Oletko ollut varatun kanssa?
Kommentit (15)
enkä ikinä tule olemaan. en pystyisi arvostaamaan itseäni jo vajoaisin niin alas. itsetuntoni on kohdillaan.
myöntää että olen, muutamankin kerran... Mä luulin ja halusin sen olevan vain seksiä, mutta miten ne miehet jäikin sitten siihen roikkumaan....
ne ovat käteviä. Niiltä saa, mutta eivät jää nurkkiin pölyttymään. Ja tämä ei ole provo vaan ihan oikea mielipide.
Halut ne on hiirelläkin, eikä lapseni tarvitse kärsiä seksisuhteistani.
ja montakin kertaa. Tällöin en itse hakenut vakavaa suhdetta vain seksiä ja hetken kainalon lämpöä.
valitettavasti...mutta kaipasin niin kovasti sitä hellyyttä mitä siitä sain.
selvisi jälkikäteen että herra palomies ja panomies on myös varattu
Meillä oli useiden vuosien suhde. Hetkeäkään en ole katunut, antoisaa aikaa.
Oma mieheni asui ulkomailla ja suhteemme oli sen takia katkolla. Varattu mies eli avoliitossa. Halusin häneltä vain seksiä, en muuta. Lopetin suhteen, kun he alkoivat odottaa lasta.
Ja kaikille avoliitossa oleville tiedoksi, että ainakin minulla raja kulkee avioliitossa tai lapsissa. Avoliitossa oleva lapseton mies on vapaata riistaa.
useita kertoja nuoruudessa.
En tekisi sitä enää.
hyvä laittaa humalatilan piikkiin.
Itsekin olen varattu. Kummankaan puolisot eivät halua seksiä, me sen sijaan haluamme. Tämä on näppärä järjestely.
ja varmaan olen tulevaisuudessakin. Itsekin olen varattu. Mut anti mennä vaan. Ei oo, ku tää yks elämä... ;)
Kaksi kertaa. En tiennyt heidän olleen varattuja, toinen vielä pyyteli numeroa ja kertoi kuinka haluaa tavata uudestaa ja tutustua jne. Näin hänet kaupassa tyttöystävänsä kanssa, en vastannut puheluihin.
sanoi elävänsä huonossa parisuhteessa : /