Oletko käyttänyt huumeita?
Kannabista: jonkin verran, en enää viiteen vuoteen
Kokaiinia: alle 20 kertaa, en enää neljään vuoteen
Sieniä: kerran uutena vuotena 2004
LSD: en koskaan
Lakka, Gamma yms.: En koskaan
Amfetamiini: en koskaan
Heroiini: en koskaan. Kerran olen nähnyt kun joku hörhö piikitti itseään Kalliossa.
Kommentit (79)
niin voi kertoa
aloitin jollain hemmetin matkapahoinvointi lääkkeellä JOO LUIT OIKEIN :O ja viinalla
-amfetamiinii useempi vuosi-loppujen lopuksi päivittäin
-kannabista/kukkaa välillä harvemmin ja välillä useemmin...useita vuosia
-essoi muutaman kerran
-subutexii useemman vuoden
-muutamat kerrat jotain lääkkeitä...muttei napannut pahemmin
nyt kuivilla muutamat vuodet ja ei päälle päin huomaa menneisyyttä.ja eläen perhe-elämää
mita ovat
gamma, lakka ja essot?
Tiedan vaan englanninkielisia nimia.
Mielenkiintonen ketju.
mita ovat gamma, lakka ja essot? Tiedan vaan englanninkielisia nimia. Mielenkiintonen ketju.
lakka = gamman esiaste
essot= ecstasy
kannabista polteltiin..mä menin siitä ihan jumiin,en pystyny kun makaamaan,ja huone pyöri silmissä
kerran kokeiltiin piriä suun kautta ja kerran jotain happoa suun kautta.muuta en ole kokeillut
Tuosta GHB:sta on varoiteltu paljon taalla Keski-Euroopassa, etta ei saisi ottaa alkoholin kanssa ja etta pienikin mittausvirhe voi aiheuttaa kuoleman, hui!
Itse ottanut MDMA:ta jauhomuodossa ja amfetamiinia, muutaman kerran useampien vuosien aikana, ei minkaanlaista tuntemusta etta pitaisi saada useammin.
Kannabista: Pari kertaa vuodessa poltetaan miehen kanssa.
Amfetamiinia: Käytin noin viisi vuotta, monta kertaa viikossa.
Heroiini:Ei
Subutex: Vuoden verran, silloin tällöin.
Sienet: Muutamia kertoja.
LSD: kolme kertaa, ekan kerran 16v.
Ekstasi: Viisi vuotta, silloin tällöin.
Alkoholia: 14-vuotiaasta asti, useita kertoja kuussa.
Olin parisuhteessa nistin/diilerin kanssa monta vuotta, siksi tulikin kokeiltua helposti kaikkea nuorena. Amfetamiini on vaarallinen ja kavala aine, joka aiheutti monenlaisia haittoja mm. vainoharhaisuutta, masennusta, itsetuhoa.
Lopetin huumeiden "viihdekäytön", kun kyllästyin. Hain liuskan pameja lääkäriltä ja kärsin parin viikon vieroitusoireet; kuumetta, pahoinvointia ja masennusta. En ollut kuitenkaan koukussa samalla tavalla, kuin moni tuttu. Oli kuitenkin vaikea löytää iloa elämään huumeiden jälkeen.
Ap:lle sanoisin, älä suosittele kenellekään huumeita, jokaiseen huumeet vaikuttavat eritavalla.
Mun entinen elämä oli vauhdikasta mut mun elämään ei enää huumeet kuulu, enkä jäänyt mihinkään koukkuun. Viinaakaan ei tule juotua juuri koskaan. Mut yksi juttu mitä voisin vielä näin äitinä käyttää on sienet! Niistä tuli niin loistavat fiilikset, ikinä ei ole ollut niin hauskaa! Maattiin kaksi tuntia kulmasohvalla kaverin kanssa ja vaan naurettiin! Jotain pieniä hallusinaatioitakin oli, mut ei mitäään merkittävää. Oli vaan ihan sika hauskaa. Suosittelin sieniä myös mieheni aikuselle tyttärelle, tätäkin nyt varmaan joku paheksuu. Mut samalla myös kerroin kokaiinista ja muista huumeista sen mitä tiedän eli ne on oikeasti vaarallisia ja hyvin monet, jollei peräti useimmat, jää jollain tavalla koukkuun.
huumeista, ja pidän esimerkiksi kannabista huomattavasti parempana vaihtoehtona kuin alkoholia. Sitä en edes huumeeksi laske.
Silti on pakko nyt heittää vähän eriävä näkemys noihin sieniin. Hallusinogeenit eivät todellakaan ole hauska ja vaaraton juttu. Mun mies oli töissä psykiatrisessa sairaalassa hoitajana, ja osastoilla oli useita tapauksia, joilla esimerkiksi yksi sienikokeilu oli laukaissut psykoottisen sairauden kuten skitsofrenian. Joillakin oli muitakin altistavia tekijöitä, mutta joukossa oli ihan tavallisia nuoria ihmisiä, joilla oli elämä mallillaan, ja jotka olivat esimerkiksi ulkomailla reissussa kokeilleet sieniä. Lopputuloksena olivat ihan kujalla suljetulla osastolla vailla mitään tajua todellisuudesta.
Itse en hallusinogeeneihin ikinä koskisi, mielenterveyteni on mulle liian kallis asia.
Kannabista: joskus silloin tällöin, en enää pariin vuoteen ole polttanut yhtään
Kokaiinia: jokusen kerran nuorempana, viimeksi muistaakseni 2002
Sieniä: en ole uskaltanut
LSD: sama kuin sienissä
Lakka, Gamma yms.: gammaa kerran 90-luvulla
Amfetamiini: välillä 90-luvulla, sai minut aika vainoharhaiseksi
Heroiini: en koskaan
Ekstaasi: joskus jokusen kerran nuorempana, oli loistava bilehuume aikanaan
Alkoholi: en juo nykyään kuin pari kertaa vuodessa. 15-vuotiaasta join vähintään kerran viikossa varmaan 12-13 vuoden ajan, nykyään ei huvita.
Parhaita noista on minulle on ollut kokaiini tai ekstaasi.
Lääkehumala tullut otettua jokusen kerran nuorempana, lähinnä pameja ja viinaa.
Väkeviä en juo enää nykyään yhtään, olutta ja siideriä pari kertaa vuodessa.
hetikö sitä on narkkari jos satunnaisesti käyttää muita huumavia aineita kuin etanolia? oho, vai etkö tiennyt että etanoli eli viina on myös huume, ihan niinkuin vaikka heroiini? ja sen lisäksi että etanoli on huume, vaikuttaa se n. 5 eri reseptori tyyppin ihmisen aivoissa, kun taas vaikka heroiini vaikuttaa yhteen. etanoli pistää pään sata kertaa pahemmin sekaisin kuin heroiini ja tekee keholle paljon enemmän hallaa. en ymmärrä miksi jonkin aineen laittomuus on niin monelle tietämättömälle se kaikistä tärkein itseisarvo joka määrittää mitä siitä ajatellaan. kokeilisitte ennen kuin tuomitsette...
Kannabista on tullut käytettyä useampaan otteeseen. Ei kyllä enää vuosiin, eikä ikinä hirveän säännöllisesti. Viihdekäyttöä, joka ei todellakaan lähtenyt lapasesta.
Pari kertaa olen ottanut kaverilta sellaisia kemikaaleja, joiden kirjain ja numerosarjoja en ala tässä kertomaan. Toinen oli rento matka hienoisilla näköharhoilla. Toinen oli aika ahdistava "päässäni on reivit" on kokemus.
Kerran kokeilin sieniä, mutta ajankohta tälle oli täysin väärä. Kuten aiemminkin mainittiin, sieniä kannattaa ottaa vain jos on valmiiksi onnellinen. Ahdistava kokemus.
Kannabista voisin joskus tulevaisuudessa vielä polttaa, se on mukavan rentouttavaa ja turvallista. Siitä saa myös hyvät yöunet eikä tule krapulaa. Muista päihteistä en oikein välitä, mukaanlukien lailliset.
no kukapa ei tietaisi etta Ritalinia maarataan ADHD:hen?
Siis vastauksena yhdelle edellisista.
Kavereilta, joilla on ADHD, niita Ritalineja tietysti ilmaiseksi on saatukin, kun niita jaa monesti ylmaarasia.
Normaaleille aivoille Ritalin toimii vahan niinkuin amfetamiini, mutta paljon lievemmassa maarin.
Mies joskus ottaa, about kerran pari vuodessa, jos ADHD-kaveri tarjoaa.
Nykyään 10v polttamatta ja juonkin harvoin ja pienehköjä määriä.
Ja hiton ylpee etten oo edes kokeillut!
kokaiinia. En koskaan mitään muuta.
Sanoisin, että kivemman olon saa parista siideristä kuin kokaiinista. Eli ei tehnyt mitään huippu vaikutusta minuun. Lähinnä tuli huono olo.
kun olin Jenkeissä vaihtarina 15 vuotta sitten. Siinäpä ne mun huumekokeilut.
kaikkia noita paitsi sieniä. eipä oo hyvää sanottavaa niin monen vuoden käytön jälkeen. toivottavasti huumeet häviäisi pois kokonaan. eihän se mahdollista ole, mutta on ne niin kamalia :(
Modafiniilia ja deksamfetamiinia.
Mitähän oxazepameista vois pyytää jos rahanpuute iskee?...
En ymmärrä tätä maailmanmenoa ja näköjään tälläkin palstalla (entisiä) käyttäjiä löytyy. Vaikka pääkaupaunkiseudulla asunkin, niin en edes tietäis että mistä huumeita hankkisi jos niitä olisi halunnut kokeilla. Ehkä olen sitten vaan naivi?
...on lyhyt.
Olen Keski-Euroopassa käydessäni kokeillut vain
-kannabista pari kertaa -> hauska kokemus, naurusta ei vaan tullut loppua!
-Saksassa (Berliinissä) teknobileissä MDMA:ta jauhomuodossa. Ihan hyvä kokemus myös, kun sai itse annostella.
Mutta ei jäänyt minkäänlaista hinkua kokeilla välttämättä uudestaan. Ehkä jos joskus taas päästään miehen kanssa lomalle...
Kannabis=kokeillut muutamia kertoja, ei oikeastaan muuta vaikutusta kuin paha olo ja päänsärky
Subutex=muutama käyttökerta, oksensin paljon, ei mun juttu
Amfetamiini= useampi kokeilukerta, todella koukuttavaa
LSD= 1 kerta, liian pelottavaa
Essuja= tuli liian hyvä olo, jää helposti koukkuun
Pillereitä= ei sovi mulle, en pitänyt olotilasta
Nämä kaikki olen kokeillut 7 vuotta sitten. Olen ihan normaali perheenäiti nyt, lapsen saanut tämän jälkeen. Kukaan ei tiedä taustaani paitsi mieheni jonka kanssa nämä kokeilut tein. Nykyään olen pullantuoksuinen äiti josta kaikki pitävät eikä kukaan uskoisi tätä menneisyyttä minusta.
Huumeita en tule enää koskaan käyttämään, ei edes tee mieli. Tuo jakso oli vuosi elämästäni enkä ikinä halua palata siihen. Mitään hoitoa en huumeista eroon pääsemiseen tarvinnut koska ne oli helppo lopettaa kun "sai tarpeeksi" niistä.