Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi uimahallissa naissiivoojat saavat liikuskella alastomien miesten tiloissa?

Vierailija
06.10.2010 |

Kerran uimahallin naisten pukkariin tuli uimahallin miespuolinen työntekijä. Etsi (tai oli etsivinään) jotakin. Naiset järkyttyivät, ja kävimmekin tiskillä asiasta sanomassa. Tiskilläkin asiaan suhtauduttiin tyrmistyneesti - kuulemma vain naispuoliset työntekijät saavat tulla naisten pukuhuoneisiin.

Mutta oma mieheni kertoo, että hyvin usein naissiivoojat siivoavat uimahallissa alastomien miesten joukossa. Miten se on mahdollista?

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="02.10.2012 klo 15:03"]Suihkutilossa niin sinne tuli mies korjaamaan vessaan.

Mua ei ainakaan häirinnyt yhtään se. Miks ihmeessä häiritsisi.

En ole niin ahdasmielinen että ahdistuisin tuosta:)
[/quote]

Hyvä sä. Mä oon kolmen lapsen äiti ja laihduttanut rajusti. Mua oikeasti ahdistais, jos joku vieras (tai tuttukin!) mies näkisi mut alasti ilman vaitiolovelvollisuutra roikkuvine nahkoineni ja raskausarpineni. Se vaan on niin haavoittuvainen tila.
[/quote]Miehellä ei ole kuitenkaan samaa oikeutta olla ahdistunut?

Vierailija
42/121 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:17"]Syy on siinä, että nainen tekee harvoin, jos koskaan väkivaltaa alastomalle miehelle. Mies syyllistyy väkivaltaan alastonta naista kohtaan huomattavasti useammin. Alastomassa naisessa herää alkukantainen pelko vieraan miehen läsnäollessa. Se ei ole ahdasmielisyyttä, vaan ihan ihmiseen koodattu pelko, joka on osa itsesuojeluvaistoa.
[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos on nuori, treenattu kroppa ja vielä isolla varustuksella? Silti väitätte, että naisia ei kiinnosta?

Kyllä vain viime kerralla uimahallissani ollessa, naistyöntekijä tuntui pitkittävän siivois-sessiotansa kun olin suihkussa ja olen n. 20v mies, erittäin treenattu ja isolla varustuksella. Ja vielä selvennykseksi, kroppani on fitnessmallin luokkaa ja olen tehnyt mallinkeikkoja fitness lehtiin.

Tuntuu vaan typerältä tuo vähättely täälä, samalla tavalla naissiivoja tuntui pervoilevan kun "miehetkin".

Vierailija
44/121 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:29"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:04"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:52"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 17:20"]

Mieheni valitti joskus avainta palauttaessaan ihan asiallisesti virkailijalle siitä että miesten puolella oli naistyöntekijöitä. Vastaukseksi hän sai kuitenkin vain vittuilua ja muistutuksen siitä ettei uimahalliin ole pakko tulla. Kun mieheni sitten totesi että asia voitaisiin ainakin jotenkin huomioida uimahallissa niin virkailija sanoi että "jos joku ei pysty olemaan pukuhuoneessa jossa on naisia niin se on sitten voi, voi".

[/quote]

No miten asia huomioitaisiin? Ilta siivous on kalliimpaa uimahallille jolla nyt ei muutenkaan ole rahaa yltäkyllin tuhlattavana muutaman mielensäpahoittajan takia. Uimahallien suihkutiloja ja pukuhuoneita letkutetaan ja siivotaan useita kertoja päivässä joten siksikään ei onnistuisi. Uskon, että joissain kylpylöissä yms on varaa panostaa siivoukseen ja aikataulutukseen, mutta ei edes kaikissa.

[/quote]

Miksi sitten naisten valituksille kyllä tehdään välittömästi hotain? Tiedätkö että naisten puolia ei saa siivota monessakaan uimahallissa mies? Juuri sen takia koska naiset valittaa niistä heti. 

On yleisesti tiedossa että moni mies on saanut potkutkin sen takia koska naiset eivät halua että miehet siivoavat naisten pukuhuoneita eikä niitä silloin sinnen voi päästää. Lain mukaan se riittää syyksi siirtää kyseinen työntekijä pois kyseiseltä alueelta. 

