Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on nuori kaveri (nainen), joka ei omista takkia eikä siis käytäkään,

Vierailija
09.10.2010 |

kulkee kesät talvet samanlaisissa pienissä, kireissä vaatteissa: trikoot, tiukka tosi avokaulainen toppi ja huppari. Voikohan olla niin, että ei löydä kaupasta takkia, kun on tosi isokokoinen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hällä on niin kuuma ja hiki koko ajan ettei tunne tarvitsevansa takkia ollenkaan.

Vierailija
2/10 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkällä topilla ja hupparilla? :D en nyt ihan uskois että viime talven paukkupakkasten aikaan on pukeutunut noin, tai sitten on jotian häikkää kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään toivoa, että vetoketju tai napit mahtuisivat kiinni. Nykyään on jo Suomessakin isojen naisten mallistoja, mutta kyllä minä kuljin 80-90-luvuilla vuosia kausia talvet kaupan suurimman koon takissa jota ei saanut kiinni, siihen aikaan koot loppuivat yleensä numeroon 46.

Vierailija
4/10 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkällä topilla ja hupparilla? :D en nyt ihan uskois että viime talven paukkupakkasten aikaan on pukeutunut noin, tai sitten on jotian häikkää kyllä.

monesti talvellakin on trikoot kääritty lahkeista niin, et puolet pohkeesta näkyy...Ja tissit on aina puoliks "paljaana", joskus saattaa olla huppari kiinni, mutta vaan tissien alle. Ja tämä on totta! ap

Vierailija
5/10 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään toivoa, että vetoketju tai napit mahtuisivat kiinni. Nykyään on jo Suomessakin isojen naisten mallistoja, mutta kyllä minä kuljin 80-90-luvuilla vuosia kausia talvet kaupan suurimman koon takissa jota ei saanut kiinni, siihen aikaan koot loppuivat yleensä numeroon 46.

olen lähes 90 kiloinen itsekin. ap

Vierailija
6/10 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takit vaan kuumottaa.

Ja kyllä ulkoilen myös 30 asteen pakkasilla :)

Eikä kylmä

minulla on lämmin aina, en käytä talvella hattua, en hanskoja

10 astetta niin helposti käyn topissa ulkona

Vierailija
7/10 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka istuu hyvin ja läskit ei pursuile mistään. Toki takilla oli hintaa 120e mutta on hyvännäköinen

Vierailija
8/10 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla se paino lantiolla ja perseessä. Mulla se on myös rinnoissa ( G-kuppi). Ei toivoakaan saada vetoketjua 46 koon takissa kiinni. Housuissa normi kokoni on 44-46, mutta yläosassa siis 50-52.

Ja paino on aika tarkalleen 91-92 kiloa, pituutta n. 175.

Vierailija
9/10 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla se paino lantiolla ja perseessä. Mulla se on myös rinnoissa ( G-kuppi). Ei toivoakaan saada vetoketjua 46 koon takissa kiinni. Housuissa normi kokoni on 44-46, mutta yläosassa siis 50-52.

Ja paino on aika tarkalleen 91-92 kiloa, pituutta n. 175.

174/89-90 kg. Aika jännä juttu muuten :) ap

Vierailija
10/10 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänellä on skitsofrenia. Nuorten naistenkin sairautena se on yleinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi