Martinan (meistä katsoen) vasen tissi!
Katsokaapa varsinkin kuvaa jossa on aniliininpunainen liivi. Kumipallo ei ole pyöreä.
Minulla on pienet tissit ja josus nuorempana haaveilin silikoneista.
Mutta ei tuo ole nättiä, kaksi palloa tunkee vartalosta ulos. Miksi ei voisi olla luonnollisempi ja samalla kauniimpi?
Kommentit (45)
http://www.iltalehti.fi/kuvagalleria/data/yleinen/1557/4.shtml
Silarit on ankeita. Martina olisi kaunis kyllä jos ei olisi niin epäluonnollinen, mutta jotkuthan tykkää justiin tuosta tyylistä. Makuasioista voi kyllä kiistellä, mutta ei välttämättä kannata. :)
en edes pidä hänen halaamisestaan tavattaessa, koska tuntuvat niin ällöttäviltä. Miten kukaan haluaa vapaaehtoisesti sellaiset?
en edes pidä hänen halaamisestaan tavattaessa, koska tuntuvat niin ällöttäviltä. Miten kukaan haluaa vapaaehtoisesti sellaiset?
suoraan eteen (ylös), ei siis "levähdä" kuten normaalit rinnat, vaan pitävät muotonsa/asentonsa.
Mutta en kyllä laittais. Mun elämä ei ole kiinni tissien koosta.
Tiedä sitten jos tää silikoni vouhotus olis ollu samalla tasolla sillon kun itse olin kakskymppinen. Nyt 39 vuotiaana elämässä on ihan muut asiat tärkeitä.
Mutta mun puolesta ne jotka haluaa, niin saa laitattaa itteensä ihan mitä haluaa.
mulla on isot tissit ja ottaisin mielelläni pienemmät
eiväthän niitä ihannoivat siitä välitäkään :D katsokaa muuten Martinan ylähuulta! Kummalliseati töröllään...
rinnat ovat vieläkin tärkeät. Jos vaan uskaltaisin, niin ottaisin.
vain siinä tilanteessa, että sairastuisin rintasyöpään ja rinnat poistettaisiin kokonaan.
Martinan rinnoista en ole mitään mieltä, en itse asiassa oikein edes tiedä, miksi avasin koko ketjun. Ehkä siksi, että näin nuo iltsikan kuvat ja mua tökki kuvien otsikointi. Olisiko Martina tai joku toinen vähemmän upea, jos rinnat olisivat luomut? Outo kehityssuunta kun minusta luomut ovat ihanat. Pehmeät ja kutsuvat, eivät hyökkäävät ja kovat tykit.
sanoo ettei voisi mua totisella naamalla enää katsoa jos sellaiset hankkisin. Luomut kuulemma ihan eri viivalla...
muutenkin kuin tisseiltään. En sanoisi enää miksikään kaunottareksi, oli paljon kauniimpi ennen leikkauksia.
jota on yritetty muuttaa naiseksi. Tämä on minun mielipiteeni..
ihme kainalotissit silikoneilla saa aikaan.
Näihin silikonikuviin on vissiin turtunut kun ne ei enää hätkäytä, mutta toi ankka-look huulissa mua ihmetyttää! Kuka haluaa näyttää Ankkalinnan asukilta? Ja näitähän näkee jo joka toisella citymarketin kassallakin....
mikä johtaa siihen, että ihminen tekee noin käsittämättömiä valintoja? Elämäntyö ja "ura" koostuu pääasiassa rumien tissien esittelystä roskalehdille?
superjulkisuuttaan. Hän oli tosi sievä! Harmi, ettei hän ollut tyytyväinen itseensä, vaan on leikkauttanut itseään. Hän oli siis paljon kauniimpi kuin nyt.
Voin kuvitella ihraisat ja selluliittiset av-mammaat hikisinä ja sormet sipsistä rasvaisina haukkumassa tätä kaunotarta!
T. kolmeko se nyt oli.