Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta miestä on monta?

Vierailija
08.10.2010 |

Milloin on ns riskikäyttäytyjä? Yli 5? Yli 10?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan vähän että minkä ajan sisällä? 10 miestä 20 vuoden aikana ei ole missään nimessä paljon, mutta yhdessä viikonlopussa on jo vähän reilummanpuoleinen satsi...

Vierailija
2/9 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no riippuu varmaan vähän että minkä ajan sisällä? 10 miestä 20 vuoden aikana ei ole missään nimessä paljon, mutta yhdessä viikonlopussa on jo vähän reilummanpuoleinen satsi...

eli esim 10 miestä 10 vuoden aikana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole paljon. Mies per vuosi, niin johan siinä ehtii tutustua, rakastua ja erota ja vaikka nyyhkiä muutaman kuukauden "elämän rakkauden" perään...

Vierailija
4/9 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisikin jakautunut monelle vuodelle? Yli 5 on monta.

Vierailija
5/9 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos elämän aikana on enemmän, kuin 100, niin se on aika paljon jo? mutta mitä väliä?

Vierailija
6/9 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä joku 50 on jo aika paljon. Itse olen viettänyt suhteellisen rauhallista elämää ja kuitenkin oma saldo on n. 15 (en oikeasti muista tarkkaa lukua, koska monet on olleet merkityksettömiä yhden yön juttuja).

Vierailija
7/9 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen olevani aika tiukkapipoinen miesasioiden suhteen, mutta silti se n. 15 on kerääntynyt useiden sinkkuvuosien aikana. Ei siihen edes montaa ihan yhden illan haksahdusta mahdu.

Mun mielestä joku 50 on jo aika paljon. Itse olen viettänyt suhteellisen rauhallista elämää ja kuitenkin oma saldo on n. 15 (en oikeasti muista tarkkaa lukua, koska monet on olleet merkityksettömiä yhden yön juttuja).

Vierailija
8/9 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 20 on musta jo paljon, tulee mieleen ettei osaa sitoutua.

Vierailija
9/9 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin kokemuksia kertyy. Itsellä niitä noin 15, joka ehkä niille muutamalle opiskeluajan vuodelle ajoittuneena on paljon. Useimmista kokemuksista voisin luopua, jos se vaan olis mahdollista ;-)

Nyt "kuivaa" yksiavioisuutta takana jo yli 15 v. Sekin on paljon...