Naurettavaa kun BB voi poistaa asukkaita ILMAN syytä
kuten Paul nyt ja viime vuonna se tyttö (marianne tms)
Kummankaan poistamiseen ei mitään järkevää syytä.....
Kommentit (12)
Samaa mieltä. Mutta sehän kuuluu just tuohon formaattiin: isoveli voi tehdä mielivaltaisia päätöksiä ihan milloin vain tahtoo eikä sen tarvitse selitellä tekojaan. Ihmetyttää kyllä tämä Suomen BB:n toiminta, mun mielestä muualla maaillmassa ei tyyppejä olla poistamassa talosta noin hanakasti ilman mitään oikeita syitä...
Poistaisi itsensä ja lupaisi, ettei palaa televisioihimme enää ensi syksynä.
Ei ainakaan BBn sivuilla lue mitään mistään..
mitä Paul esimerkiksi oli tehnyt ? Itsehän sanoi että olisi halunnut jäädä... ja helppohan sitä BB:n on sanoa "henkilökohtaisista syistä" kun syitä ei ole ja jotian pitää keksiä
Ihan outoa, ei muualla maailmassa ole tuollaista
Eikö ne tuotannossa tajua, että just tuollainen epälooginen poistaminen ja keksittyihin henkilökohtaisiin syihin vetoaminen vähentää katsojalukuja? Just eilen taisi olla isot lööpit, miten BB on tänä vuonna jäänyt edellisvuosien katsojaluvuista selkeästi. Monet katsojat ovat tuossa ajassa ehtineet jo kiintyä henkilöihin ja luonnollista on, että jos suosikki katoaa joukosta, saattaa se katsominenkin loppua.
BB poistaa, syyt muka henkilökohtaiset, ja poistettu asukas julistaa seuraavaksi julkisuudessa, että olisi itse tahtonut jäädä. Ei mitään järkeä. Eipä tarvitse BB:tä paljon tämän kauden jälkeen katsella:meno on niin laimeaa, ettei seuraavaa ole tulossa...
kato ne voi tehä ihan mitä ne haluu siel beebees, eiks oo epistä
BB voi tehdä ihan mitä se haluaa.
Jos sulle ei kerrota syytä niin olet aivan tuohduksissa, kun et pääse rääpimään toisten henk koht asioita.
itse pois. Ja kommentti, että halusi jäädä, koski siis ilman niitä henk.koht syitä. Eli jos niitä ei olisi, niin olisi ollut kiva jäädä.
beebeetä ei ole pakko katsoa, kuin ei myöskään strömsötä eikä muutakaan tekopirteetä paskaa
on niil asukkailla varmaan ollu ihan hyvät syyt, joita ei vaan haluu jakaa julkisuuteen.