suhteita on melko paljon. Ainakin tässä tapauksessa syy on kyseisen miehen mielestä aina kumppanissa, joka ajaa miehen pettämään. Mikä muuttaisi tällaista ajattelutapaa?

Eri asia on, jos ihminen pettää tyyliin vain kaatokännissä baarireissulla. Silloin pettäminen voi loppua siihen, että baarireissut loppuvat.

Vierailija
15/37 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä että saattaa olla jonkin aikaa (vaikka muutamia vuosiakin). Toki on varmasti joitain tapauksia joissa käy toisinkin, mutta ikävä kyllä kokemukset ovat aika karvaita.

Vierailija
16/37 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kohtasi vaimonsa, pettämisretket jäi. Mutta nuorempana oli ollut aikamoinen häntäheikki :)

Vierailija
17/37 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miestyökaveri, jolla on ollut neljä avoliittoa ja kaksi avioliittoa. Toinen avioliitoista on kestänyt nyt nelisen vuotta (ennätys) ja rakoilee.

Aiemmista liitoista ei ole lapsia, nyt on kolme (eli pikavauhtia tulleet!)

Aiemmista liitoistaan on kertonut "ei sovittu älyllisesti yhteen" "meni tappeluksi" "ei vaan natsannutkaan" ym, ei kertaakaan että nainen olisi ollut petollinen, ex-vaimoaan myöntää pettäneensä itse useasti, ja tiedän että on pettänyt nykyistä vaimoaan useita kertoja ja kehden eri naisen kanssa. Liiton alussa kuitenkin vakuutteli että nyt on hyvä, tätä hän ei mokaa... Joten taatusti on parantumaton pettäjä!

Ja mistäkö tiedän... ei, ei ole pettänyt minun kanssani (yrittänyt on kyllä sitäkin!!) vaan hyvän ystäväni, joka on myös työkaverimme.

Vierailija
18/37 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pettänyt, aina tilaisuuden tullen pettää.

Vierailija
19/37 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen itse ollut "pettäjänainen". Minulla on 2 pitkää parisuhdetta takana ja molemmissa petin aika lailla. Nyt olen ollut 5 vuotta naimisissa ja kertaakaan ei ole edes mielessä käynyt. Miksi siis ei mieskin pystyisi samaan, jos oikean kumppanin löytää?

Vierailija
20/37 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pettänyt kerran jo viimeisiään vedellessä suhteessa. Sen jälkeen vietin muutamia villikkovuosia.

Nykyisen miehen kanssa oltu yhdessä nyt 6 vuotta. Kertaakaan ei ole käynyt edes mielessä, että pettäisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi