Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako tuntia ulkoilet 1-v kanssa?

Vierailija
08.10.2010 |

Ja kuinka monessa erässä? Mainitse ulkounet erikseen. :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aamupäivästä ollaan tunnin verran. Käydään sisällä syömässä yms. Sen jälkeen nukkuu yleensä päikyt pihalla vaunuissa. Illalla (klo18 aikoihin) käy vielä usein isän kanssa jonkin aikaa pihalla touhuilemassa, yleensä 30-40min.

Lapsella ikää 1v 2kk

Vierailija
22/28 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aamupäivästä ollaan tunnin verran. Käydään sisällä syömässä yms. Sen jälkeen nukkuu yleensä päikyt pihalla vaunuissa. Illalla (klo18 aikoihin) käy vielä usein isän kanssa jonkin aikaa pihalla touhuilemassa, yleensä 30-40min.

Lapsella ikää 1v 2kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksa olla lapsen kanssa niin pitkään ulkona, ainakaan kun hän ei ole niin kovin aktiivinen vielä 1v3kk iässä. Ja nyt kun on kurarukkaset ja paljon vaatetta, niin ehän niissä voi liikuakaan nin hyvin kuin kesävaatteissa! Ulkona ollaan puolesta tunnista tuntiin päivässä, yhden kerran. Hän nukkuu kyllä ulkona 2-3h päikkärit. Ja välillä käydään pitkillä vaunulenkeillä, osan ajasta yleensä nukkuu.

Vierailija
24/28 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

empiirinen tutkimus? Aika härskiä väitettä! Taitaa olla provoa tämäkin.

Näyttäisi siltä että me miehet olemme tehokkaampia kotona kuin te äidit. Olen erittäin ylpeä taidoistani. Väitän että pimppia lukuunottamatta miehenne olisivat tyytyväisempiä minuun kodinhoitajana kuin teihin.

T: 11cm mies

Toiminnassani saattaa ilmetä tiettyjä militaarisia piirteitä.

Todisteeksi teen teille youtube videon. Näytän miten puen 3 lastani alle 3 min täyteen talvivarustukseen! Todisteena siitä että se olen minä, pidän 11cm mies t-paitaa ylläni, jonka ehkä voi tulevaisuudessa tilata kotiinsa kohtuulliseen hintaan tietenkin.

T: 11cm mies

Vierailija
25/28 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en todellakaan näe syytä miksi pitäis olla 4h päivässä ulkona 1-vuotiaan lapsen kanssa...!!! Mulla on muutakin tekemistä kuin ulkoilu, siis kotihommia jne. Isommat lapset on siten erikseen, mutta en kyllä heidänkään kanssa olis niin pitkään ulkona kuin erikoistapauksessa.

Vierailija
26/28 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulisi hulluksi jos joutuisin kökkimään ulkona 5 h päivässä 1 v:n kanssa.

Eiköhän joku 1-3 h ole realistisempi.

Vierailija
27/28 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaostokset hoituu samalla reissulla ja lihaskuntotreenit puistossa.

Lapset nukkuvat pidemmät unet ulkoiltuaan.

Sillä voittaa omaa aikaa jopa 4 tuntia. Eli 5h ulkoilu antaa takaisin! Ajatelkaapa sitä nuoret ja laiskat vanhemmat.

Vierailija
28/28 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulisi hulluksi jos joutuisin kökkimään ulkona 5 h päivässä 1 v:n kanssa.

Eiköhän joku 1-3 h ole realistisempi.

Onhan nyt ulkona enemmän tekemistä ja näkemistä kuin sisällä! Aika menee siivillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän