Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jännitys tiivistyy - tuleeko mies kotiin täksi yöksi! Vetoa pystyyn?

Vierailija
08.10.2010 |

Hah.. noh nyt jännityksellä odottelen tuleeko mies yöksi kotiin kuten lupaili. Eli viettämässä iltaa muualla, mutta edellisten mokailuiden ja luottamuksen kasvattamisen vuoksi lupasi tulla kotiin klo 23 bussilla. Eli n. puolen yön aikaan bussista riippuen. On ollut koko päivän jo poissa.

Ja pitäisi vielä olla suht siedettävässä kunnossa. Mites veikkaatte että käy? Tuleeko ollenkaan tai onko tullessaan ihan sammumiskunnossa?

Itse koitan rentoutua ja olen ottanut pari lasia punkkua. Toivon että tulee jotta voidaan viettää kiva lauantaipäivä ja sitten ilta yhdessä.. Realistinen veikkaukseni tässä vaiheessa on, että saapuu mutta myöhässä. Ja humalassa. Viimeksi kun olimme sopineet, että tulee samoin kun tänään, niin tuli klo 2 ja aivan liian humalassa. Syyksi sanoi sen etten vastannut puhelimeen klo 23.30 kun olisi vielä varmistanut että pitääkö varmasti tulla. Tänään sovittiin, että tulisi vaikken vastaisi puhelimeen :)

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE odottelu on tosi inhottavaa ja kertoo usein siitä, että luottamus on mennyt päihteilyn hallitsemattomuuden vuoksi. Ei sitä tietenkään odota miestä kotiin tai että se soittaisi, jos suhde alkoholiin olisi hänellä normaali ja hallinnassa. Suosittelin tuota Päihdelinkkiä, koska ei se päihdeongelma ole aina mitään jokapäiväistä ryyppäämistä, vaan sitä, ettei kerran aloitettuaan voi edes pitää lupauksiaan tai huolehtia perheestään ja heidän hyvinvoinnista. Ja myös puoliso sairastuu tällöin hiljalleen ja huomaamattaan alkaa kontrolloida kumppaniaan, esim. varmistussoitoin ja "kotiintuloajoin". SE on prosessi, joka pistää väsyttämään ihan liikaa, vaikka juomista olisi harvemminkin. Mutta kaikki eivät tätä ymmärrä.

Eli kasi tai 22 tässä taas. Harmi, ettei miehestäsi ole vielä kuulunut..

Vierailija
22/52 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ajattelin että soitan, mutta soitanko sittenkään? Lupasin etten.. Mutta! Apuaaa....jostian syystä taas tuntuu siltä etten kestä jos ei miehestä nyt kuulu mitään. Miksi pitää ola näin heikko.. Kaikki itsevarmuus siitä miten en ota mitään yhteytttä on murtunut. No toivotaan että ottaa yhteyttä itse..vai soitanko?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se järkevä ja neutraali..

ap

Vierailija
24/52 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita.

Etpähän ainakaan saa syytteitä "painostuksesta" tai vahtimisesta...

Tulee kun tulee. Sinä et valitettavasti siihen voi vaikuttaa :(

Toivon toki, että mies on bussissa matkalla kotiin.

Vierailija
25/52 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä soita, mutta odota jos mies soittaa. vaikka itse odottaisit, niin älä anna miehelle sitä vaikutelmaa, että olisit odottanut häntä kotio.

jos soittaa, niin kysyt, koska tulee ja sanot itse olleesi jo nukkumassa. tiedän, että odotat miestä kotiin, mutta ole niin kuin tilanne olisi sinulla hallussa. jos on jotain setvittävää huomenna, niin olet itse ollut skarppina ja pystyt sanomaan oman mielipiteesi asioihin.

Vierailija
26/52 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisiako naiset on. Kerjään vaan todistetta siitä ettei taaskaan pidä lupaustaan vai? Olisi niin ihme saada viesti, että "toki olen jo matkalla, nähdään kohta". Saa nähdä mitne kauas todellisuus jää.

En näköjään edes parin viinilasillisen jälkeen kestä nukkua yksin tietäen että mies on ties kenen vieressä. Mutta ei sellaista pidäkään kestää.

ap

Vierailija
27/52 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelu ja viestiminen ovat juuri sellaisia asioita, jotka kertovat miehelesi, että välität mitä hänelle on "tapahtunut", vaikka hän itse ei tee mitään ilmoittaakseen sinulle tekemisistään. Sinulla on aamulla enemmän itsevarmuutta, jos et ota yhteyttä. Voit sitten asettua miehen yläpuolelle ja kuunnella koottuja selityksiä vino hymy kasvoilla.

Kasi/22

Vierailija
28/52 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seuraava kerta vielä tulee, niin koita näytellä välinpitämätöntä. Ja edelleen, kannattaa lukea päihdeongelmaisten läheisten psyykkisestä puolesta ja päihdeperheen dynamiikasta. Ulkopuolisesta tuo kuvaamasi on juuri sitä, mistä itse mieheni kanssa yritämme toipua. Mutta miehesi täytyy ymmärtää tilanne ja tehdä valinta avun hakemisesta. Ei tuo tuosta itsestään taida muuttua, hakekaa apua.

Kasi taas

Vierailija
29/52 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää oikein vihaksi! Ap, olet tossu! Mitä ihmettä sä tossa miehessä roikut, eihän se kunnioita sua lainkaan. Ja laitoit vielä viestinkin perään, voi jösses... Tuollainen käytös ei todellakaan saa miestä kunnioittamaan sinua yhtään enempää.

Vähän munaa, naiset, ja sitä omaa tarkoitan!

Vierailija
30/52 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tulossa. tulen 12.15 lähtevällä bussilla. Ei kai ole väliä millä bussilla tulen.

Onko ok teistä? En nyt tiedä olisinko iloinen vai pettynyt. Eli näillä näkyvin kaikki kännissä ja myöhässä vastanneet ovat oikeassa. Soitti siis ja oli hyvin känninen ja vakuutti ettei ole mitään väliä milloin tulee.

ap

Vierailija
31/52 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää mies joka on muuten hyvä, mutta tällainen sitten kuitenkin? Todella vaikea! Olen koittanut saada häntä ryhditäytymään uhkaamalla, että laittaam kirjansa muualle jne, mutta tunnun aiheuttavan vain itselleni mielipahaa. Mies on muuten muakava, mutta ei arvosta tällaisissa tilanteissa.. Huoih.. Tavallaan tunne itseni ihan idiootiksi ja välillä tunnen ymmärtäväi esim pahoinpitelyn kotiuhreja kun aina vaan se mies siltin on niin kiva..

ap

Vierailija
32/52 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tulossa. tulen 12.15 lähtevällä bussilla. Ei kai ole väliä millä bussilla tulen. Onko ok teistä? En nyt tiedä olisinko iloinen vai pettynyt. Eli näillä näkyvin kaikki kännissä ja myöhässä vastanneet ovat oikeassa. Soitti siis ja oli hyvin känninen ja vakuutti ettei ole mitään väliä milloin tulee. ap

Eli noin 12 h sitten saat odotella vielä. Mä en ikinä olis noin suvaitsevainen!

Vierailija
33/52 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin pahoillani puolestasi. Teidän tilanteenne on ihan kestämätön. Mies vain venyttää ja venyttää kärsivällisyyttäsi. Ei ota opiksi eikä edes yritä. :(

Vierailija
34/52 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lose - lose tilanne. Eli joko häviän ja sanon että jää silel tielleen. Tai häviän ja sanon että okei tule myöhässä (= tulee ensi kerralla taas yhtä myöhässä).

Voi kun harmittaa. Ei näköjään välitä tarpeeksi siitä huolimatta että asioista on puhuttu. Voi kunps olisin niin vahva että voisin vain sanoa, että "et ole tarpeeksi hyvä minulle". Mutta en voi koska en tiedä saanko enää ketään niin hyvää tai kestänkö yksinoloa.

ap

Vierailija
35/52 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa, mikä tuossa miehen vastauksessa olisi ok? Ei mikään. Miksi olisit iloinen? Ei mitään syytä. Miehesi kohtelee sinua kuin vanhaa kenkää, mutta sinusta se on ihan normaalia.

T. 35

Vierailija
36/52 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa, mikä tuossa miehen vastauksessa olisi ok? Ei mikään. Miksi olisit iloinen? Ei mitään syytä. Miehesi kohtelee sinua kuin vanhaa kenkää, mutta sinusta se on ihan normaalia.

T. 35

Vierailija
37/52 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sinä muutat lapsen kanssa pois.

Ja seuraavan kerran kun lähtee taas dokaamaan, niin otat tarvittavat kamat ja menet lapsen kanssa viikoksi jollekin tutulle asumaan, ja jätät asiasta paperille kirjoitetun viestin keittiönpöydälle. Etkä vastaa viikon aikana yhteenkään puheluun tai viestiin.

Vierailija
38/52 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS mies soittaa niin sanon että ok, mutta en enää vastaa kun on matkalla vaan jätän niille teilleen menemään vanhemmilleen. Vai käsken suoraan jäämään kvereilleen ja tekemään mitä lystää vai otan kotiin ja kiukuttelen täällä vai otan kotiin ja annan lämpimän vastaanoton.

Jaa-a! ***

Nyt soitti että on bussissa.

Ap

Vierailija
39/52 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat tekstisi perusteella fiksulta naiselta. Älä hukkaa omasta elämästäsi enää hetkeäkään miettien tuleeko mies vai ei - tällä kertaa. Ajattele pidemmälle - jos haluat miehen muuttuvan, pistät hänet seinää vasten nyt heti. Mies varmasti rakastaa sinua eikä sinua jätä vaikka uskallat näyttää omat rajasi. Tiedät itsekin ettei kenenkään tarvitse tuollaista käytöstä sietää. Jos et pidä miehen tavasta kohdella sinua osoita se selvästi. Muuten sama kuvio toistuu uudestaan ja uudestaan.

Juo lasi viiniä ja mene nukkumaan tai katsomaan hyvää elokuvaa.

Vierailija
40/52 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa, mikä tuossa miehen vastauksessa olisi ok? Ei mikään. Miksi olisit iloinen? Ei mitään syytä. Miehesi kohtelee sinua kuin vanhaa kenkää, mutta sinusta se on ihan normaalia. T. 35

vai uhoatko ihan, kyllä minä en koskaan ikinä, äänellä?