Martina ja uudet tisut..
http://www.iltalehti.fi/perhe/201010080101405_pr.shtml
Mitä pidätte? Mielestäni a-i-k-a-m-o-i-s-e-t kumipallot. Luonnottomat.
Kommentit (15)
Eikö mikään kello kilkata tällä naisella päässä...
mulla ei ole mitään silareita vastaan. Voisin ottaa itsekkin, mutta en todellakaan tollasia palloja. Hirveä rako tossa rintojen välissä.
Siis aivan kamalat! Ei pysty ymmärtämään kuka maksaa ja kärsii leikkauspöydällä "ssadakseen" tuollaiset luonnottomat kauhistukset kiinni vartaloonsa..!!!
oikeasti oli joskus kaunis tyttö...
hyvältä. epäilen ettei yksikään av-mamma pääse lähellekään.
Ei rintojen kuulu olla tuollaset pallot. Näyttää luonnottomalta ja muovisilta. Rinnan kuuluu hieman laskeutua ja olla pisaran muotoinen, jotta on luonnollinen olipa sitten silikonit tai aidot.
Mikäli olisin mies niin tulisi noita imiessä mieleen, että imen pelkkää nahkapussia, jonka sisään on piilotettu kumipallot, halut lähtisi heti.
T: Nainen, jolla on ollut aina todella kauniit rinnat eikä tarvitse silikoneja.
Onko tosiaan jonkun mielestä luonnottoman näköiset ilmapallot rintojen kohdalla kauniit? Minusta rintojen koolla ei ole niinkään väliä vaan muodolla..
Miksi ihmeessä luulet, että edes haluaisin " päästä samaan ". Olen 34 vuoden ikäisenä jo sinut itseni kanssa. Minulla on kolme lasta ja kyllä, raskauksien jäljet näkyvät kropassani. Mitä sitten? Moinen elämä kyseenalaisine arvoineen ei voisi vähenpää kiinnostaa.
hyvältä. epäilen ettei yksikään av-mamma pääse lähellekään.
Pääsen kauas, kauas eteenpäin ;) Hän näyttää välillä Ridge Forresterilta, samanlainen lankkunaama. ja tätä lempinimi ei ole minun keksimä, veljeni itseasiassa. Ikinä en ole kyseistä naiseläjää kuullut miehen kauniiksi sanovan, monia muita kyllä. Rumahan tuo oikeasti on, ihan kasvoistakin. Mutta onneksi nyt tekotissit vetää katseen pois kasvoista.
suuret, roikkuvat pallot joissa iso tila välissä. Mielestäni kaunis rinta on luonnollisen pisaramaisen muotoinen ja pehmeän näköinen.
mitä ihmettä mulle tulee vaan joku vauvauutinen
http://www.iltalehti.fi/viihde/2010100812485396_vi.shtml