Määrittele, mitä tarkoittaa merkkivaate. Vastauksessa ei saa mainita yhtään tuotemerkkiä nimeltä.
Kommentit (10)
Merkkivaatteet ovat yleensä toki kalliimpia kuin normaalit vaatteet, mutta hinta on sen väärti. Itse käsitän sen näin: -kalliimpi hinta -parempi laatu -siinä on merkki tai logo -se on hienompi
hiukan laadukkaampia vaatteita ovat nuo tavallisesta tavaratalosta ostetut. Mutta nuo hienosto merkkiset, ne eivät eroa laadultaan.
Joten merkkeihin satsaaminen onkin rahan tuhlausta. Saat ihan totta yhtä hyvän vaatteen jos ostat edullisempaa.
menee kaupaksi huuto.netissä. Muut ei :D
Merkkivaatteessa on jossakin saumassa tai vastaavassa lappu, jossa on tuotemerkki. Se voi olla symboli tai sitten merkin nimi on ilmaistu kirjaimin. Kuluttajan odotetaan tunnistavan merkin ja ostavan vaatteen osittain sen perusteella. Merkkivaatteen valmistaja tukee vaatteen myyntiä mainonnalla ja viestinnällä, jolloin kauppiaan ei tarvitse mainostaa niin paljon.
menee kaupaksi huuto.netissä. Muut ei :D
jossa maksetaan vain siitä merkistä, koska hinta ei ole enää missään suhteessa laatuun. Maltillisemmissa tapauksissa myös laatu voi vaikuttaa, mutta silloin ne eivät ole todellisia Merkkivaatteita.
vaikutusvaltaa ja arvostusta ryhmässään.
tärkeämpi kuin jumala. Merkkivaatteesta on tullut ihmisen uusi uskonto. Se määrittelee identiteettimme, koska itse emme enää osaa sitä tehdä - ostamme sen itsellemme.
Laadukas materiaali, riippuu ihan miten tuotetta markkinoidaan.
Merkkivaatteet ovat yleensä toki kalliimpia kuin normaalit vaatteet, mutta hinta on sen väärti.
Itse käsitän sen näin:
-kalliimpi hinta
-parempi laatu
-siinä on merkki tai logo
-se on hienompi