Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te varatut, jotka olette ihastuneet johonkin toiseen mieheen, kerrotteko tästä kellekään?

Vierailija
07.10.2010 |

Vaikka siis ei olisi muuta kuin sun oma kaukainen haave tai sanotaan flirttiä puolin ja toisin vailla mitään sen enempää. Vai pidätkö omana tietonasi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saahan sitä ihastua mutta siihen se saa jäädä.

Vierailija
2/6 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ottaa asian melko rajusti. Ei nuku öisin ja nyt ollut 5kk masennuksen takia sairaslomalla.

Hän on vainoharhainen ja hyvin epävarma mies.

Olen kyllä kertonut etten ala suhteeseen ihastusteni kanssa vaan olen vain ihastunut ja fantasioin heistä.

Mieheni tahtoisi olla ainoa ketä fantasioin, ikävä kyllä se on mahdotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ottaa asian melko rajusti. Ei nuku öisin ja nyt ollut 5kk masennuksen takia sairaslomalla.

Hän on vainoharhainen ja hyvin epävarma mies.

Olen kyllä kertonut etten ala suhteeseen ihastusteni kanssa vaan olen vain ihastunut ja fantasioin heistä.

Mieheni tahtoisi olla ainoa ketä fantasioin, ikävä kyllä se on mahdotonta.

Miksi ihmeessä kerrot tuollaiselle tai ylipäätänsä miehellesi??? En käsitä, oma mies nyt on viimeinen jolle kerrotaan tuollaiset!!

Vierailija
4/6 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos tunteet kuumenee liikaa, jätän sen kertomatta. Parhaalle ystävälleni olen kertonut enemmänkin.

Vierailija
5/6 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeksi tälle toiselle miehelle kerroin tunteistani. Tilanne on vanha juttu, joka on jatkunut jo 3v., joten ei ollut mikään suuri paljastus :)

Vierailija
6/6 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tuli räyhäämään työpaikkalleni ja nolasi minut sekä itsensä...

Sen lisäksi ei noteeraa minua mitenkään ja mököttää. Mykkäkoulua on jatkunut jo melkein vuoden verran. Lapsille esitämme isää ja äitiä. Kaduttaa vähän. Mies myös kuuli vahingossa ystävältäni uudesta ihastuksestani, eikä sekään auttanut asiaa.

Muslimit ovat viisaita. Islam on tavallaan viisas. Naisen olisi parasta pysyä kotona verhottuna. Meidän heikkous on ihastua herkästi uusiin ihmisiin.