[/quote]

Tottakai, etkö oikeasti itse koe vähemmän pahana sitä, että 50 v nainen näkee 25 vuotiaan äijän alasti kun, että 50 v mies näkee 25 vuotiaan naisen alasti. Kaikki tietävät, että naiset eivät kiihotu näkemästään juurikaan kun taas miehet kiihottuvat. Miehet myös katselevat naisen tiettyjä ruumiinosia automaattisesti. Siksi kun jommast kummasta on täytynyt valita on valittu vähempi paha. Kuten monessa muussa niin tässäkään asiassa ei ole absoluuttisen parempaa ja täydellistä oikeaa valintaa. On vain valittava  pienempi paha. Miksi kaikesta pitää tehdä aina niin vaikeaa kun asiat eivät vain koskaan ole mustaa ja valkoista vaikka kuinka valitettaisiin.

[/quote]

Mutta sitten nämä samat naiset kuitenkin äänestävät vihervasemmistoa, jonka silmissä kaikki on mustavalkoista ja vähemmistöjä pitää suosia kaikenlaisilla kiintiöillä.

Vierailija
45/121 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:37"]

Naisia ei kiinnosta kenenkään roikkuvat löysät vehkeet enkä usko, että on ainuttakaan miestä jota haittaa joku naissiivoja siellä. Nainen ei kiihotu alastomasta miehestä, siinä pitää olla ihan muuta.

[/quote]

Jos siellä on pienellä paikkakunnalla tuttu naissiivooja ja näkee miehen, kylmässä suihkussa vetäytyneen ja muutenkin lepotilassa pienen peniksen, niin sekö ei haittaa? Naisethan tunnetusti ei koskaan puhu näistä asioista ystävilleen...

Vierailija
46/121 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 14:56"]Myös minun kotikaupunkini uimahallissa on töissä pari naissiivoojaa, jotka tulevat aina miesten puolelle katselemaan kulleja. Taitaa olla joka naisen unelma-ammatti.
[/quote]
Minä en varmaan edes uskaltaisi mennä miesten suihkua siivoamaan. Ehkä jollekin voisi olla unelma-ammatti. Minulle se olisi painajainen.

Vierailija
47/121 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siivoilen toisinaan miesten pukuhuoneita ja suihkutiloja työpaikallani ihan naisena. Meillä on tietty aika, jona aikana se siivotaan ja jolloin miehetkin tietävät olla siellä nakuilematta, jos eivät kestä naissiivoojaa tiloissa samaan aikaan. Kyllä on muutamia miehiä tullut suihkuun väärään aikaan, pyyhe olkapäällä ja munat vilkkuen, mutta silloin minä totean vain, että minäpäs tästä lähden ja tulen takaisin myöhemmin, kun tila on taas tyhjä. En jää katselemaan. Jos mies on kauempana muutamien kaappirivien takana hengailemassa, niin pysyttelen toisessa päässä kunnes häipyy. Ei se kivaa ole. Kyllä saattaa joskus naisten sosiaalitilassakin huoltomies olla lamppua vaihtelemassa, tms. Joskushan ne työt on vaan tehtävä kuitenkin, vaikka saattaa siinä hämmästyä, kun firman miehet tulee kalsarisillaan hipsuttaen vastaan.

Vierailija
48/121 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kai jo turvallisessa iässä etteivät aiheuta läsnäolollaan mielipahaa tai liikaa innostusta.

Vierailija
49/121 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka siellä siivoovat ovat kai jo turvallisessa iässä etteivät aiheuta läsnäolollaan mielipahaa tai liikaa innostusta.

Vierailija
50/121 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka siellä siivoovat ovat kai jo turvallisessa iässä etteivät aiheuta läsnäolollaan mielipahaa tai liikaa innostusta.

kun pääsee vähän hienovaraisesti vilkuilemaan.

Ei se ikää kysy, et ihan turha puhua mitään turvallisesta iästä. Itse varmaan katson miehiä vaikka kuinka vanhana, vaikka yhden miähen kanssa olen ollut jo 20 vuotta.

Vierailija
51/121 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuossa on se ero.....

Vierailija
52/121 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole montaakaan kertaa käynyt uimahallissa niin että miesten pesu tai pukutiloissa ei olisi ollut naissiivoojaa. Muistan nähneeni miessiivojan vain kerran ja sekin oli varmaan siviilipalvelusmies.

