Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaisiko, jos olisit synnyttänyt alakautta yli 5 kg vauvan

Vierailija
08.10.2010 |

ja siitä kerrottaisiin koko kansalle?

Mulle tuli jostain syystä ensimmäisenä mieleen, kun näin sen vauvan kuvan, että mahtaa olla rouvalla entinen pimppa, kun kuvan "vonkale" on siitä tullut läpi. Mitäköhän jutun lukeneet miehet asiasta ajattelevat?

Lapsellista tai ei, en haluaisi itsestäni moista uutista julkisuuteen!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuuhan se vauvan koko myös pituudesta. Voi keveämmälläkin vauvalla olla iso päänympärys ja isommalla vauvalla, joka on myös pitkä, ei välttämättä lainkaan niin iso pään/vyötärönympärys.

Vierailija
2/12 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sä moukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa ajattelin. Ihmettelin että asiassa esiinnyttiin nimellä...

Vierailija
4/12 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka uutisen näinkin. Ja kys. äiti ihan itse lienee hankkiutunut vauvansa kanssa julkisuuteen.

Että ei ilmeisesti nolota häntäkään.

Vierailija
5/12 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vonkaleesta että löystyy

Vierailija
6/12 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppani on omani ja toiset ajatelkoot siitä mitä hyvänsä.

Vierailija
7/12 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kylllä edes tarkoituksella uutisiin haluaisi :) Mutta jos joku kysyy niin vastaisin.

Vierailija
8/12 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, olisin ylpeä saavutuksestani. Itse olen synnyttänyt "vain" hiukan yli nelikiloisia.

Tiedän pienikokoisen naisen joka synnyttänyt viisikiloisen perätilavauvan, ihailen todella hänen urheuttaan, itse en IKINÄ suostuisi moiseen, ei hänkään kyllä toista kertaa..

Vierailija
9/12 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalikokoinen, mutta isopäinen vauva tuhoaisi pimpan kyllä perusteellisemmin kuin tasapaksu pötkylä :D

Vierailija
10/12 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi naisia pidetään seksiobjekteina kun naiset itse seksualisoi joka ikisen asian ja miettii mitä MIEHET siitä ajattelevat.

Vauvan äiti on ehkä sen verran sinut itsensä ja omaa vahvan itsetunnon, ettei ajattele mitä jotkut vieraat miehet ajattelevat hänen pimpistään. Ja tuskin ajattelevat mitään.

ja siitä kerrottaisiin koko kansalle?

Mulle tuli jostain syystä ensimmäisenä mieleen, kun näin sen vauvan kuvan, että mahtaa olla rouvalla entinen pimppa, kun kuvan "vonkale" on siitä tullut läpi. Mitäköhän jutun lukeneet miehet asiasta ajattelevat?

Lapsellista tai ei, en haluaisi itsestäni moista uutista julkisuuteen!

Vierailija
11/12 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missäköhän kunnossa tuhero tuollaisen mötkylän jälkeen. on. Itselläni teki tiukkaa jo 2,7kg pötkylän kanssa.

Vierailija
12/12 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ON SE PÄÄ JA HARTIAT MITKÄ RATKAISEE, miten venyy tai ei veny!

esimerkit sinulle 4,6 kg tyttömme päänympärys oli 34 cm ja 2,9 kg poikamme päänympärys oli 37, vaikeampi tuo poika oli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän