Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jännitys tiivistyy - tuleeko mies kotiin täksi yöksi! Vetoa pystyyn?

Vierailija
08.10.2010 |

Hah.. noh nyt jännityksellä odottelen tuleeko mies yöksi kotiin kuten lupaili. Eli viettämässä iltaa muualla, mutta edellisten mokailuiden ja luottamuksen kasvattamisen vuoksi lupasi tulla kotiin klo 23 bussilla. Eli n. puolen yön aikaan bussista riippuen. On ollut koko päivän jo poissa.

Ja pitäisi vielä olla suht siedettävässä kunnossa. Mites veikkaatte että käy? Tuleeko ollenkaan tai onko tullessaan ihan sammumiskunnossa?

Itse koitan rentoutua ja olen ottanut pari lasia punkkua. Toivon että tulee jotta voidaan viettää kiva lauantaipäivä ja sitten ilta yhdessä.. Realistinen veikkaukseni tässä vaiheessa on, että saapuu mutta myöhässä. Ja humalassa. Viimeksi kun olimme sopineet, että tulee samoin kun tänään, niin tuli klo 2 ja aivan liian humalassa. Syyksi sanoi sen etten vastannut puhelimeen klo 23.30 kun olisi vielä varmistanut että pitääkö varmasti tulla. Tänään sovittiin, että tulisi vaikken vastaisi puhelimeen :)

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pahaa mies on tehnyt? On humalassa ja tulee vähän myöhäisemmällä bussilla kotiin? So?

Vierailija
42/52 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaut naulan kantaan! Mutta se ei nyt auta.. sillä olen koittanu pistää miehen kova kovaa vasten. Ei auta. Mies ns, tietää bluffini ja on vain onnessaan hetken vapaudestaan jos tahdon aikalisää. Siksi se on "poisuljettu juttu" ellen oikesti tahdo tuhoa aikaan.. Se onkin kamalinta. Ikään kuin kaikki pallot ovat minulla ja jos en jotain tahdo miehelle heittää niin hän vain riemuitsee siitä.

Ja sekin kuulostaa siltä että kannattaisi olla heittämättä, mutta hän on hyvä tyyppi enkä tiedä mitne sitten pärjään itse (henkisesti). Tulen ehkä vain ruoskimaan itseäni miten päästin hyvän tyypin menemään joustamattomuudellani..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa, mikä tuossa miehen vastauksessa olisi ok? Ei mikään. Miksi olisit iloinen? Ei mitään syytä. Miehesi kohtelee sinua kuin vanhaa kenkää, mutta sinusta se on ihan normaalia. T. 35

vai uhoatko ihan, kyllä minä en koskaan ikinä, äänellä?

Minulla on omakohtaista kokemusta, eli ymmärrän sen, että ap on tuossa tilanteessa, mutta kokemukseni perusteella voin sanoa, että se on aivan turhaa. Suhde ei tule muuttumaan, mikäli MOLEMMAT eivät muutu, eikä se ole helppoa. Helpompaa olisi erota (vaikka sekin tuntuu ap:stä mahdottomalta, tiedän). Itse erosin, ja tosiaan voin sanoa, ettei juma*ta koskaan enää! Eikä kyllä ole tarvinnu asiaa sittemmin miettiäkään, oma mies oikeasti on normaali, kunnollinan ja kunnioittaa minua.

35

Vierailija
44/52 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin siis mun vaimo tekee mulle paljon pienemmistä asioista. Yks poikittainen sana voi tietää viikon mykkäkoulua ;)

Vierailija
45/52 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettimään onko mitään pahaa todella tapahtunutkaan. Silti minun on pakko myöntää, että olen melko yksipiippuinen sen suhteen mitä suhteessa helposti hyväksytään ja mitä ei. Eli mies on mm. soitellut / viestitellyt salaa naisille joita ei voi laittaa kaverisuhteen pikkiin (no siitä nyt opn jo aikaa). Lisäksi on kyseessä ns. lievää henkistä väkivaltaa eri stressitilanteista riippuen, joista on toivottu päästävän eroon mahd. pian yhdessä! Yhteisten hyvin kokemusten kautta. Eli meneillä epävirallisesti tiivis aktiivinen yhteinen puhdistuskausi.. Heh. Katsotaan tuleeko kotiin asti. Jännitys kestää.Vaikka puhelu tuli.,että on jo bussissa (joka lähti 00.15)! Olin vähän nihkeä..

ap

Vierailija
46/52 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää kannata vatvoa. Meillä mies käy harvoin ulkona, mutta kun käy, vetää hirveät lärvit ja tulee joskus aamuyöllä kotiin. Kerran oksensi sänkyyn. Silti on mun rakas.

t.47

Vierailija
47/52 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko mies kotio saakka?

Vierailija
48/52 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole minkäänlaista luottamuspulaa, en siis pelkää vieraisiinmenoa tms.

Ongelma on oikeastaan mun, kun en saa nukuttua kunnolla ennenkuin mies tulee kotiin. Lähinnä kai "pelkään" ettei mitään satu, kun mies on aika kännissä, jos tulee myöhään/aikaiseen. Ei siis välttämättä selviä kotiin yöllä, vaan voi ajaa vaikka bussilla ohi ja ei kykene puolustautumaan, jos joku käy kiinni.

Nukun hyvin, jos mies on esim. työmatkalla ja tiedän, ettei hän tule koko yönä kotiin, mutta jos tiedän, että on tulossa kännissä, silloin jään "kyttäämään."

Mä en ymmärrä noita jssap-kommentteja, kun eihän muuten hyvää parisuhdetta kannata lopettaa, jos mies (tai itse) käy harvoin viihteellä ja vaikka menisi vähän överiksikin. En tietysti voi tietää ap:n parisuhteen tilaa, mutta aina tulee nuo "jätä se"-kommentit, jos mies tekee yhtään mitään.

t:13

Vierailija
49/52 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap linjoilla?

Vierailija
50/52 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saisin nukuttua ja oltua rela jos mies on stadissa heilumassa. Mutta en vain ole, enkä saa nukuttua, en voi sille mitään -eikä se silti tarkoita et luulisin et se on heti jossain vieraissa.

Seuraavan päivän olen itsekin ihan kuin darrassa vaikka en ois missään käynytkään :/

Vierailija
51/52 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mielenkiintoinen" aihe. Meillä on samaa ongelmaa. Muutama vuosi sitten kaikki oli "normaalisti" ja mies oli reilun vuoden juomatta ollenkaan. Mutta viimeisen vuoden aikana on ollut todella raskasta. Miehellä on todettu masennusta ja hän on juonut omaan ahdistukseensa. Jopa päivällä. Muutama kuukausi sitten sain tarpeekseni ja mies meni hetkeksi veljelleen asumaan.

Tällä hetkellä tilanne on se, että mies käy psykiatrilla ja saa vihdoinkin "kunnon hoitoa". Lääkkeet meni vaihtoon ja jonkinlainen diagnoosikin on saatu. Miehellä on todettu kaksisuuntainen mielialahäiriö. Tilanne on paranemaan päin, ehkä. Luottamusta on vaikeaa saada takaisin. Kokoajan jännitän pystyykö mies oikeasti olla juomatta ja mistä se voima juomattomuuteen löytyy. Elämme vieläkin osittain "odotusvaiheessa" ennen kuin mies alkaa saamaan viikottaista psykoterapiaa. Katson sinne asti miten käy. Jos kaikki jatkuu samaa rataa, pistän pillit pussiin ja lähden. Ei ole elämä helppoa.

Tsemppiä aplle!

Vierailija
52/52 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä unilla nukkumassa humalaansa pois?