Tällaista on tasa-arvo suomessa.

T. Mies

Vierailija
53/121 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 15:10"]

Miehet kovin mielellään fantasioivat, että naiset tykkäävät katsella heidän varustuksiaan. Ei pidä paikkaansa, ehdottomasti suurin osa naisista ei halua niitä kurttuisia nakkeja katsella. Lehtiä, joissa esiintyy alastomia miehiä on tosi vähän ja niistä yleensä kiinnostuu vain homomiehet. Sorry vaan, näin on.

[/quote]

Naiset sitten vielä pokkana väittää että kyllä niitä miesten kropat kiinnostaa. Paskat!

[/quote]

Miesten kroppa voi olla turn off samoin kun vaikka selkäkarvat, mutta ei se mikään kovin kiihottava turn on koskaan ole. Enemmän vaikuttaa päänsisäiset jutut kuten luonne, puheääni, silmät, katse, olemus.

Vierailija
54/121 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa naispropagandaa täällä, hyh hyh. Hei naiset, ette te ketään huijaa tuolla hokemalla siitä kuinka naiset eivät kiihotu miehen vartalosta. Älkää viitsikö puhua paskaa kun se on niin blatantin läpinäkyvää valetta.

Vierailija
55/121 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä vaan kiihotun ihan jo pelkästään siitä alastomasta miehestä. Olettaen että on jotain kiihottumisen arvoista..

Vierailija
56/121 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 15:39"]

Entä jos on nuori ja komea

[/quote]

Ei silloinkaan. Roikkuvat kassit on täysin nounou mulle oli minkäikäinen ja -näköinen tahansa. Hyvännäköinen ja vaikka pyyhe lanteilla...jo saattaakin innostaa.

Vierailija
57/121 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän uimahallissa heti suuhkutilaantultaessa on lappu jossa lukee jotenkin näin, että meilmä myös mies siivoija, joka hoitaa naisten puolta myö. Minusta jokaisen pitäö antaa tehdä työnsä rarauhassa. Eikä se minua häiritse sillä hän tekee vain työtään, ei kqi jän siellä ole ketään katselemassa. Suurin osa asiakkaista kuitenkin on pulleita +60v

Vierailija
58/121 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2010 klo 18:54"]Kerran uimahallin naisten pukkariin tuli uimahallin miespuolinen työntekijä. Etsi (tai oli etsivinään) jotakin. Naiset järkyttyivät, ja kävimmekin tiskillä asiasta sanomassa. Tiskilläkin asiaan suhtauduttiin tyrmistyneesti - kuulemma vain naispuoliset työntekijät saavat tulla naisten pukuhuoneisiin.

Mutta oma mieheni kertoo, että hyvin usein naissiivoojat siivoavat uimahallissa alastomien miesten joukossa. Miten se on mahdollista?

[/quote]

Minua häiritsee naissiivoojan läsnäolo pukuhuoneessa ja teen omalta osaltani sen minkä voin muuttaakseni tätä kulttuuria: eli seisotan kyrpääni siivoojan edessä sellaisen osuessa kohdalle. Jospa alkavat hakeutua muihin hommiin.

Vierailija
59/121 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni valitti joskus avainta palauttaessaan ihan asiallisesti virkailijalle siitä että miesten puolella oli naistyöntekijöitä. Vastaukseksi hän sai kuitenkin vain vittuilua ja muistutuksen siitä ettei uimahalliin ole pakko tulla. Kun mieheni sitten totesi että asia voitaisiin ainakin jotenkin huomioida uimahallissa niin virkailija sanoi että "jos joku ei pysty olemaan pukuhuoneessa jossa on naisia niin se on sitten voi, voi".

Vierailija
60/121 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miesrukat voivat mennä naisurologille ja naiset miesgynelle. Miehet varmaan kirkuvat lääkärinhuoneessa, jos joutuvat näyttämään peräpukamia naislääkärille. Sehän voi ihan kiihottua heidän palleistaan ja persereiästään. Ja mieslääkärillä taatusti seisoo, kun nainen jalat levällään pungertaan emättimestään 4 kiloista pentua.

Ketju on lukittu.