Kalleimmat harrastukset top 10:?
Laita pinoon,ainoat mitä tiedän superkalliita on pianotunnit.
Kommentit (116)
Ratsastus: kausikortti 800€ + varusteisiin 200€/ vuosi
Golf: pelioikeus 1000€/ kesä tai pelimaksut 40-90€/ kierros + mailasetti n. 1000€ + varusteisiin 200€/ vuosi
Laskettelu: perheen alppimatka 5000€/ vko... + aina saa olla ostamassa uusia varusteita
Veneily: vene 100 000€ + varusteita monella tonnilla + satamamaksut 20-30/ yö + bensat
Ja joo, kaikki meidän perheen harrastuksia...
Maastohiihto. Ainakin kun teini kilpailee SM-tasolla.
Ratsastus. Tunnit pk-seudulla helposti 50e krt muutaman kerran viikossa, kisamaksut, erikoisvalmennukset, varusteet (saappaat voivat maksaa esim 500e). Jos omaa hevosta mielii, laadukkaan hevosen saa 20 tuhannesta eurosta ylöspäin, kuukaudessa saa uppoamaan muutamia tuhansia hevoseen. Ratsastuksessa vain taivas on rajana.
Ratsastus, jääkiekko, alinomainen matkustelu, pianotunnit, taitoluistelu, oman hevosen pito
Taitoluistelu, yksinluistelun kilparyhmässä 380e/kk.
Moottoriurheilu eri muodoissaan, niistä ei taida halpaa löytyä etsimälläkään. Kalleimpana tietysti ilmailu.
Ratsastuksen lajeista poolo ja eri vaunulajit. Niissä ei riitä yksi hevonen vaan niitä pitää olla useita.
Hyvää noissa lajeissa on tietysti se, ettei lajin parissa tarvitse seurustella pers'aukisten kanssa.
Yliäänilentokoneen pito, lintubongaus mestaruustasolla, Formula 3000 omasta pussista, hevospoolo, lainelautailu.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 23:08"]Maastohiihto. Ainakin kun teini kilpailee SM-tasolla.
[/quote]
Pitääkö EPO maksaa itse?
Purjehdus -optimistijollapurjehdus kansainvälisellä tasolla... Purjehdus (perhe tai kilpa) on varmaan myös niitä taivas kattona lajeja....
Mulla menee hevoseen n 600e kuussa.
Mulla menee hevoseen n 600e kuussa.
:D jaa ett pianonsoitto kallista :DD verrattuna muihin
Ratsastus kilpatasolla. Hevonen 30 000€ ja sen ylläpito, kuljetuskalusto, varusteet jne.
Ratsastus kilpatasolla. Hevonen 30 000€ ja sen ylläpito, kuljetuskalusto, varusteet jne.
Karting. Siis sillä tasolla että lähdetään Euroopan kisoihin onnea kokeilemaan. Pitäis myydä talo jos siihen lähtis...