Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lukkisketju TAAS poistettu?! MIKSI?

Vierailija
07.10.2010 |

Ymmärrän että se ketju poistettiin, missä oli lukkiksen/trinsessan oikee nimi, mut tossa toisessa (PITKÄSSÄ) ei ollut nimeä eikä mitään tunnistettavaa, eikä herjoja. MIKSI häntä suojellaan ja paapotaan?

Kommentit (515)

Vierailija
21/515 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen auton myyntiin koskaan sitä söpöstys kuvaa??Kaikkea kanssa ja jäiköhän nekin lopulta myymättä?

Vierailija
22/515 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sillä on myynnissä Kik Kidin housut jotka lukkis osti elokuussa :/

http://www.huuto.net/kohteet/kik-kid-velourhousut-104-cm-vari-kaunis-to…

ei niinko päätä eikä häntää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/515 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tän hetkisen huudossa olevan paketin vaatteet. No huh huh mitä toimintaa taas!

Vierailija
25/515 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä eilen oli puhetta!!! En viiti ite liittyä facebookiin vaan sen takia, vaikka olenkin kyseisestä myyjästä varottanut siskoni päivityksen kautta.... ;).

Kannattaa tommosist ahuijareista varoittaa kaikkia, jotka saattaa joutua uhriksi. Toivottavasti KaksPlussallakin kertovat tästä huijarista ja muillakin foorumeilla.

Huutiksen säännöt kun koskee kaikkia, ei vain niitä, jotka sääntöjä haluavat noudattaa..

Vierailija
26/515 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt myynnissä olevia kuteita.

Mut noi toffeen väriset velourhousut osti lukkis pari kk sitten. Ja nyt moonis vielä markkinoi niitä melkein samoin sanoin kuin edellinen myyjä :D "toffeen väriset.."

Vierailija
27/515 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/515 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama mekko on hänellä myynnissä minkä sava huusi lukkofanilta?

Vierailija
29/515 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin oli ihan kuin Tuksulla :D

Vierailija
30/515 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläköhän konstilla tuo on aikaansaatu?

Vierailija
31/515 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksamattomasta huudosta, itse väittää ettei ole tullut perille?!Kannattaisi vähän rajoittaa huutamista, niin pystyisi maksamaankin ajallaan!

Vierailija
33/515 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se neutraalin palautteen antaja (helmix) onkin yhtäkkiä antanut positiivisen palautteen.

http://www.huuto.net/fi/showfeedback.php3?fbuser=1655865

Mua ihan puistattaa, vaikuttaa kyllä ihan siltä että moonis on lähettänyt sille jotain sen luokan palautetta, että tämä on katsonut viisaammaksi muuttaa palautteensa.

Milläköhän konstilla tuo on aikaansaatu?

Vierailija
34/515 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onkin hoh nimimerkiltä tullut lukkikselle palaute joshttp://www.huuto.net/kohteet/152989154sa kiittää ihanasta paketista???

Tämän paketin huutamisen jälkeen ei kauaa mennyt kun mooniksella oli paketin alinna esiintynyt setti, vaal.pun t-paita, housut ja se lakki, uudelleen myynnissä kun ei kelvannetkaan kuulemma tälle huutajalle.

Voi kiesus on NIIN kieroa....

Vierailija
35/515 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saa nuo huonot palautteet putsattua pois? Eikö täällä ole ketään kellä olisi kokemusta?

Vierailija
36/515 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saa nuo huonot palautteet putsattua pois? Eikö täällä ole ketään kellä olisi kokemusta?

Mä törmäsin kerran täysin sekopäiseen myyjään joka sössi kaupan ja annoin negan. Se piinasi minua kymmenillä viesteillä ja lähetteli niitä tarinoita ylläpitoonkin... ne negat vaan poistettiin, naps!

pakko oli antaa positiivinen palaute, vaikka se teksti kertoikin että perseelleen meni. Hänellä oli noita omituisia viestejä enemmänkin eli varmaan ylläpidon tuttu jonka kanssa eivät jaksa enää tapella.

Vierailija
37/515 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selailin tämänkin tapauksen uusimipia toilailuja ja kappas kun nyt on mooniksen kohteisiin löytynyt todella innokas huutaja, hänellä on huutoja jokaisessa kohteessa jossa on jo ennestään joku huutaja, jos en nyt laskuissa mennyt sekaisin niin huutaa kuutta kohdetta, näyttää olevan kova tarve ihquille vaatteille tällä huutajalla ;)

Liekö sattumaa, mutta tämä huutaja on palautteidensa mukaan aisioinut aikoinaan myös mooniksen entisen nimimerkin prinsessojen kanssa..

Vierailija
38/515 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle sattui kerran aika outo tyyppi. Olin hänelle antanut neg. pal.

Tyyppi keksi aika ovelan keinon päästä siitä eroon. Hän huusi minulta kolme osta-heti tuotetta ja laittoi niistä heti neg. pal. jossa luki "varokaa, myy varastettuja puhelimia." ja "varokaa, myy rkkinäistä tavaraa". Puhelimia en ole edes koskaan myynyt.

Pakko mun oli poista hänen neg. pal. koska eihän kukaan uskaltaisi minun kanssa tehdä kauppoja jos palautteissa lukee, että olen huijari.:(

Vierailija
39/515 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku jaksaa? siis minkälainen tyyppi tämä ihminen voi olla?! ei vaan mene ymmärrykseen, näköjään ei mene satojen muidenkaan ihmisten ymmärrykseen...

Vierailija
40/515 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuli mieleen...kun tuo Jensku2006 tykkää niin kovasti noista mooniksen kohteista, ettei vaan voi olla ajattelemetta että onkin mooniksen sivunicki...ja mooniksella on "Jennalta vaatepaketti"...eli tyttären nimi lienee Jenna :)? Ja, Jensku 2006...eikö nuo sen myymät vaatteet ole juuri nelivuotiaan? :D

Voisiko olla niin, no ajattelematon..?

Tiedän, tämä on todella säälittävää, mutta kun koti on siivottu, lapset mummolassa, mies töissä eikä kertakaikkiaan parempaakaan tekemistä...:)))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi