TICKETIN OSTAMINEN KANNATTAA: Paras jälleenmyyntiarvo
Viime vuonna olin ostanut lapselle Ticketin haalarin ja möin tänä syksynä pois samalla hinnalla kuin millä olin ostanut. Kestävä tuote ja hyvä jälleenmyyntiarvo.
Kommentit (29)
5 jatkaa. Lisäksi suuresti ihmettelen miksi joku suostuu maksamaan vanhasta haalarista yhtä paljon kuin olet maksanut. Onko ihmiset hulluja ?
En ikinä maksaisi juuri mitään käytetystä vaattesta, varsinkaan haalarista.
että Ticket voisi olla hyvä haalari lapselle ja siitä saisi vielä saman summan pois kun mitä siihen on laittanut. Meidän lapselle ostetaan uusi haalari, "lapsella on oikeus uuteen toppapukuun", se on kestävä ja sen saa vielä myytyä pois. Kotihoidontuella olevalle vinkki, köyhän ei kannata ostaa halpaa ja huonoa. Juuri nyt ostin 40% alennuksella uuden Ticketin ja myyn sen ensivuonna ja saan vähintään saman rahan takaisin kuin mitä nyt siitä maksoin.
Ja sen voi myydäkin. Mieluummin ilmaiseksi vuodessa haalari kuin 50-100 e heittää johonkin reiskaan tai raiskoon.
meuhkata haalareissaan, ja ne myydään eteenpäin sitten semmoisena kuin ovat ja niistä sen kunnon mukaan maksetaan. Kyllä mulle vaan kelpaa jokainen euro, jonka saan edellisestä niihin seuraavien haalaredein ostoon. Jos rahaa olisi niin ettei paskalle taipuis, niin sitten lahjottaisin, toki :). Eikä se haalari yhdestä pesusta juuri muuks muutu. Itse ostin käytetyn (joskaan mitään käytön jälkiä ei näy) haalarin ja tasan on samassa kunnossa kuin kaupan tangoissa roikkuvat..yhtä ilmava ja muhkea. Ja itse suosin Tickettejä, koska ovat kauniita (yksivärisiä..ei riekalekaistalehaalareita), kestäviä ja mukavat lapsen päällä.
Mutta meillä ainakin ostetaan yhden ticketin hinnalla kolmelle lapselle ihan hyvät ja lämpimät haalarit. Ei vaikka kuinka olisi hyvä jälleenmyyntiarvo tulisi mieleen laittaa niin järjettömiä summia lapsen käyttövaatteeseen!!
Ja kyllä nuo meidänkin haalarit on kauppansa tehneet jälkeenpäin. Ei tosiaan samaan hintaan kun ostaessa, mutta hyvin niistä on rahaa takaisin saanut!
Ja sen voi myydäkin. Mieluummin ilmaiseksi vuodessa haalari kuin 50-100 e heittää johonkin reiskaan tai raiskoon.
Minusta on lähinnä tyhmää olla ajattelematta MYÖS jälleenmyyntiä.. 8). Tietenkin ensin tulevat haalarin ominaisudet ja ulkonäkö, jotka Ticetteissä on kohdillaan...mutta sen lisäksi se on järkevä hankinta :)
jotka ostavat lapsille vaatteita niiden jälleenmyyntiarvon perusteella. Minusta lapselle pitää ostaa vaatteet lapsen omaa käyttöä varten, ja sitten JOS niistä jää jotain jäljelle, niitä voi myydä eteenpäin. Koskaan en ole ostanut lapselle jotain vaatetta sen takia, että ajattelen saavani siitä vielä niin-ja-niin-paljon rahaa myydessä.
Ja meillä on myös Tickettiä, mutta sitäKÄÄN en osta eteenpäin myytäväksi. Voi olla että myyn, jos kahden lapsen jäljiltä haalari tai puku on vielä käyttökelpoisessa kunnossa, mutta yhtä todennäköisesti annan sen eteenpäin jollekin tarvitsevalle.
Ja rahaa meillä ei todellakaan ole niin ettei paskalle taipuisi, mutta sen verran, että lapsille voidaan ostaa asialliset vaatteet ajattelematta sitä, mitä niistä pitäisi joskus takaisin saada...
Minä myös annan vanhat ilmaiseksi pois ja lapsi saa käyttää ihan vapaasti vaatteitaan. Ihmetyttää tällainen. Olen muuten joskus ollut tosi nolona kun eks työkaveri oletti että ostan hänen kahden lapsen vanhat vaatteet.
En tosiaan mieti lastenvaatteiden jälleenmyyntiarvoa! siis haloo ja ne ticketit on pääsääntöisesti rumia, kovia ja jäykkiä. Sen takia ne eivät ilmeisesti kulukaan.
Mielestäni lapsella on oikeus uuteen toppapukuun, joka on ekan käyttötalven lämmin ja ilmava. En oleta että kukaan pitää meiltä saatua haalaria lapsen ainoana pukuna vaan enemmän varapukuna.