538 lastenkirjaa
Tänään siivoilin lasten yläkaapeista pois turhaa tavaraa ja 538 lastenkirjaa olis nyt lähdössä jonnekin. Klassikoita otin pois joukosta säästettäväksi. Mietin myymistä, onhan ne aikalailla maksaneet. Aikoinaan tilattu kirjakerhosta ja ostettu on paljon ja lahjaksi saatu. Mitä noille tekis?
Kommentit (9)
tulis, jos möis vaikka 1e/kirja. Kirjat on hyväkuntoisia. Mutta toisaalta lähteä nyt myymäänkään niitä, on siinäkin oma hommansa. Pitää miettiä jos veis sairaalaan tai voisko noita lahjottaa jouluksi vähävaraisille kun on käytettyjä kuitenkin, mutta hyväkuntoisia kaikki???
ap
Lahjaksi saatu on lapsen. ja jos ne on viihtyneet siellä yläkomerossa vuosia, miksi ei jatkaisi vihtymistä edelleen.
Kannatko samalla miehen kirjat pois kotoa?
kysymässä ottavatko myyntiin niitä ennekuin viet kaikki kirjat heille. Kuluneita kirjoja eivät ota joten ne voisit sitten lahjoittaa päiväkoteihin ja sairaaloihin.
Tai menet kirppikselle ja myyt siellä 1 e kirja!
Lahjaksi saatu on lapsen. ja jos ne on viihtyneet siellä yläkomerossa vuosia, miksi ei jatkaisi vihtymistä edelleen. Kannatko samalla miehen kirjat pois kotoa?
niitä en ole pois laittamassa. Lahjaksi on saatu lähinnä Mauri Kunnasta. Ne on iättömiä kirjoja joista en luovu, vaikka lapsilla ei kiinnostakaan. Ja miksi ei kirjakerhon kirjoista maksettaisi esim 1e/kirja? Ovat ne maksaneet kuitenkin useamman euron kun on ostettu.
ap
Mutta lähinnä nyt mietin tuota jouluhommaa, voisiko niitä lahjoittaa vähävaraisille?
kirjakerhojenkin kirjoja hintaan 2,50e. Muksu tykkää varsinkin Aku Ankka -aiheisista.
Meilläkin paljon kirjoja, mutta itse kyllä haluan säästää ne kaikki. Lapset saa osan niistä omille lapsille aikanaan ja osa on meillä sitten "mummolakirjoina" :)
Itse lahjoitin hyväkuntoisia kirjoja sairaalan lastenosastolle, oli muistissa kun itse olimme siellä + oli kova tarve saada aikaa kulumaan hoitojen välissä.
Kannattaa kysyä, siellä kirjoille on varmasti kovasti käyttöä!
osa päiväkoteihin, lastenkoteihin tai Pelastusarmeijan keräyksiin. Menevät tarpeeseen.
Tuon määrän voisi jakaa jo useampaan paikkaan. Päiväkoteihin, sairaaloihin ym.
Jos myydä aikoo, niin divarit ja huutonet lievevät parhaita väyliä.