Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa nyt joku, pinna palaa!!!

Vierailija
07.10.2010 |

1 kk ikäinen poikamme on vaikertanut ja huutanut taukoamatta yötäpäivää toissapäivästä asti. Mikä kumma vaivaa? Mieheni ei näe asiassa mitään erityistä, mutta hän onkin päivät töissä eikä täällä kuuntelemassa tuota meteliä.

Olen kokeillut kaikkea: vaihtaa vaippaa, syöttää, ottaa syliin, taputella selkää/vatsaa, laittaa sänkyyn nukkumaan, ottaa seurakseni olkkariin sitteriin, kuumeenkin olen mitannut ..... Mutta ei. Rinnalle hän rauhoittuu ja silloin nautin täysillä,kun on edes hetki hiljaista. Ei vaan viitsi jatkuvasti syöttääkään, rinnanpäät siinä kipeytyisi. Yleensä on jäänyt syömisen jälkeen nukkumaan, nyt menee n. 5 min ja taas huudetaan. Alkaa raastaa jo hermoja, kun ei saa mitään tehtyä (siivottua,tehtyä ruokaa,käytyä suihkussa tms.) ja olen saanut tuosta mekkalasta jo päänsärynkin. Olisiko vielä jotain, mitä voisi kokeilla ?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun syötin, niin mahasta kuului kova meteli ja paukkuja päästeli. Ihan olen niiden vatsavaivojen kannalla nyt. Mutta on se hassua,että syödessään ei inahdakkaan niistä vaivoistaan, muuten sitten senkin edestä.

Vierailija
42/44 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vkosena ja se jatkui lähes 9 kk asti. Oltiin jos minkälaisissa tutkimuksissa. Kun vatsavaivat rauhoittuivat, ei vain osannut enää nukkua. Nukkuin vartin pätkissä ja taas heräsi kitisemään.

Tästä on 10 vuotta ja kantoliina ei silloin vielä ollut niin yleinen. Rintarepussa ei viihtynyt. Nyt jos olisi vastaaava tilanne, ryntäisin ostamaan kantoliinan.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei osaa lukea ja sisäistää sitä mitä juuri on lukenut, niin ei kannattaisi päätä aukoa! Ap ei missään välissä sanonut ettei imetä. Huoh...

Sulla on ap ollut sitten kova kuukausi, kun mieskin ollut töissä. Meillä onneksi mies piti heti 3vko isyyslomaa. Oli vähän pehmeämpi lasku, kun totutteli kahdestaan vauva-arkeen. :)

Meillä mies ei aluksi tajunnut että vauvan hoito on raskasta, mutta aloin jättää miestä aina välillä muutamaksi tunniksi vauvan kanssa kahdestaan. Aluksi mies soitteli paniikissa mua takaisin kotiin aina kun vauva itki, mutta kyllä sekin sitten ajan kanssa oppi miten vauvan kanssa ollaan. :)

Imetyksestä ei kannata stressata, se onnistuu tai sitten ei. Mulla takkus imetys ekat pari kk, mut lopulta vauva oli 1v2kk kun imetyksen lopetin.

Nyt meidän poika on jo 2v ja toinen syntyy marraskuussa. Meillä esikoinen sairasti paljon korvatulehduksia vauvana ja kaikki yöt vaan itkettiin. Silti nyt muistelen haikeana vauva-aikaa :) Oli se niin ihanaa.

T:17

(kohta kahden lapsen, 23-vuotias äiti)

Vierailija
44/44 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yleensä vasta 6kk-> ikäisillä lapsilla, ei noin pienillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän