Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käyttänyt huumeita?

Vierailija
08.10.2010 |

Kannabista: jonkin verran, en enää viiteen vuoteen

Kokaiinia: alle 20 kertaa, en enää neljään vuoteen

Sieniä: kerran uutena vuotena 2004

LSD: en koskaan

Lakka, Gamma yms.: En koskaan

Amfetamiini: en koskaan

Heroiini: en koskaan. Kerran olen nähnyt kun joku hörhö piikitti itseään Kalliossa.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja tassa ne vastaukset:

-Ecstasya pari kertaa

-Ritalinia muutaman kerran

-Vauhtia (=Speed, onko siis sama kuin piri?) 3 kertaa

-Kannabista poltellaan miehen kanssa ehka kerran vuodessa, haetaan coffeeshopista siis...

Mitaan muuta en, en sienia tai muita hallusinoivia uskalla tai halua kokeilla.

Kerran pari vuodessa siis jotain kaytetaan, alkoholia ei juoda kuin joskus viinia ruoan kanssa.

Vierailija
22/79 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä millään tavalla ylpeillä, vaan neutraalisti todetaan asioiden tila.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen olo siitä tulee? Kuten vauhdista eli spiidistä eli piristä?

Vierailija
24/79 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, onhan sitä kokeiltu,

1. ehdoton love of my life on kuitenkin kannabis ja siitä sativapitoiset lajikkeet (indicat menee liikaa kroppaan ja jumauttaa), erityisesti tykkään kukasta, hyvä hasakin menee.

2. Essot pistää mahlat virtaamaan

3. Subutex laittaa nuokkumaan ja euforisoi, toooosi pitkä vaikutus, eli ei käy arkipäivänä

4. LSD & sienet kannattaa nauttia vain kun on onnellinen muutenkin

5. Piri on vähän turhan tylsä päihde, en oikeen saa siitä kuin hikoilua seuraavana päivänä ja säätämistä käyttäessä

6. MDPV, täyttä schaissea, en halua edes kokeilla enää piriä, kun ei voi tietää onko siinä tätä paskaa

7. Lakka - en enää ikuna koita, pistää ihan liian kujalle

8. En tiedä onko tämä päihde, mutta ilokaasu paineella nautittuna vie kanssa aivan hullun "syvälle", suorastaan solutasolle ja vaikutus kestää alle vartin. Hauskaa kamaa :)

Nyt meneillään iso tuutti ensiksi mainittua

Vierailija
25/79 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryöstetään ostarin kulmakioski, hakataan pari mummoa, omat vanhemmat ja vastaantuleva av-mamma. Ja kerrotaan sitten tarina palstalla.

Vierailija
26/79 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Ritalinia kutsutaan taalla teinispeediksi (opiskelijoille myos studying drug) ja se on suosittua kun se on niin "turvallista" siina mielessa, etta on ihan laakefirman valmistama tuote...

Siita tulee juuri sellainen "focused" ja terava olo, pystyy keskittymaan hyvin jne... Mutta tietty lievammassa maarin kuin oikea speed.

Vierailija
27/79 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä!

Vierailija
28/79 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta jos esim tanssifestareilla loytyy kassista vaan omaan kayttoon tarkoitettuja nappuloita/vauhtia tms. (tietyt gramma/maararajat), niin ei tarvi kuin maksaa rahallinen pieni sakko.

Festareilla on monesti ihan oma smartshop-kojunsa, mista saa ostettua sienia, herbal ecstacy ja muita luonnon tuotteita.

Vierailija
29/79 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen elämä oli vauhdikasta mut mun elämään ei enää huumeet kuulu, enkä jäänyt mihinkään koukkuun. Viinaakaan ei tule juotua juuri koskaan. Mut yksi juttu mitä voisin vielä näin äitinä käyttää on sienet! Niistä tuli niin loistavat fiilikset, ikinä ei ole ollut niin hauskaa! Maattiin kaksi tuntia kulmasohvalla kaverin kanssa ja vaan naurettiin! Jotain pieniä hallusinaatioitakin oli, mut ei mitäään merkittävää. Oli vaan ihan sika hauskaa. Suosittelin sieniä myös mieheni aikuselle tyttärelle, tätäkin nyt varmaan joku paheksuu. Mut samalla myös kerroin kokaiinista ja muista huumeista sen mitä tiedän eli ne on oikeasti vaarallisia ja hyvin monet, jollei peräti useimmat, jää jollain tavalla koukkuun.

Vierailija
30/79 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun mä luen näitä juttujani, niin minustahan saa ihan pimeän vaikutelman. No, olen kuitenkin terveen kirjoissa kaikin tavoin, vakituinen työpaikka, akateeminen loppututkinto, mukana parissakin järjestössä... Ja mikä tärkeintä, lapsemme eivät oireile vaan voivat hyvin, koen, että perheemme elämä on onnellista ja tavallista.

Sinä, joka moralisoit - saatan olla juuri se mukava mamma teidän naapurustosta, joka on niin pullantuoksuinen ja fiksu kuin vain voi olla. Mutta jokaisella meistä on menneisyytemme :)

Vierailija
31/79 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet vielä suositellut huumeita miehesi tyttärelle! Tietääkö miehesi tästä?

Vierailija
32/79 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieheni tietää, hän istui samassa ravintolapöydässä, kun pidimme tyttärelle huumevalistusta.

Vierailija
33/79 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lojuin nämä 10 vuotta Laosin satama-alueella parikymppisenä nulikkana. Eväinä isovanhempieni jättämä suurperintö, jota edelleen nautin.

Menetin elämästäni 10 vuotta. Tulen menettämään lisää= avioliitossa.

T: Hyvästi

Vierailija
34/79 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän käytti heroiinia sodan jälkeen vieroitusoireisiin. Hän ei koskaan päässyt irti morfiinista.

Sota teki hänestä narkomaanin. Kun aine on puhdasta ja saatavilla niin narkomaanikin voi elää yli 80 vuotiaaksi.

Muistan pappaa edelleen pappana ja isänmaan sankarina. Kiitos.

Vierailija
35/79 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tramalista, Panacodista yms yms...

Että elä viitsi selittää mitään "turvallisuudesta"

Joo, Ritalinia kutsutaan taalla teinispeediksi (opiskelijoille myos studying drug) ja se on suosittua kun se on niin "turvallista" siina mielessa, etta on ihan laakefirman valmistama tuote... Siita tulee juuri sellainen "focused" ja terava olo, pystyy keskittymaan hyvin jne... Mutta tietty lievammassa maarin kuin oikea speed.

Vierailija
36/79 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on käsitelty jo monesti ja monet kerrat todettu, että harmittavan monella lapsella on narkkariäiti.

Vierailija
37/79 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kokeillut kannabista. Tästä on aikaa noin 15 vuotta. Ei ole ikinä tullut mieleennikään kokeilla mitään muuta!! En olisi uskaltanut edes nuorempana. Mutta tiedän, että moni mieheni kaveri (ja myös mieheni) on kokeillut esim. piriä ja poltellut hasista välillä suht sännöllisesti. Mun on ollut vaikea suhtautua tähän hyvin.. Meni pari vuotta ennen kuin opin luottamaan, ettei mieheni enää edes kokeile. Nykyisin hänen kaverinsakaan eivät käytä mitään. Eli nuoruuden kokeiluja olivat.

Vierailija
38/79 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilveä pössyttelin satunnaisesti.

Voimakkaita kipulääkkeitä vedin kuin karkkeja, niihin olin koukussa pahasti,vierottauduin itse vuonna 2008 kun tulin raskaaksi, sen jälkeen en ole koskenut mihinkään huumeisiin, en nykypäivänä syö mitään vahvoja kipulääkkeitä enkä edes buranaa,en tykkää lääkkeistä.

Menneisyys on voitettu ja kun tulin raskaaksi jäi myös alkoholikin pois... oon ollut kuivilla lääkkeistä kohta pari vuotta.

Juu ja olen vakituisissa töissä ja oon taaperon äiti =)

Vierailija
39/79 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltä, jonka kanssa minulla oli sivusuhde. Kun suhde päättyi jäi huumeetkin.

Vierailija
40/79 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilveä tuli joskus parikymppisenä poltettua enemmänkin, nyt lähempänä viittäkymppiä polttelu on hyvin satunnaista eli 0-2 kertaa vuodessa. Samoin silloin parikymppisenä popsin sieniä tai siis join niistä tehtyä teetä, mutta toisin kuin joku toinen kirjoittaja, mä en kyllä uskaltaisi suositella niitä kenellekään. Itsellänikin oli aluksi tosi hauskaa, mutta olen kokenut myös muutaman huonon tripin ja ne vasta kamalia olivat. Koskaan ei tiedä, että mitä jonkun pään sisältä löytyy...

Ja juu, en todellakaan ole mikään narkkari, kun täällä mustavalkoisesti ihmisiä tavataan nimitellä. Ylempi akateeminen tutkinto on plakkarissa, hyvä työura ja kaksi tervettä ja menestyvää lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi