Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hairstore peittää vanhat päiväykset hintalapuilla

Vierailija
08.10.2010 |

Kampaamotuotteita myyvä HairStore on jäänyt kiinni tuotteidensa päiväysten pimittämisestä, kertoo verkkolehti Uusi Suomi.

Lehden mukaan espoolaisessa kauppakeskus Sellossa sijaitseva HairStore-kampaamoliike on peittänyt vanhenemassa olevien tuotteidensa parasta ennen -merkintöjä tarralapuilla.

Lehden tarkistaessa asiaa perjantaina oli päiväykset peitetty kaikista alennuksessa olleista hiusravintolisä HairGrown pakkauksista.

HairStoren myymälävastaava ei halunnut kommentoida asiaa verkkolehdelle.

Kuluttajaviraston mukaan parasta ennen -merkinnän peittäminen on ehdottomasti kielletty.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämäkin vielä !!!

eikö tuollaista yrittäjää saada todellakaan kuriin

Vierailija
2/15 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään luin juuri Pam-lehdestä, että hairstore on joutunut lukuisiin oikeudenkäynteihin, koska työntekijöitä kohdellaan todella huonosti. Esim vakituinen työsude oli purettu yhdeltä kampaajalta, koska tuli raskaaksi. No olivat joutuneet maksamaan korvauksia.

En kyllä enää tuollaista huijarifirmaa kannata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko.n kusipään firmaa

Boikotti on ainoa jolla asiaan voi vaikuttaa

Vierailija
4/15 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuo firmahan on jatkuvasti samankaltaisista asioista esillä! En ymmärrä, kuinka ihmiset enää edes käyvät siellä, minä ainakin olen boikotoinut jaloillani henkilökunnan ja asiakkaiden huonoa kohtelua vastaan!

Vierailija
5/15 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän tuli nyt yllätyksenä, että tuo pulju on ennenkin ollut otsikoissa mitä ikävempien asioiden tiimoilta. Loppui sitten siinä kaupassa asiointi!

Vierailija
6/15 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman turvallisuuteni takia en osta enää mitään tuolta.

Vierailija
7/15 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa vuodesta toiseen jatkaa järjestelmällisesti rikkoen kaikkia mahdollisia sääntöjä ja polkea työntekijöidensä oikeuksia häikäilemättömästi? Eikö tässä maassa tajuta antaa sellaiset sanktiot tuollaiselle k********e, että loppuu yritystoiminta? Linnaa ja sellaiset sakot, että joutuu myymään koko bisneksensä.

Vierailija
8/15 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetellä, kuinka paljon jengiä tuntuu käyvän tuolla Hairstoressa. Osoittaa vaan hyvin sen, että oikeasti ihmisiä ei paljon kiinnosta eettinen kuluttaminen. Täytyy olla tosi taulapää, jos ei ole nähnyt otsikoita Hairstoren ongelmista. Ko. firma pitäisi saada pois päiviltä, ei ole oikein että työntekijöitä riistetään - eikä myöskään se, että asiakkaita kusetetaan.

Vierailija
9/15 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko.n kusipään firmaa

Boikotti on ainoa jolla asiaan voi vaikuttaa

Mielestäni kukaan ei ole kertonut sitä puljua käyttävänsä enää näiden tietojen jälkeen

Vierailija
11/15 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetellä, kuinka paljon jengiä tuntuu käyvän tuolla Hairstoressa. Osoittaa vaan hyvin sen, että oikeasti ihmisiä ei paljon kiinnosta eettinen kuluttaminen. Täytyy olla tosi taulapää, jos ei ole nähnyt otsikoita Hairstoren ongelmista. Ko. firma pitäisi saada pois päiviltä, ei ole oikein että työntekijöitä riistetään - eikä myöskään se, että asiakkaita kusetetaan.

Itse sain tänään täällä kuulla asiasta, ja iha ensimmäistä kertaa! Ja nyt menee boikottiin. Asun vielä ihan kaupan vieressä, ja silti en moisesta ollut kuullut.

En muuten löytänyt FB:sta sitä boikotointisivua :(. Minkähän niminen se ryhmä on?

Vierailija
12/15 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset työntekijät tehneet vuositolkulla töitä ilman loma.a

http://www.hs.fi/arkisto/artikkeli/PAM-lehti+Thaimaalaiset+tehneet+t%C3…;

Vierailija
13/15 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö se rautalangasta vääntää!

Jokaikinen on kertonut lopettavansa sen puljun kannattamisen tässä kesksutelussa, kun on kuullut taustat.

Onko sun lukemisen ymmärtämisessä vikaa?

Vierailija
14/15 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vituttaa koko lafka.Parturi (!) leikkasi vahingossa pitkästä tukastani ison kasan hiuksia pois.Suuttui kun huomasin ja ärryin.Yritti vielä veloittaa leikkuusta, en maksanut.Valitin, ja minulle sanottiin että myymäläpäällikkö ottaa seuraavana päivänä yhteyttä.Ei ikinä ottanut.Viikon päästä menin liikkeeseen ja minulle kuvattiin korvauksena hiushoito.Arvaatkaapa otinko?

3 vuotta tämän jälkeen ostin sieltä pullon kuivashampoota (yli 20e).Tämä oli eka kerta surkean parturin jälkeen, ja pakkorako saada kyseinen tuote nopeasti reissuun mukaan.Matkoilla huomasin että mulle oli myyty pullo jossa aine riitti tasan yhteen kertaan. Se haettiin mulle takahuoneesta (varastosta) kun oli hyllyltä päässyt loppumaan.Vitutti armottomasti.

Vierailija
15/15 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi en kyseistä liikettä enää käytäkään. Lisäksi hinnat korkeat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi