Minkä merkkilaukun ostaisit ja miksi, vai ostaisitko ylipäätään?
Kommentit (28)
kaikki tavarat kuljetan. No onhan sekin jonkinsortin merkkikassi.
Olen akateeminen, Espoossa asuva virkanainen.
en tarvi enempää. Chanelin 2.55 on klassikko.
punaisen Birkin Bag'in. Uupuu vielä n. 10 000€...
En kertakaikkiaan keksi mitään syytä, miksi haaskaisin rahani johonkin merkkilaukkuun. Mieluummin matkustelen muutaman kerran vuodessa koko perheellä ja kahden kesken miehen kanssa.
jos rahaa olisi :) Oletuksena siis tosiaan se että tykkäisin laukusta muutenkin JA että merkki ei hyökkää silmille - minusta logoa rääkyvät vaatteet ja asusteet ovat moukkamaisia.
Chanel 2.55 medumina tai isona
Guccin shopper-mallinen
Diorin Saddle
esim. Ted Baker, Tiger of Sweden tai Marco Poolo. Hintaa 200-300€.
saisi täyttymyksen, kun olalla heiluisi ylihintainen merkkikassi.
Guccin shopper-mallinen
Diorin Saddle
Longchampin, Marc O'Polon ja Guessin kaveriksi. Tosin toista Guessia olen katsellut jo kaupoista, mikään ei vielä ole miellyttänyt silmää.
Jos vaihtoehto on saada täydellinen unelmalaukku / -takki / -kengät, niin kyllä mä olisin pikkuisen onnellisempi kuin jos joutuisin tyytymään johonkin mistä en tykkää.
Mieluummin minä myös esim. syön ruokaa joka maistuu hyvltä ja olen sellaisten ihmisten seurassa joiden kanssa viihdyn.
Mutta ainakin mulla olisi sitten kaunis laukku :)
Guccin shopper-mallinen
Diorin Saddle
mulla on 3 Mulberrya ja 1 Tosca Blu ja 1 Longchamp ja (1 Guess), suluissa siksi, kun kaikkien mielestä ei ole mikään "merkkilaukku"
Täällä päin (Eurooppa) sitä ei pidetä kai merkkilaukkuna, mutta USAssa kylläkin :)
USAa Guess on merkkituote? Meidän lähioutletista sitä saa parilla kympillä (taaloja)....
En erityisemmin pidä siitä. Se on ihan muovisen näköinen. Enemmän tykkään mun italiasta ostetuista upeista nahkalaukuista, jotka maksoi murto-osan siitä Vuittonistasta.
Ostan sellaisen, joka on käytännöllinen ja miellyttää silmää.