Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käyttänyt huumeita?

Vierailija
08.10.2010 |

Kannabista: jonkin verran, en enää viiteen vuoteen

Kokaiinia: alle 20 kertaa, en enää neljään vuoteen

Sieniä: kerran uutena vuotena 2004

LSD: en koskaan

Lakka, Gamma yms.: En koskaan

Amfetamiini: en koskaan

Heroiini: en koskaan. Kerran olen nähnyt kun joku hörhö piikitti itseään Kalliossa.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannabis voi laukaista syvän psykoosin, vaatii tietyn geneettisen tilan, kukaan ei voi etukäteen tietää onko hänellä se

Vierailija
62/79 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käyttänyt tietoisesti vain kannabista ja alkoholia sekä kerran ilmeisesti "vahingossa" sieniä (luulin syöneeni hasisleivoksen mutta siinä taisi olla jotain muuta mukana, koska hallusinaatiot olivat aika hirveät).

Kannabista olen viimeksi polttanut muutama vuosi ennen kuin sain esikoisen (nyt 6v), sienikokemus ajoittuu samaan aikaan. Kannabista käyttäisin melko varmasti, jos se olisi laillista; nyt intoa lannistaa se, että en halua sossuja oven taakse kolkuttelemaan. Mieheni polttelee silloin tällöin (=pari kolme kertaa vuodessa) ystävällään, joten ehkä voisin joskus lähteä mukaan;)

Ja niille epäilijöille: meidänkin perheemme on aivan tavallinen perhe eli kaksi lasta, normaali siisti koti, molemmilla ylempi korkeakoulututkinto sekä molemmilla työpaikat. Pullantuoksuinen en ole mutta pannukakkua tykkään tehdä;) Ja, hui kauhistus, olen tehnyt töitä myös opettajana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nuoruuteeni kuului perhekoteja,vastaanottokoteja yms laitoksia.

Ainut asia mistä voi olla ylpeä nuoruuttani miettiessä on varmaan se ettei tullut koskaan kokeiltua yhtään mitään, vaikka olisi tilaisuuksia toki ollut.

Vierailija
64/79 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en pidä miehenä sellaista äijää joka jotain sieniä tms vetää. Mieluummin ihan viinakännit.

Vierailija
65/79 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jotka käyttävät molemmat kokaiinia muutaman kerran vuodessa oikein kunnolla juhliessaan.

Lapset ovat tietenkin silloin isovanhemmilla.

Mies naureskeli viimeksi, että "raskas työ vaatii raskaat huvit".

Itse olen poltellut vain kannabista silloin tällöin, mutta eipä minulla ole lääkärin palkkojakaan, mistä voisin kokaiinia maksella.

Vierailija
66/79 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikaan. Siitä eteenpäinkin ollut vuosien taukoja välissä. Eli siinä kovin huume jota olen käyttänyt. Toinen on kofeiini. Todella koukuttavaa ja erittäin vaikea oli päästä eroon nyt tässä raskaudessa. Muita nyt aikuisiällä kannabis ja tramadoliini. Joskus kodeiini. Kaksi jälkimmäistä tuo ikävät viekkarit, jotka on kuitenkin ihan viisasta kärsiä.

Vierailija
67/79 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikähdin niin paljon etten enää kokeillut uudestaan.

Heroiini on parasta mitä maailmasta löytyy. Minä en kuitenkaan ole heroiinin veroinen. Olen tavallinen tassuka ja pidän tavallisesta elämästä.

Vierailija
68/79 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilveä kauan sitten aika paljonkin, samoin amfetamiini oli reilussa käytössä. Lsd:tä olen, samoin jotain sieniä. Kerran extasia (kauhea) ja kokaiinia. Erittäin kauan sitten.

Nyt ainoa huume minulle on suklaata!!! Miten siitä pääsis eroon????

Vierailija
69/79 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikähdin niin paljon etten enää kokeillut uudestaan. Heroiini on parasta mitä maailmasta löytyy. Minä en kuitenkaan ole heroiinin veroinen. Olen tavallinen tassuka ja pidän tavallisesta elämästä.

Itse olin pari vuotta pirikoukussa. Amfetamiini oli minun kompastuskiveni :(...siinä sivussa metamfetamiini. Jonkinverran olen ekstaasia ja lääkkeitä käyttänyt. Kannabista olen kokeillut, samoin Subutexia, mutta "hitaat" eivät mulle sopineet ollenkaan. Asiaa pahensi piikkikoukku, johon jäin heti kiinni ensi kerrasta alkaen.

