Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku muu sortunut ostamaan

Vierailija
08.10.2010 |

Rosenlew-jääviileäkaapin lasihyllyin, Made in Sweden? Ja sitten se varsinainen kysymys, miten ihmeessä saa lasihyllyt pestyä niin että sieltä muovisen kehyksen alta saa töryt pois?

Olen tämän ongelman kanssa tapellut kohta neljä vuotta, hirveästi on muotoiltu tuo kehys johon on lasihylly pujotettu mutta en minä ainakaan saa sitä irti, jos hyllylle kaatuu jotain ja pyykäisee vain pois voi hyllyn alapuolelta sieltä välistä löytää kivan kasvuston, ARGH!

Saisiko täältä apua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli.

Mulla on mielikuva että äitini on joskus ottanut noita lasihyllyjä irti niistä muovikehyksistä. Periaatteessahan sen pitäis "takakautta" onnistua niin että vääntää sen pidikkeen pois edestä ja vetää hyllyn ulos kehyksistä.

Tosi epäkäytänölliset

Vierailija
2/3 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne saa sieltä irti. katsopas käyttöohjeesta apuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisin väänsin sen takaosan pidikkeen yli lasin, tuskin suunnittelijalle on tullut edes mieleen että lasin ja muovikehyksen väliin voi jotain mennä.

Oli muuten ensimmäisellä jääkaapin suursiivous kerralla kiva yllätys kun huomasin kuivuneet ja homeiset mehut hyllyn alapinnalla, sinne ei edes näe kaapin normaalissa käytössä.

Kakkoselle kiitos ilman sinun rohkaisuasi en olisi edes uskaltanut yrittää, en tosin uskaltanut kokonaan vetää lasia pois, en olisi saanut voimillani sitä takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi