Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tokaluokkalaisen pojan luokkakaveri oli meillä

Vierailija
08.10.2010 |

eilen 1. kertaan pelailemassa. Viipyi todella pitkään eli 19:30 asti ja lopuksi pyysi pojaltani peliä lainaksi.

Omani oli vähän hölmistynyt ja olisi varmaan antanutkin levyn, mutta siinä kohtaa puutuin peliin ja sanoin ettemme lainaa, mutta täällä voit käydä pelaamassa.

Mites muut av-mammat, olisitteko lainanneet pleikkapelilevyä tokaluokkalaisen luokkakaverille?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoinen periaate, että me ei lainata meidän pelejä kenellekään, eikä meidän poika lainaa keneltäkään pelejä. Jos peli menee rikki niin kuka sen korvaa? Eikä ne ole ihan mitään halpoja.

Vierailija
2/6 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa tokaluokkalainen poika - ja pelejä ei lainata. Kyseessä mielestäni kalliit tavarat. Tosiaan meille voi tulla sitten pelailemaan.

Useimmiten se lainaushalu koskee juuri sitä uusinta ja kalleintakin peliä, jos se sitten hajoaa kaverin käsittelyssä, on soppa valmis, kuka korvaa, jne. selvittelyt. Alusta asti selvä homma, pelejä ei lainata, niin meillä ainakaan ei asiasta ole kapinoitu, ja pojan itsekin helpompi sanoa suoraan ettei saa lainata jos asia nousee esiin vaikka toisen kaverin kanssa. AInakin meillä hyvin harvassa ne kodit jotka pelejä antavat lainata, taitavat silloin kyseessä olla jotkin vanhat pelit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jollakulla on peli, johon on itse jo kyllästynyt ja aina kaverilla on jokin, joka kiinnostaa enemmän. Näin kumpikin saa uuden pelin kokeiltavakseen, ja samalla opetellaan vähän asioista sopimista ja suunnittelua. Ikinä ei ole pelit menneet rikki omassa tai muiden käytössä, ja kun tosiaan vaihdetaan vaan pelejä joita ei itse juurkiaan enää pelaa, se ei olisi hirveän vaarallistakaan.

Ap:n tapauksessa minäkään en olisi antanut peliä mukaan, mutta voisin myöhemmin jutella poikani kanssa, mitä mieltä hän on esim. tuollaisesta vaihtamisesta.

Vierailija
4/6 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pelit vaihdetaan toki jossain vaiheessa takaisin, niin ei tarvii hirveästi miettiä, oliko toisen peli arvokkaampi.

Aina jollakulla on peli, johon on itse jo kyllästynyt ja aina kaverilla on jokin, joka kiinnostaa enemmän. Näin kumpikin saa uuden pelin kokeiltavakseen, ja samalla opetellaan vähän asioista sopimista ja suunnittelua. Ikinä ei ole pelit menneet rikki omassa tai muiden käytössä, ja kun tosiaan vaihdetaan vaan pelejä joita ei itse juurkiaan enää pelaa, se ei olisi hirveän vaarallistakaan.

Ap:n tapauksessa minäkään en olisi antanut peliä mukaan, mutta voisin myöhemmin jutella poikani kanssa, mitä mieltä hän on esim. tuollaisesta vaihtamisesta.

Vierailija
5/6 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan, jos joku tulee ekaa kertaa

Vierailija
6/6 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos kaverit tulee meillä leikkimään niin sitten leikitään eikä pelailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä