Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekee pahaa katsoa, kun jotkut käyttää liian pientä takkia

Vierailija
08.10.2010 |

Takki saattaa istua vyötäröltä, mutta rinnat on väkisin sullottu takin sisään. Tai sitten selkäläskit tursuaa toiselta puolelta. Ihan vinkkinä, että se ei tee yhtään hoikemman näköiseksi, jos ostaa liian pienen koon vaan päinvastoin. Katsokaa joka kulmasta miltä se takki näyttää ja ostakaa vasta sitten. Ja miettikää myös että mahtuuko alle paksu neule.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitäis valita sopiva takki näistä peräti(!!!!) kahdesta takista.

Tokihan tuolla on muita istuvia paitapuseroita etc...mutta valittamiasi takkeja peräti 2 kappaletta.

Siis ulkotakkeja. Ja sopivatko edes suomen talveen...

tosi hyviä (hyödyttömiä) linkkeja...haloo!

http://www.bravissimo.com/products/clothing/coats-and-jackets

Vierailija
2/18 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ala sinulle etsimään sopivaa takkia, enkä niin väittänytkään että alkaisin. Ihan itse saat etsiä :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole varaa ostaa uusia. Pakko kulkea 10 vuotta vanhoissa.

Vierailija
4/18 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä haluan näyttää paljasta pintaa.

Miehet tykkää. Niin se sun miehesikin tykkää, vaikka toisin sanoo...sinun kuullen.

Vierailija
5/18 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä minä sille voin, että nykyajan vaatteet tehdään rinnattomille naisille. Koskee niin muotoonleikattuja takkeja kuin paitapuseroitakin. Jos otan niin ison koon että se sopii ongelmitta rinnasta, niin takki/paita ei istu muualta.

Vierailija
6/18 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka lihonut ja ei ole varaa uuteen takkiin. Yhyy nyt sen sekjäläskit näkyy mä en kestä. -tai jos joitain ihan vaan ei kiinnosta kelle selkäläskit näkyy tai kenelle tekee pahaa katsoa niitä.. Muillehan se kuuluukin, miltä toiset näyttää.

Vierailija
7/18 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se tosiaankaan näytä hyvältä, jos ostan pelkille rinnoille sopivan takin

Vierailija
8/18 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta takki, joka on sopiva rinnoista ja jossa on vyötäröllä säädettävä vyö. Näin voit itse säätää sen omalle vyötäröllesi sopivaksi. Paitapuserossa sama juttu, voit kuroa sen vyötäröltä leveällä vyöllä. On kauhean näköistäkun vaate kinnaa rintojen kohdalta. ap

Minkä minä sille voin, että nykyajan vaatteet tehdään rinnattomille naisille. Koskee niin muotoonleikattuja takkeja kuin paitapuseroitakin. Jos otan niin ison koon että se sopii ongelmitta rinnasta, niin takki/paita ei istu muualta.

Vierailija
9/18 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikkei takissa olisikaan vyötä, voit itse lisätä sen siihen. Tähän tapaan:

http://focusonfashion.indiedays.com/files/2010/09/IMG_1368.JPG

ap

Vierailija
10/18 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkös, että moni kulkee vanhoissa ja liian pienissä vaatteissa ihan köyhyyttään.

Vierailija
11/18 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takki on niin kireä että kun takana on helmassa halkio, se pönköttää avonaisena kun ei mahdu kiinni

Vierailija
12/18 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen näkee, onko uusi takki päällä. Juuri äskettäin näin naisen, jolla oli Vilan valkoinen villakangastakki päällä ja se näytti niin pieneltä, että pelkäsin saako nainen ollenkaan happea :D ap

Tiedätkös, että moni kulkee vanhoissa ja liian pienissä vaatteissa ihan köyhyyttään.

Vierailija
13/18 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen näkee, onko uusi takki päällä. Juuri äskettäin näin naisen, jolla oli Vilan valkoinen villakangastakki päällä ja se näytti niin pieneltä, että pelkäsin saako nainen ollenkaan happea :D ap

ja on muuten köyhä

Vierailija
14/18 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikkei takissa olisikaan vyötä, voit itse lisätä sen siihen. Tähän tapaan:

<a href="http://focusonfashion.indiedays.com/files/2010/09/IMG_1368.JPG" alt="http://focusonfashion.indiedays.com/files/2010/09/IMG_1368.JPG">http://focusonfashion.indiedays.com/files/2010/09/IMG_1368.JPG</a&gt;

ap

Tuossa sitä nähdään kuinka rumia säkittävät vaatteet ovat, vaikka kuinka kuroisi vyöllä.

Vierailija
15/18 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkuthan vievät kirpparille ihan uusiakin vaatteita myyntiin, joten kyllä se mahdollista on.

Vierailija
16/18 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/18 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin G-kuppilainen, muuten kokoa 34.

Vierailija
18/18 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vyönkin poistaisi. Laitoin vain esimerkiksi siitä vyön käytöstä. Mutta jos tuo näyttää mielestänne liian suurelta takilta, niin voin ymmärtää miksi katukuvassa näkyy näitä makkarankuoria. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan