BB-Satu on häijyin TV-hahmo kautta aikain! Fiktio mukaan luettuna.
Kommentit (26)
Satu on kyllä ihan hirveä varsinkin marikalle, ninolle ja hannulle.
Ensiksi puhuu häijysti pahaa selän takana, sitten kun nimeämiset lähestyvät niin satu on sitten niin kiltti marikalle ja hannulle.
Kaksinaamainen ämmä toi satu! >:(
koska täytyy lähteä kouluun, koska äiti ei ollut kotona tai oli humalassa
ihmisissä, että ne jotka mainostavat "vihaavansa paskan puhumista selän takana ja kaksinaamaisuutta" ovat yleensä kaikkein pahimpia siinä itse.. Olen huomannut tämän niin monessa tositeevee-arjassa sekä live-elämässä:)
siskoni joka vihaa kuulema juoruamista, on ihan vainoharhainen asiasta, kertoo kaikki jutut eteenpäin, kaikki mitä vaan tietää, mutta jättää aina jotkut lähimmät sukulaiset juorurinkinsä ulkopuolelle.
en tykkää Satusta (vaikka kaima onkin ;D toivottavasti ei muuta yhteistä ole meillä kuin nimi ;D). Toisaalta kyllä toivon, että ei lähde talosta. Paljon mielenkiintoista lähtisi hänen mukanaan. On niin kiva seurata, milloin toiset tajuais, mikä se on ja milloin joku uskaltais kunnolla sanoa sille takaisin jotain. Tuskin koskaan, mutta kai jollain jossain vaiheen kilahtais?!
Nino on kyllä ihan paras :)
Elisaa käy sääliksi. On niin olevinaan kova pinnalta, mutta sisältä varmaan aika rikki :(
ihmisissä, että ne jotka mainostavat "vihaavansa paskan puhumista selän takana ja kaksinaamaisuutta" ovat yleensä kaikkein pahimpia siinä itse.. Olen huomannut tämän niin monessa tositeevee-arjassa sekä live-elämässä:)