Meillä autistikehareilla sekasikiöillä on nyt PRIDEkuukausi menossa 🥳🎉🏳🌈🏳🌈🏳🌈🏳🌈🏳🌈
Kommentit (8)
Ideoidaan Huorikselle oma pride-lippu! Mitähän siinä olisi? Jos haluaa lähestyä asiaa graafisella ilmeellä (eikä esim. talvisaappaan tai makuupussitakin kuvalla), siinä voisi olla vihreä pallo (eli vihreä kuula) ruskealla (paska) pohjalla. Olisko tää hyvä vai löytyykö parempia ehdotuksia?
Vierailija kirjoitti:
Ideoidaan Huorikselle oma pride-lippu! Mitähän siinä olisi? Jos haluaa lähestyä asiaa graafisella ilmeellä (eikä esim. talvisaappaan tai makuupussitakin kuvalla), siinä voisi olla vihreä pallo (eli vihreä kuula) ruskealla (paska) pohjalla. Olisko tää hyvä vai löytyykö parempia ehdotuksia?
Koita jaksaa jankata ja vauhkota vielä sellaiset 12 tuntia ja risat.
Kaikkea se avohoito elättää, kuten ap.
Saatat hyvinkin olla kehitysvammainen kun luulet että pride liittyy jotenkin autismiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, ei mulla ole aikaa niin kauan täällä sun kanssa pyöriä. Mä meen nyt syömään hieman ja sitten kauppaan. Illalla pitää käydä töissä. Mutta eiköhän täältä löydy seuraa sulle ilman muakin. Voitte vaikka ideoida yhdessä sulle tota pride-lippua, jos tuo mun ehdotus ei miellytä. Adjö!
Vierailija kirjoitti:
Saatat hyvinkin olla kehitysvammainen kun luulet että pride liittyy jotenkin autismiin.
Et siis tiedä sitä että autistit ovat yliedustettuja sukupuolidysforiaa kokevissa, therianeissa (jotka osallistuvat Prideen) ja polyamorisissa?
Autismikirjon lasten joukossa epätyypillinen sukupuolikokemus on poikkeuksellisen yleistä, toisaalta monet autismikirjon nuoret ilmaisevat sukupuoleen liittyviä pohdintoja vasta murrosiässä. Nuorilla sukupuolidysforiasta kärsivillä autismikirjon häiriön esiintyvyys on 20-kertainen, aikuisilla 10-kertainen väestöön suhteutettuna.
https://www.autismilehti.fi/autismikirjon-hairio-ja-sukupuolikokemus/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, ei mulla ole aikaa niin kauan täällä sun kanssa pyöriä. Mä meen nyt syömään hieman ja sitten kauppaan. Illalla pitää käydä töissä. Mutta eiköhän täältä löydy seuraa sulle ilman muakin. Voitte vaikka ideoida yhdessä sulle tota pride-lippua, jos tuo mun ehdotus ei miellytä. Adjö!
Mitähän muuta tämäkin henkilö näkee ja kuulee? Äänet epäilemättä kertovat.