Onneksi nyt kaikki on takana jo kohta 10 vuoden päässä :). En ole juonutkaan 3 vuoteen...mut jospa tänä vuonna pikkujouluissa =).

ps. Nythän oli jälleen alkoholi rankattu maailman pahimmaksi päihteeksi jossakin arvostetussa tutkimuksessa...ja vasta seuraavaksi heroiini. Kunpa oihmiset tähän havahtuisivat :(.

Vierailija
70/79 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. Nythän oli jälleen alkoholi rankattu maailman pahimmaksi päihteeksi jossakin arvostetussa tutkimuksessa...ja vasta seuraavaksi heroiini. Kunpa oihmiset tähän havahtuisivat :(.

Niin, voi olla että alkoakaan ei kannata siis juoda. Mutta vaikka alko ois paha, niin en ymmärrä miten se tekee joillekin huumeet hyviksi. Mulle tuli oikein huono olo kun tän ketjun luin. Ja miks nää ihmiset hokee tosta korkeakoulutuksestaan? Parantaako se jotenkin tän asian????

T. Korkeakoulutuksen saanut lapseton, joka ei ikinä uskaltaisi edes kokeilla mitään huumetta, vaikka haluaisikin. Onneks en oo tyhmänrohkee.

Vierailija
71/79 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, voi olla että alkoakaan ei kannata siis juoda. Mutta vaikka alko ois paha, niin en ymmärrä miten se tekee joillekin huumeet hyviksi. Mulle tuli oikein huono olo kun tän ketjun luin. Ja miks nää ihmiset hokee tosta korkeakoulutuksestaan? Parantaako se jotenkin tän asian????

T. Korkeakoulutuksen saanut lapseton, joka ei ikinä uskaltaisi edes kokeilla mitään huumetta, vaikka haluaisikin. Onneks en oo tyhmänrohkee.

Vierailija
73/79 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaas vanhaa keskustelua!

Itse olen käyttänyt vain kannabista. Käyttö ollut vaihtelevaa. Ensin pari kertaa vuodessa, enimmillään poltin 5viikkoa melkein joka päivä.

Useampaa kymmentä eri lajiketta on tullut poltettua, niin jointista kuin bongista.

Kiinnostaisi kokeilla myös jotain toista huumausainetta puhtaasti uteliaisuudesta, kuten amfea.

Vierailija
74/79 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas MDMA on parasta huumetta. Käytän sitä n. 4 kertaa vuodessa. Se aiheuttaa euforisen ja empaattisen olon, tekee mieli ihmetellä maailman kauneutta ja puhua syvällisiä. Musiikki kuulostaa ihanalta ja ajatus lentää. Sen sijaan ekstaasitabletit, joissa saattaa olla seassa mdma:n lisäksi kaikkea muutakin, jätän nykyään väliin.

Nuorempana kokeilin muutamia kertoja kannabista kun kaikki muutkin, mutta se ei sopinut minulle yhtään. Jumittava olo, ajatus ei kulkenut.

Ketamiinia olen kokeillut pari kertaa, en tykännyt. Tuli dissosiatiivinen ja jopa hieman vainoharhainen olo. Syklimäinem ”trippi”, jota en pystynyt kontrolloimaan ollenkaan. Never again.

Kokaiinia ja amfetamiinia olen kokeillut joitain kertoja, ja ne vain ja ainoastaan piristivät. Ei mitään euforiaa, ei suurta itsevarmuuden tunnetta, ei mitään. En ota näitä enää.

Vielä olisi kokeilematta psykedeelit. Olen vähän vältellyt niitä, koska en tykkää kannabiksesta enkä ketamiinista. Mutta kyllä toisaalta kaunis psykedeelinen kokemus luonnon keskellä kiehtoisi...

Vierailija
75/79 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut kannabista (useampia kertoja), sieniä (pari kertaa) ja LSD:tä (kerran) eikä mistään ole tullut kummoinenkaan olo, LSD:stä lievä vainoharha hetkeksi ja muusta kuin pieni laskuhumala ja väsymys. Tylsiä kokemuksia.

Vierailija
76/79 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
77/79 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia

Vierailija
78/79 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla on paljon kokemusta, minkälaiset fiilikset noista eri aineista tuli?

Vierailija
79/79 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabista säännöllisen epäsäännöllisesti, välillä voi olla pitkiäkin aikoja ettei tule polteltua. Kokaiinia kokeilin n.5krt mutta se ei vaikuttanut itsellä mitenkään joten ajattelin ettei minun turhan takia sitä kannata vetää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan